Przetargi.pl
ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH WYTWORZONYCH NA OBIEKTACH ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W SZCZECINIE (w podziale na części)

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 484 82 94 , fax. 91 484 80 55
  • Data zamieszczenia: 2021-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Ku Słońcu
    71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 484 82 94, fax. 91 484 80 55
    REGON: 36300958600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH WYTWORZONYCH NA OBIEKTACH ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W SZCZECINIE (w podziale na części)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych wytworzonych na obiektach Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie - w podziale na części, tj.: 1) część I: Odbiór odpadów komunalnych o kodzie 20 02 01 wytworzonych na obiektach Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie 2) część II: Odbiór odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 wytworzonych na obiektach Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie 3) część III: Selektywna zbiórka odpadów o kodach 20 01 02 i 15 01 02 wytworzonych na obiektach Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie CPV: 90500000-2 Usługi związane z odpadami 90511000-2 Usługi wywozu odpadów 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) część I obejmuje: a) odbiór i transport odpadów do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych właściwej dla Gminy Miasto Szczecin, b) wyposażenie obiektów od dnia 01 kwietnia 2021 r. do dnia 15 grudnia 2021 r. w szczelne kontenery odpowiadające polskiej normie PN-EN 840 wg poniższej specyfikacji: A. kompleks rekreacyjny Arkonka: 1 kontener o poj. 5 m3, B. kąpielisko Dąbie: 1 kontener o poj. 5 m3, C. kąpielisko Dziewoklicz: 1 kontener o poj. 5 m3, D. kąpielisko Głębokie: 1 kontener o poj. 5 m3, c) częstotliwość odbioru odpadów – w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), d) przewidywana szacunkowa roczna ilość odpadów: 50 Mg, w tym: - kąpielisko Dąbie: 15 Mg, - kompleks rekreacyjny Arkonka: 25 Mg, - kąpielisko Dziewoklicz: 5 Mg, - kąpielisko Głębokie: 5 Mg, 2) część II obejmuje: a) odbiór i transport odpadów do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych właściwej dla Gminy Miasto Szczecin, b) wyposażenie obiektów w pojemniki odpowiadające polskiej normie PN-EN 840 wg poniższej specyfikacji: - kąpieliska miejskie: A. kąpielisko Dąbie: w okresie od dnia 1 maja 2021 r, do dnia 31 grudnia 2021 r. - 1 pojemnik o poj. 1100 l, a dodatkowo w okresie od dnia 1 maja 2021 r. do dnia 30 września 2021 r. - 1 kontener o poj. 5 m3, B. kąpielisko Głębokie: w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2021 r. - 2 pojemniki o poj. 1100 l, a dodatkowo w okresie od dnia 20 kwietnia 2021 r. do dnia 30 września 2021 r. - 1 kontener o poj. 5 m3, C. kąpielisko Dziewoklicz: w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2021 r. - 1 pojemnik o poj. 1100 l, a dodatkowo w okresie od dnia 20 kwietnia 2021 r. do dnia 30 września 2021 r. - 1 kontener o poj. 5 m3, D. Kompleks Rekreacyjny Arkonka: w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2021 r. - 1 pojemnik o poj. 1100 l, a dodatkowo: w okresie od dnia 24 maja 2021 r. do dnia 13 września 2021 r. – 7 pojemników o poj. 1100 l, a w okresie od dnia 24 maja 2021 r. do dnia 13 września 2021r. 1 kontener o poj. 5 m3, - szalety miejskie: A. szalety: ul. Wyszyńskiego, pl. Kościuszki (zieleniec), pl. Hołdu Pruskiego, Brama Portowa, al. Jana Pawła II, Basen Górniczy (pętla autobusowa) – po 1 pojemniku o poj. 120 l, B. szalety: ul. Komandorska (pod schodami) – 1 pojemnik o poj. 240 l, - Ekoporty i składowisko: A. Ekoporty: ul. Arkońska 39-40, ul. Gdańska 3i, ul. Firlika 31, ul. Górna 3b, ul. Taczaka/Witkiewicza, ul. Kołbacka/Przyszłości, ul. Leszczynowa, ul. Helska – po 1 pojemniku o poj. 1100 l, C. składowisko w Sierakowie – 1 pojemnik o poj. 120 l, - siedziba ZUK i inne obiekty: A. ul. Ku Słońcu 125A (siedziba ZUK prawe skrzydło) – 1 pojemnik o poj. 1100 l, B. ul. Ku Słońcu 125A (siedziba ZUK lewe skrzydło) – 1 pojemnik o poj. 1100 l, C. ul. Ku Słońcu 124A – 1 pojemnik o poj. 120 l, D. ul. Miodowa 3 – 1 pojemnik o poj. 120 l, E. ul. Owczary 3 (Gajówka) – 1 pojemnik o poj. 240 l, - Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt: A. 1 kryty kontener o poj. 5 m3, - lasy miejskie: A. ul. Czarnogórska 63 (Leśnictwo Dąbie) – 1 pojemnik o poj. 110 l, B. ul. Miodowa 3 (Leśniczówka Biała) – 1 pojemnik o poj. 240 l, - cmentarze komunalne: A. ul. Bronowicka (Cmentarz Zachodni) – 1 pojemnik o poj. 120 l, B. ul. Ku Słońcu 125A (Kaplica na Cmentarzu Centralnym) – 1 pojemnik o poj. 1100 l, c) częstotliwość odbioru odpadów – w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) nie rzadziej niż: - kąpieliska miejskie: A. kąpieliska: Dąbie, Dziewoklicz, Głębokie – 1 raz w miesiącu, B. Kompleks Rekreacyjny Arkonka – 1 raz w tygodniu (poniedziałek), C. w okresie od 25 maja 2021 r. do 13 września 2021 r. – z 8 pojemników o poj. 1100 l z Kompleksu Rekreacyjnego Arkonka – 2 razy w tygodniu (poniedziałek i czwartek), D. kąpieliska: Dąbie, Głębokie i Kompleks Rekreacyjny Arkonka – z kontenerów o poj. 5 m3 – na zgłoszenie Zamawiającego, - szalety miejskie: A. 1 raz w tygodniu, - Ekoporty i składowisko: A. Ekoporty: ul. Kołbacka/Przyszłości, ul. Helska, ul. Gdańska, ul. Firlika, ul. Górna i składowisko w Sierakowie – 1 raz w tygodniu, B. Ekoporty: ul. Arkońska 39-40, ul. Taczaka/Witkiewicza, ul. Leszczynowa – 2 razy w tygodniu, - siedziba ZUK i inne obiekty: A. 1 raz w tygodniu, - Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt: A. 1 raz w tygodniu, - lasy miejskie: A. 1 raz w tygodniu, - cmentarze komunalne: A. 1 raz w tygodniu, d) przewidywana szacunkowa roczna ilość odpadów: A. kąpieliska miejskie: 720 m3, B. szalety miejskie: 53 m3, C. Ekoporty i składowisko: 722 m3, D. siedziba ZUK i inne obiekty: 140 m3, E. Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt: 270 m3, F. lasy miejskie: 20 m3, G. cmentarze komunalne: 67 m3, 3) część III obejmuje: a) odbiór i transport odpadów do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych właściwej dla Gminy Miasto Szczecin; b) wyposażenie obiektów w pojemniki odpowiadające polskiej normie PN-EN 840 wg poniższej specyfikacji: - kąpielisko miejskie Dąbie: w okresie od dnia 1 maja 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r.: 1 pojemnik o poj. 1100 l na szkło i 1 pojemnik o poj. 1100 l na tworzywa sztuczne, - kąpielisko miejskie Głębokie: w okresie od dnia 2 marca 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r.: 1 pojemnik o poj. 1100 l na szkło i 1 pojemnik o poj. 1100 l na tworzywa sztuczne, - siedziba ZUK ul. Ku Słońcu 125A (prawe i lewe skrzydło): w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2021 r.: 2 pojemniki o poj. 2,5 m3 na tworzywa sztuczne, c) częstotliwość odbioru odpadów – w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), d) przewidywana szacunkowa roczna ilość odpadów: 110 m3. 3. Pojemniki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych powinny być jednoznacznie oznakowane piktogramami właściwymi dla danej frakcji selektywnie zbieranych odpadów komunalnych. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także z SIWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy. 5. Zmiana umowy: 1) zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić na podstawie i pod rygorami art. 144 ustawy, 2) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy w przypadku: a) zwiększenia lub zmniejszenia ilości odpadów, powodującego zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia, w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w umowie, b) zmiany stawki podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, powodującej zwiększenie lub zmniejszenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy; zasady wprowadzania zmian: A. Wykonawca najpóźniej w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany, o których mowa wyżej, może wystąpić do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o dokonanie zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia wraz z jej uzasadnieniem oraz dokumentami niezbędnymi do oceny przez Zamawiającego, czy zmiany mają wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę oraz w jakim stopniu zmiany tych kosztów uzasadniają zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie, a w szczególności: - szczegółową kalkulację proponowanej zmienionej wysokości wynagrodzenia Wykonawcy oraz wykazanie adekwatności propozycji do zmiany wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę, - przyjęte przez Wykonawcę zasady kalkulacji wysokości kosztów wykonania umowy oraz założenia co do wysokości dotychczasowych oraz przyszłych kosztów wykonania umowy, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość przyjętych założeń - takimi jak np. umowy o pracę lub dokumenty potwierdzające zgłoszenie pracowników do ubezpieczeń, B. Zamawiający najpóźniej w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany, o których mowa wyżej, może przekazać Wykonawcy pisemny wniosek o dokonanie zmiany umowy, w przypadku wydania przepisów wprowadzających zmiany, o których mowa w wyżej. Wniosek powinien zawierać co najmniej propozycję zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia oraz powołanie zmian przepisów, przy czym przed przekazaniem ww. wniosku, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie informacji lub przekazanie wyjaśnień lub dokumentów (oryginałów do wglądu lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem) niezbędnych do oceny przez Zamawiającego, czy zmiany, o których mowa wyżej , mają wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę oraz w jakim stopniu zmiany tych kosztów uzasadniają zmianę wysokości wynagrodzenia. 3) Niezależnie od powyższego, Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych. 4) Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy, poprzez przedstawienie drugiej Stronie propozycji zmiany w formie pisemnej, które powinny zawierać: a) opis zmiany i jej charakter, b) uzasadnienie zmiany, c) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, d) czas wykonania oraz wpływ zmiany na termin realizacji umowy. 5) Wprowadzenie zmiany do umowy będzie możliwe po potwierdzeniu okoliczności – zawartych w propozycji, o której mowa powyżej, przez drugą Stronę i zawarcie stosownego aneksu do umowy. 6. Zatrudnienie: 1) zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące czynności fizyczne w zakresie realizacji zamówienia; 2) Zatrudnienie, o którym mowa w ppkt 1 powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia; 3) na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dowody zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (np. kopie umów o pracę) osób, o których mowa w ppkt 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach