Przetargi.pl
Odbiór odpadów komunalnych z terenu Giny Mycielin z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy

Gmina Mycielin ogłasza przetarg

  • Adres: 62-831 Mycielin, Słuszków
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7613123, 7513419, , fax. 62 7613181
  • Data zamieszczenia: 2019-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mycielin
    Słuszków 27
    62-831 Mycielin, woj. wielkopolskie
    tel. 62 7613123, 7513419, , fax. 62 7613181
    REGON: 25085546900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mycielin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów komunalnych z terenu Giny Mycielin z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Mycielin; 2) udostępnienie pojemników na odpady zmieszane oraz pojemników /worków na odpady zbierane selektywnie; 3) dbałość o należyty stan techniczny pojemników. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). 3.1. Dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a - na podstawie umowy o pracę Wykonawca w terminie jednego tygodnia od dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać. 3.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli czy czynności w zakresie realizacji zamówienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 3.3. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. 3.1. oraz 3.2. w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy. 3.4. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada: a) wpis do rejestru działalności gospodarczej, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 z późn. zm.) o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prowadzonego przez właściwy organ, z zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz w art. 51 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 992 z późn. zm.) o odpadach, obejmujący co najmniej rodzaje i kody odpadów komunalnych podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych objętych przedmiotem zamówienia lub wpis do rejestru prowadzonego przez Marszałka Województwa, o którym mowa w art. 233 i 244 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 992 z późn. zm.) lub zezwolenie na zbieranie i przetwarzanie odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy- zał. nr 1 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo jeśli dotyczy 3. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - zał. nr 6 do SIWZ wraz ze złożeniem zamówienia, wykonawca możne przedstawić dowody, że powznawia z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach