Przetargi.pl
ODBIOR ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH I NIESEGREGOWANYCH ORAZ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH Z TERENU GMINY OSIEK JASIELSKI

Gmina Osiek Jasielski ogłasza przetarg

  • Adres: 38-223 Osiek Jasielski, Osiek Jasielski 112
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4420005 , fax. (013) 442 00 05
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osiek Jasielski
    Osiek Jasielski 112 112
    38-223 Osiek Jasielski, woj. podkarpackie
    tel. 013 4420005, fax. (013) 442 00 05
    REGON: 00100752400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osiekjasielski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIOR ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH I NIESEGREGOWANYCH ORAZ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH Z TERENU GMINY OSIEK JASIELSKI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi odbioru posegregowanych i nie segregowanych (co miesiąc) i wielkogabarytowych stałych odpadów komunalnych oraz odpadów niebezpiecznych (przynajmniej dwa razy w roku) z terenów posesji prywatnych położonych na terenie Gminy Osiek Jasielski i przekazywanie zebranych surowców wtórnych do przedsiębiorców prowadzących działalność w zakresie odzysku odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 901213107
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 i spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymienione w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis (2009 r.) z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych - Oświadczenie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 - druk nr 2 - Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami zamówienia określonymi w SIWZ i przyjęciu ich bez zastrzeżeń - Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - aktualna Decyzja Wojewody, właściwego do siedziby Odbiorcy, zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie odzysku, zbierania odpadów. Zezwolenie musi obejmować wszystkie odpady zbierane na terenie gminy( odpady komunalne, odpady niebezpieczne typu baterie, akumulatory, świetlówki oraz zużyte opony) - Umowa dzierżawy lub akt własności placu przeznaczonego do miejsca odzysku (do segregowania) zebranych odpadów. - Wykaz sprzętu własnego lub dzierżawionego, przydatnego do wykonania zamówienia - Kopia aktualnej umowy na odbiór odpadów komunalnych oraz odpadów niebezpiecznych zawartej z przedsiębiorstwem prowadzącym działalność w sprawie odzysku odpadów i ich składowania Uwaga : dokumenty w formie kserokopii muszą posiadać poświadczenie za Zgodność z oryginałem i podpisane przez oferenta)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osiekjasielski.ires.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach