Gmina Brudzew ogłasza przetarg
- Adres: 62720 Brudzew, ul. Turkowska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 632 797 047 , fax. 632 797 047
- Data zamieszczenia: 2018-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Brudzew
ul. Turkowska 29
62720 Brudzew, woj. wielkopolskie
tel. 632 797 047, fax. 632 797 047
REGON: 31101940900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brudzew.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Brudzew w okresie od 01.01.2019r. do 31.12.2021r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego postępowania jest realizacja usługi odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Brudzew w okresie od 01.01.2019r. do 31.12.2021r. oraz ich transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych: Miejski Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Koninie (dalej MZGOK Sp. z o.o. w Koninie) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie dziesięć tysięcy złoty). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminy składania ofert, tj. przed dniem 28.11.2018 rok godz. 11:00. 4. Do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Ludowy Bank Spółdzielczy w Strzałkowie, Filia Brudzew nr 11 8543 0000 2006 6000 7405 0004. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. 8. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową, z określeniem Zamawiającego i nazwy zadania którego dotyczy i płatną na każde pisemne żądanie Zamawiającego. 9. Z wniesionego wadium w pieniądzu oraz treści gwarancji i poręczeń musi jasno wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę Wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych – zadanie: „Przebudowa świetlicy wiejskiej w Koźminie – roboty budowlane”. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż forma pieniężna przez podmiotu wspólnie ubiegające się o zamówienie z treści dokumentu ma wynikać, że zabezpiecza ofertę składaną przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie, tj. W treści dokumenty winny zostać wskazane wszystkie podmioty wchodzące w skład tzw. konsorcjum lub minimum informacja, że gwarancja lub inny dokument zabezpiecza ofertę podmiotów wspólnie ubiegające się o zamówienie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca: 1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, tj.: - Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a. wpis do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9b i następne ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prowadzonego przez Wójta Gminy Brudzew, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.); b. posiadania wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produktu, produkty w opakowaniu i gospodarujących odpadami (tzw. BDO);
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Dowód wniesienia/wpłacenia wadium. 3. Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. 4. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiący Załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji. 5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w pkt. 4-5. 6. Pełnomocnictwa – jeżeli oferta nie jest podpisania przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS 7. Inne oświadczenia niezbędne dla prawidłowej oceny złożonej oferty wynikającej z SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów kom/ od właścicieli nieruch. zamieszkałych oraz nieruch., na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruch. wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe,
Dodano: 2024-07-15 - ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY MARGONIN W TERMINIE OD 01.09.2024 – DO 31.12.2024 ROKU
Dodano: 2024-07-15 - Zagospodarowanie odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości
Dodano: 2024-06-14 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2025 r.
Dodano: 2024-06-04 - >>ZAGOSPODAROWANIE SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
Dodano: 2024-05-29 - Odbiór,transp. i zagosp. lub unieszkod. odpadów z Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Opatówku Cz.I-190805-ustabilizowane komunalne osady ściekowe,Cz.II-190801-skratki,Cz.III-190802-zawartość piaskowników
Dodano: 2024-05-29 - Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy
Dodano: 2024-05-29 - Transport i zagospodarowanie bioodpadów z nieruchomości niezamieszkałych i z PSZOK z terenu Gminy Rokietnica
Dodano: 2024-05-07 - Odbiór, transport niesegregowanych odpadów oraz odbiór, transport i zagospodarowanie Bioodpadów i pozostałych odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Czerwonak w maju br.
Dodano: 2024-05-02 - ZAGOSPODAROWANIE W ROKU 2024, SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
Dodano: 2024-04-25