Przetargi.pl
ODBIERANIE I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY JASŁO

Gmina Jasło ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Słowackiego 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4436669 , fax. 013 4436635
  • Data zamieszczenia: 2013-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jasło
    ul. Słowackiego 4 4
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 013 4436669, fax. 013 4436635
    REGON: 00054139700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIERANIE I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY JASŁO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : 1) odbiór odpadów komunalnych zmieszanych (niesegregowanych) oraz odpadów komunalnych segregowanych (zbieranych w sposób selektywny), ich transport oraz przekazanie odpadów do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Krośnie, a w przypadku jej awarii lub z innych przyczyn, do instalacji zastępczej uwzględnionej w Uchwale Nr XXIV/410/12 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 27 sierpnia 2012r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego. 2) Odpady komunalne muszą być odbierane z następujących miejsc: od właścicieli nieruchomości zamieszkałych (gospodarstwa domowe), z terenów niezamieszkałych, na których mieszkańcy przebywają okresowo (np. domy letniskowe) lub gdzie znajdują się budynki w budowie, z domów ludowych, budynków świetlicowych, budynków i obiektów rekreacyjnych, szkół, budynków OSP, cmentarzy, ośrodków zdrowia, ośrodków rehabilitacji, a także przystanków autobusowych, od podmiotów prowadzących działalność gospodarczą na terenie gminy, z wyznaczonych na terenie Gminy miejsc do gromadzenia odpadów przed ich odbiorem (z punktów zbiórki odpadów), z miejsc dodatkowo wyznaczanych przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy. 3) odbiór odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz AGD i RTV oraz dostarczanie ich do punktów odbioru takich odpadów, 4) zapewnienie odpowiedniej ilości i wielkości (pojemności) urządzeń do gromadzenia odpadów komunalnych takich jak: pojemniki, kontenery na odpady komunalne zmieszane oraz worki na odpady komunalne selektywnie zbierane, 5) kontrolę sposobu segregacji odpadów komunalnych przez poszczególne gospodarstwa domowe i podmioty gospodarcze oraz prowadzenie szczegółowej ewidencji ilości i jakości takiej segregacji, 6) sporządzenie sprawozdawczości statystycznej zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach państwowych oraz określonych przez Zamawiającego. Ważne: Zamówienie nie obejmuje odbioru odpadów innych niż komunalne np. budowlanych, poremontowych, niebezpiecznych, medycznych, opon itp. I.3. Obowiązki wykonawcy 1. Zamówienie obejmuje zbieranie i transport następujących odpadów komunalnych: a) odpady zmieszane ( kod 20 03 01) b) szkło (kod 15 01 07) c) opakowania wielomateriałowe (kod 15 01 06 ) d) odpady ulegające biodegradacji (kody 20 02 01, 20 01 08 ), e) zużyty sprzęt elektryczny, elektroniczny AGD i RTV (kody 20 01 23, 20 01 35, 20 01 36) f) odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07), g) inne odpady nieulegające biodegradacji (kod 20 02 03) 2. Odbiór odpadów: a) zmieszanych zbieranych w sposób nieselektywny z częstotliwością 2 razy w miesiącu, b) zbieranych w sposób selektywny z częstotliwością 1 raz w miesiącu (szkło, tworzywo sztuczne, papier, metale), c) z terenów niezamieszkałych t.j. domy ludowe, cmentarze, ośrodki zdrowia i rehabilitacji powinien odbywać się na zgłoszenie ze strony Zamawiającego - wg potrzeb, jednakże nie później aniżeli w ciągu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia, d) zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny, AGD i RTV pochodzący z gospodarstw domowych oraz odpady wielkogabarytowe powinny być odbierane z częstotliwością 2 razy do roku po uprzednim ogłoszeniu terminu i miejsca ich zbierania, z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem, e) odpady ulegające biodegradacji - odpady zielone powinny być odbierane 2 razy w roku, wiosną i jesienią po uprzednim ogłoszeniu terminy i miejsca ich zbierania, z co najmniej 14 - dniowym wyprzedzeniem, f) odbieranie odpadów budowlanych i remontowych nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia. W przypadku stwierdzenia przez pracowników Wykonawcy bezpośrednio dokonujących odbioru odpadów zapełnienia pojemnika lub worka służącego do gromadzenia odpadów segregowanych odpadami budowlanymi lub remontowymi Wykonawca nie ma obowiązku odbioru tych odpadów. Odbiór takich odpadów może się odbywać na indywidualne zlecenie właściciela nieruchomości, g) harmonogram wywozu odpadów oraz trasy zbiórki odpadów, opracowane przez wykonawcę zostaną uzgodnione z Zamawiającym. Dystrybucja harmonogramów w wersji papierowej należy do obowiązków Wykonawcy. 3. Dostarczane przez wykonawcę: a) pojemników takich jak: - o pojemniki 1100 l. - ok. 100 szt. - o pojemniki 240 l. - ok. 50 szt. - o pojemnik 6 m 3 lub 7 m 3 - ok. 3 szt. b) worków do selektywnej zbiórki odpadów takich jak: - żółty - z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne, papier i metale - zielony - z przeznaczeniem na szkło bezbarwne i kolorowe - brązowy - z przeznaczeniem na odpady ulegające biodegradacji - czarny - z przeznaczeniem na odpady komunalne, które pozostały po przeprowadzonej wcześniej segregacji odpadów komunalnych, w ilości zgodnej z zapotrzebowaniem. Worki powinny posiadać Logo Gminy Jasło oraz oznaczenie właściciela nieruchomości kodem kreskowym. Pojemniki na odpady zmieszane mogą być odsprzedawane lub wydzierżawiane. 4.Postanowienia ogólne, dokumentacja i sprawozdawczość. a)wykonawca ma obowiązek wyposażenia miejsc gromadzenia odpadów komunalnych w niezbędne pojemniki oraz właścicieli nieruchomości w niezbędne worki w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy. Na potwierdzenie dostarczenia pojemników, worków Wykonawca przedłoży Zamawiającemu potwierdzenia od właścicieli nieruchomości opatrzone datą przekazania i stosownym podpisem, b) sposób dalszej dystrybucji worków do selektywnej zbiórki odpadów, Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. Na 30 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz nieruchomości objętych niniejszym zamówieniem, c) w trakcie trwania umowy wyposażenie zgłoszonych przez Zamawiającego miejsc gromadzenia odpadów w niezbędne pojemniki następuje nie później niż w ciągu 3 dni roboczych na zasadach jak w pkt. a) d)Wykonawca odpowiada za stan techniczny i sanitarny pojemników, kontenerów do gromadzenia odpadów. Na zgłoszenie Zamawiającego jest zobowiązany do ich napraw, systematycznej konserwacji, mycia i dezynfekowania oraz wymiany uszkodzonych lub zniszczonych pojemników, e)Wykonawca jest zobowiązany do zebrania także odpadów leżących wokół miejsc odbioru odpadów, wokół pojemników, f) Wykonawca będzie przekazywał sprawozdania z wykonywanych usług zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2012 roku poz. 391 z późniejszymi zmianami), g)Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzania losowo lecz nie mniej niż 10 na sto gospodarstw domowych , worków na odpady selektywne pod kątem rzetelności segregacji odpadów przez mieszkańców. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru wszystkich odpadów zmieszanych oraz selektywnie zebranych, w przypadku stwierdzenia niewłaściwej segregacji, wykonawca przyjmuje te odpady jako zmieszane. Wykonawca sporządza na tą okoliczność dokumentację ( np. oświadczenie) i przekazuje Zamawiającemu, h)Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania Zamawiającemu raz na miesiąc, kart przekazania poszczególnych frakcji odpadów komunalnych, w celu potwierdzenia wykonania obowiązków będących przedmiotem niniejszego zamówienia, i) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie trwania umowy przepisów prawnych, a w szczególności: - ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2013 r. poz.21.) - ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2012 roku poz. 391 z późn. zm.) - Uchwały Nr XL/282/2013 Rady Gminy Jasło z dnia 28 maja 2013 roku w sprawie przyjęcia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jasło I.4. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych lub wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 901213107
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://download.jaslo.bip.krosoft.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach