Przetargi.pl
Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Dobra oraz Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Dobrej w okresie od 01.01.2024r. do 31.12.2024r.

GMINA DOBRA ogłasza przetarg

  • Adres: 62-730 Dobra, PLAC WOJSKA POLSKIEGO 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632799920
  • Data zamieszczenia: 2023-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA DOBRA
    PLAC WOJSKA POLSKIEGO 10
    62-730 Dobra, woj. wielkopolskie
    tel. 632799920
    REGON: 311019438
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dobra.nowoczesnagmina.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Dobra oraz Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Dobrej w okresie od 01.01.2024r. do 31.12.2024r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Dobra oraz Punktu Selektywnej ZbiórkiOdpadów Komunalnych w Dobrejw okresie od 01.01.2024r. do 31.12.2024r.” zgodnie z załączonym szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:- 3000 zł14.1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym zamawiającego.14.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a) przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: 86855700090300017220030011b) gwarancjach bankowychc) gwarancjach ubezpieczeniowychd) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.14.3. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.14.4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.14.5. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:a) upływu terminu związania ofertąb) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznegoc) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1. W postępowaniu mogą wziąć udział wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:8.1.1. Zamawiający nie określa warunków dotyczących zdolności wykonawcy do występowania w obrocie gospodarczym.8.1.2. Wykonawca posiada:• zezwolenie, tj .: ..............• licencję, tj.: ..............• koncesję, tj.: ..............• wpis do rejestru działalności regulowanej, tj.: ..............• status członka danej organizacji, tj.: ..............8.1.3. Zamawiający nie określa warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej.8.1.4. Wykonawca posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę, polegającą na odbiorze odpadów komunalnych od mieszkańców o wartości min. 300 000 złotych brutto (trzysta tysięcy złotych brutto).8.1.5. 1) W zakresie posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz jego odpowiedniego stanu technicznego, tj. zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r., w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, należy zapewnić ponadto, aby:a. w posiadaniu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości znajdowały się co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych, a także co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej (umożliwiający odbiór odpadów komunalnych z trudno dostępnych terenów).b. na terenie bazy magazynowo – transportowej (która w myśl powyższego rozporządzenia ma być usytuowana w gminie z której terenu odbierane są odpady, lub w odległości nie większej niż 60 km od jej granicy lub na terenie do którego podmiot odbierający odpady komunalne posiada tytuł prawny) znajdowało się urządzenie do ważenia pojazdu każdorazowo przed wyjazdem do zbierania odpadów.2) W zakresie wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów, tj. zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r., w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, należy zapewnić ponadto, aby:a. Wykonawca wyposażył Zamawiającego w stanowisko informatyczne obsługujące system pozycjonowania satelitarnego pojazdów celem weryfikacji poprawności wykonania zadania na czas trwania umowy,b. pojazdy były wyposażone w urządzenie pozycjonowania satelitarnego.8.1.6. Zamawiający nie określa warunków dotyczących dysponowania przez wykonawcę potencjałem osobowym.8.2. W przypadku podania przez wykonawcę w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu wartości w walucie innej niż złoty (PLN) zamawiający dokona przeliczenia tej kwoty na złote (PLN), na podstawie średniego kursu złotego (PLN) w stosunku do waluty obcej, określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego, na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w niniejszym postępowaniu.8.3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.8.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.8.5. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.8.6. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw lub usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dostaw lub usług dotyczy dostaw lub usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.8.7. Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach