Przetargi.pl
Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Czarna Dąbrówka

Gmina Czarna Dąbrówka ogłasza przetarg

  • Adres: 77-116 Czarna Dąbrówka, Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 212 643 , fax. 59 811 26 44
  • Data zamieszczenia: 2017-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarna Dąbrówka
    Gdańska 5
    77-116 Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie
    tel. 598 212 643, fax. 59 811 26 44
    REGON: 770979507
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Czarna Dąbrówka
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi w zakresie odbioru i transportu stałych oraz segregowanych odpadów komunalnych wraz z przekazaniem na składowisko w Chlewnicy zgodnie z Porozumieniem międzygminnym z dnia 20 października 2008 r. dotyczącym użytkowania i eksploatacji składowiska odpadów komunalnych w Chlewnicy oraz Uchwałą Rady Gminy Nr XXXV/220/09 z dnia 29 grudnia 2009 r., ( opublikowaną w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego w 2011 r. Nr 80 poz. 1693) w sprawie określenia wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, oraz opróżnianie zbiorników bezodpływowych z transportem nieczystości ciekłych, na terenie Gminy Czarna Dąbrówka należącej do Porozumienia Międzygminnego dotyczącego użytkowania i eksploatacji składowiska odpadów komunalnych w Chlewnicy zawartego w dniu 20 października 2008 r. z nieruchomości zamieszkałych, zabudowy letniskowej.2. Odbiór odpadów odbywać się będzie w miejscowościach o wymienionych w pkt. 3.3. SIWZ raz z podaną szacunkową liczbą gospodarstw domowych. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) odbiór oraz wywóz zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych pochodzących z gospodarstw domowych, zabudowy letniskowej, 2) odbiór odpadów segregowanych z gospodarstw domowych, zgromadzonych w pojemnikach do segregacji lub workach na odpady segregowane, 3) odbiór odpadów komunalnych od właścicieli/użytkowników nieruchomości w godzinach 600-2000. 4) utrzymanie porządku i czystości w promieniu 5 m licząc od miejsca odbioru odpadów. 4. Gospodarka odpadami budowlanymi i rozbiórkowymi nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia i odbywać się będzie w oparciu o odrębne umowy cywilno - prawne zawierane pomiędzy właścicielami nieruchomości, a podmiotami uprawnionymi do odbioru odpadów. 5. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu obsługi i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu ponosi Wykonawca. 6. . Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) zorganizowanie mobilnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych poprzez odbiór w miejscu wytworzenia tj. z gospodarstw domowych przedmiotów wielkogabarytowych, sprzętu elektrycznego i elektronicznego, 2) wyposażenie trzech wiat zlokalizowanych na osiedlu wielorodzinnym w Czarnej Dąbrówce przy ul. Słupskiej oraz ul. Ogrodowej, obejmującej 132 gospodarstwa domowe: – każdą z wiat należy do dnia 07 lipca 2017 r. wyposażyć w pojemniki 1100 l przystosowane do załadunku mechanicznego tj. • 3 pojemniki na odpady mieszane, • 1 pojemnik na odpady segregowane – szkło opakowaniowe, • 3 – pojemniki na zmieszane odpady opakowaniowe tj. papier, opakowaniowe wielomateriałowe, plastik - każdy pojemnik musi być oznakowany tabliczką minimalnej wielkości formatu A3 zawierającą informację jakie odpady można w nim ulokować, - utrzymanie pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym tj. mycie jeden raz w miesiącach lipiec i sierpień w pozostałym okresie jeden raz, co trzy miesiące należy do Wykonawcy – koszt dzierżawy oraz utrzymania sanitarnego pojemników należy wliczyć w koszt odbioru odpadów; 3) dostarczanie do gospodarstw domowych do dnia 07 lipca 2017 r. worków do selektywnej zbiórki odpadów: na szkło dla 1600 gospodarstw domowych po 2 szt. na jedno gospodarstwo = 3.200 szt. worków, oraz na papier, tworzywa sztuczne i wielomateriałowe dla 1600 gospodarstw domowych po 2 sztuki na jedno gospodarstwo = 3.200 szt. – worki z folii LDPE lub HDPE o pojemności 120 litrów i grubości, zapewniającej odpowiednią wytrzymałość dostosowaną do ciężaru gromadzonych w nich odpadów: za wyjątkiem osiedla wielorodzinnego w Czarnej Dąbrówce ul. Słupska oraz Ogrodowa obejmującego 132 gospodarstwa domowe, 4) dokonywanie wymiany worków przy odbiorze odpadów segregowanych - stosując zasadę za napełniony pusty, 5) poniesienie wszelkich kosztów związanych z zakupem worków do odbioru odpadów, 6) oferowanie zakupu, ewentualnie dzierżawy pojemników na odpady mieszane przystosowanego do załadunku mechanicznego – koszt zakupu, ewentualnie dzierżawy ponosi właściciel/użytkownik posesji, 7) informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów, w tym celu Wykonawca sporządzi harmonogramy usług, obejmujące cały okres świadczenia usługi do 31.12.2018 r., które Zamawiający po akceptacji opublikuje na stronie internetowej www.czarnadabrowka.pl oraz www.bip.czarnadabrowka.pl, a Wykonawca w formie wydruków, przekaże właścicielom/użytkownikom nieruchomości po podpisaniu umowy nie później jak do 07 lipca 2017 r. 8) monitorowanie obowiązku ciążącego na właścicielu/użytkowniku nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych - w przypadku stwierdzenia, że właściciel/użytkownik nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane odpady komunalne oraz zobowiązany jest w terminie 14 dni od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego lub drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o nie wywiązywaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację umożliwiającą identyfikację nieruchomości np. zdjęcie fotograficzne; 9) utrzymywania standardów sanitarnych oraz standardów ochrony środowiska zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122), rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2009 r. Nr 104, poz. 868) i postanowieniami regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminie przyjętego Uchwałą Rady Gminy Nr XXI/191/2012 z dnia 30 listopada 2012 r. opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego w 2013 r. poz. 32. 10) przekazanie adresów nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, na których powstały odpady komunalne, a które nie są ujęte w bazie danych prowadzonej przez Zamawiającego, 11) zapewnienie przez cały okres realizacji zamówienia monitorowania pracy sprzętu obejmującego: bieżące śledzenie pozycji pojazdów w oparciu o wykorzystanie systemu GPS, odwzorowanie aktualnej pozycji z dokładnością umożliwiającą jednoznaczne określenia miejsca (adresu) wykonywania prac; wyposażenie Zamawiającego w niezbędny system zapewniający nieprzerwany dostęp w dowolnym czasie do danych poprzez sieć internetową w trakcie odbierania odpadów pracujących pojazdów; archiwizowanie danych przez okres 14 dni. 7. Wykonawca na koszt Gminy Czarna Dąbrówka przekazuje na składowisko w Chlewnicy wyłącznie odpady z terenu Gminy Czarna Dąbrówka. W przypadku stwierdzenia niestosowania się Wykonawcy do niniejszego zapisu Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym z winy Wykonawcy i obciążenie Wykonawcy karami umownymi zgodnie z zapisami umowy. Koszt zdania – przyjęcia odpadów komunalnych przez składowisko odpadów komunalnych w Chlewnicy ponosi Zamawiający. 8. Wielkości i terminy usługi: 1) zamówienie obejmuje okres od 01.07.2017 r. do 31.12.2018 r. 2) odpady komunalne zmieszane z osiedla wielorodzinnego przy ul. Słupskiej i Ogrodowej w Czarnej Dąbrówce obejmujące 132 gospodarstwa domowe z trzech wiat należy odbierać – dwa razy w miesiącu, z pozostałego terenu jeden raz w miesiącu, 3) zmieszane odpady opakowaniowe: z papieru, tektury, metalu, tworzywa sztucznego oraz opakowania wielomateriałowe należy odbierać z: osiedla wielorodzinnego przy ul. Słupskiej i Ogrodowej w miejscowości Czarna Dąbrówka obejmujące 132 gospodarstwa domowe z trzech wiat należy odbierać – dwa razy w miesiącu, z pozostałego terenu jeden raz w miesiącu, 4) odpady ze szkła należy odbierać jeden raz na dwa miesiące, 5) odpady: wielkogabarytowe, sprzętu elektrycznego i elektronicznego „wystawka” należy odbierać dwa razy w roku tj. jeden raz w miesiącu maj oraz jeden raz w miesiącu październik, 6) zakładana wielkość odpadów komunalnych obejmujących okres osiemnastu miesięcy tj. od 01.07.2017 r. do 31.12.2018 r. wg szacunkowych obliczeń na podstawie okresu od 01.01.2016 r. do 30.06.2017 r. szacuje się: 1.100 Mg w tym odpady segregowane w: szkło – 16% = 176 Mg; odpady z papieru tektury, metalu, tworzywa sztucznego oraz opakowania wielomateriałowe – 16% - 176 Mg; odpady wielkogabarytowe – 7 % - 77 Mg, pozostałe zmieszane odpady komunalne 671 Mg . Wzrost ewentualny spadek w ilości odebranych odpadów nie ma wpływu na wartość usługi odbioru z przekazaniem na składowisko odpadów komunalnych w Chlewnicy Gmina Potęgowo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach