Przetargi.pl
„Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Gozdnica”

Urząd Miejski w Gozdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 68-130 Gozdnica, Ceramików
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 601 076 , fax. 683 601 076
  • Data zamieszczenia: 2019-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Gozdnicy
    Ceramików 2
    68-130 Gozdnica, woj. lubuskie
    tel. 683 601 076, fax. 683 601 076
    REGON: 52511600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gozdnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Gozdnica”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych od właścicielinieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Gozdnica w zakresie: 1. odbioru od właścicieli nieruchomości zamieszkałych zebranych odpadów komunalnych w sposób: a) selektywny: − papier i tektura (150101; 200101), − szkło i odpady opakowaniowe ze szkła (150107; 200102), − tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe, w tym po chemii gospodarczej (150102; 200139; 150104; 200140; 150105), − odpady pozostałe po segregacji selektywnie zbieranych odpadów komunalnych. Wszystkie ww. frakcje należy odbierać od właścicieli nieruchomości w sposób selektywny, tj. każdą frakcję osobno, bez mieszania posegregowanych już odpadów komunalnych. Selektywna zbiórka będzie się odbywać w systemie pojemnikowo-workowym. Transport zebranych w/w odpadów odbywać się będzie do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art.17 oraz art. 20 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701, z późn. zm.); b) zmieszane odpady komunalne, odpady biodegradowalne, zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej instalacji. Zgodnie z uchwałą nr XXIX/449/17 Sejmiku Województwa Lubuskiego z dnia 10 kwietnia 2017 r. w sprawie wykonania Aktualizacji Wojewódzkiego Planu gospodarki odpadami wraz z Planem Inwestycyjnym w zakresie odpadów komunalnych (Dz. Urz. Woj. Lubuskiego poz. 1027) regionalną instalację do mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych stanowi Zakład Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Marszowie., którego Gmina Gozdnica jest współwłaścicielem. Wyżej wymienione odpady będą odbierane sprzed posesji zamieszkałych. 2. odbioru odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych z podziałem na frakcje: a) przeterminowane leki (200132), b) zużyte baterie i akumulatory (200134), c) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (200136), d) meble i inne odpady wielkogabarytowe (200307) e) odpady budowlane i rozbiórkowe (170101, 170102, 170107), f) chemikalia, w tym chemii budowlanej g) zużyte opony (160103), h) tekstylia, odzież i obuwie, i) odpady ulegające biodegradacji (200108,200201), j) papier i tektura (150101; 200101), k) szkło i odpady opakowaniowe ze szkła (150107; 200102), l) tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe (150102; 200139; 150104; 200140; 150105), m) inne odpady niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych. 3. wyposażenia i obsługi Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów w Gozdnicy ul. 3 Maja 6. 4. transport zebranych w/w odpadów odbywać się będzie do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art.17 oraz art.20 ust.2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019 r. poz.701, z późn. zm.); 5. wyposażenia nieruchomości zamieszkałych w pojemniki do gromadzeniaodpadów komunalnych, oraz worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, w okresie zwiększonego wytwarzania odpadów zielonych, nadmiar odpadów nie mieszczący się w pojemnikach może być odbierany w workach dostarczanych przez Wykonawcę. 6. wyposażyć PSZOK w pojemniki 1100 l i KP-7 wg. potrzeb w uzasadnionych przypadkach mniejsze np. na leki, baterie, świetlówki. 7. kontroli w zakresie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych i informowanie na bieżąco (3 dni na adres e-mail: referatgm2@gozdnica.pl) Zamawiającego o braku segregacji w nieruchomości z podaniem informacji o jakie frakcje chodzi, datę kontroli oraz zdjęcie na tle nieruchomości. Wersja papierowa z rozliczeniem miesięcznym. 8. sprawozdawczości. 9. Przedmiotem zamówienia są usługi określone zgodnie z przedmiotem zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2 – Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00-9 – Usługi transportu odpadów 90.51.31.00-7 – Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.40.00-3 – Usługi recyklingu odpadów 34.92.84.80-6 – Pojemniki i kosze na odpady i śmieci. IV. Szczegółowe wymagania w trakcie realizowania przedmiotu zamówienia 1. Wykonawca jest zobowiązany przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia stosować obowiązujące prawo w tym zakresie. 2. Posiadać bazę magazynowo - transportową usytuowaną: 1) w gminie, z której terenu odbiera te odpady lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy; 2) na terenie, do którego posiada tytuł prawny. 3. W zakresie wyposażenia bazy magazynowo - transportowej należy zapewnić, aby: 1) teren bazy magazynowo - transportowej był zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym; 2) miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów były zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu; 3) teren bazy magazynowo - transportowej był wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; 4) teren bazy magazynowo-transportowej był wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. – Prawo wodne (Dz. U. z 2018 r. poz. 2268 ze zm.); 5) baza magazynowo - transportowa była wyposażona w: a) miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, b) pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób. 4. Na terenie bazy magazynowo - transportowej powinny znajdować się także: 1) punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów; 2) miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów, o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo-transportowej. 5. Część transportowa oraz część magazynowa bazy mogą znajdować się na oddzielnych terenach, przy jednoczesnym spełnieniu warunków określonych w ust. 1-4. 6. W zakresie posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz jego odpowiedniego stanu technicznego należy zapewnić, aby: 1) w posiadaniu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości znajdowały się co najmniej jeden pojazd przystosowany do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej jeden do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej jeden pojazd jeden pojazd przystosowany do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej; 2) pojazdy były trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości. 7. W zakresie utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń należy zapewnić, aby: 1) pojazdy i urządzenia były zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu; 2) pojazdy i urządzenia były poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie; 3) podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości posiadał aktualne dokumenty potwierdzające wykonanie czynności, o których mowa w pkt. 2; 4) na koniec każdego dnia roboczego pojazdy były opróżnione z odpadów i były parkowane wyłącznie na terenie bazy magazynowo-transportowej. 8. W zakresie wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów należy zapewnić, aby: 1) konstrukcja pojazdów zabezpieczała przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowała oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady; 2) pojazdy były wyposażone w system: a) monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz b) czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiający weryfikację tych danych; 3) pojazdy były wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników. 9. Dopuszcza się wyposażenie pojazdów w urządzenie do ważenia odpadów komunalnych. 10. Zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019 r. poz. 701, z późn. zm.) Wykonawca zobowiązuje się stosować zasadę bliskości: 1) odpady, z uwzględnieniem hierarchii sposobów postępowania z odpadami, w pierwszej kolejności poddaje się przetwarzaniu w miejscu ich powstania; 2) odpady, które nie mogą być przetworzone w miejscu ich powstania, przekazuje się, uwzględniając hierarchię sposobów postępowania z odpadami oraz najlepszą dostępną technikę lub technologię, o której mowa w art. 143 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska, do najbliżej położonych miejsc, w których mogą być przetworzone. 11. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia i obsługi Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów (PSZOK) w Gozdnicy przy ul. 3 Maja 6. 12. Wykonawca zobowiązany jest odbierania bezpośrednio sprzed nieruchomości zamieszkałej jednorodzinnej i wielorodzinnej oraz PSZOK zebranych odpadów komunalnych w następującej częstotliwości: 1) odpady zebrane nieselektywnie oraz odpady posortownicze – 1 raz w tygodniu, 2) odpady zebrane selektywnie– nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu dla zabudowy jednorodzinnej, 1 raz na tydzień dla zabudowy wielorodzinnej, z tym że w przypadku odpadów wielkogabarytowych nie rzadziej niż 1 raz na pół roku. 13. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z Punku Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wg zapotrzebowania po telefonicznym uzgodnieniu. 14. Wykonawca jest zobowiązany od dnia 1 stycznia 2020 r. wyposażyć wskazane nieruchomości zamieszkałe w pojemniki do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych i odpadów pozostałych po segregacji. 15. Obowiązek dezynfekcji pojemników ustawionych na nieruchomościach spoczywa na Wykonawcy i musi być wykonany 4 razy w roku. 16. Wykonawca jest zobowiązany od dnia 1 stycznia 2020 r. wyposażyć wskazane nieruchomości zamieszkałe, które zadeklarowały gromadzenie odpadów w sposób selektywny w komplet worków o pojemności minimum 110 l i odpowiedniej kolorystyce, z tworzywa LDPE o grubości minimum: 1) 0,06 mm do zbiórki papieru i tektury, 2) 0,06 mm do zbiórki tworzywa sztucznego i metali, 3) 0,07 mm do zbiórki szkła, 4) 0,07 mm do zbiórki odpadów biodegradowalnych. Worki powinny być odpowiednio oznakowane (napis o rodzaju gromadzonych odpadów, nazwa i dane kontaktowe Wykonawcy). Za każdy odebrany worek z odpadami selektywnie zebranymi należy pozostawić na nieruchomości worek pusty. 17.Wykonawca jest obowiązany do realizacji reklamacji (nieodebrania z nieruchomości zamieszkałejodpadów zgodnie harmonogramem, niedostarczenie worków, itp.) w przeciągu 36 godzin od otrzymaniazawiadomienia e-mailem od Zamawiającego. Wykonanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić e-mailem na adres Zamawiającego. 18.Wykonawca jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi wysypanymi z pojemników, worków lub pojazdu w trakcie realizacji usługi. 19. Wykonawca jest zobowiązany odstawić, po opróżnieniu, pojemniki na odpady w miejscu ich wystawienia. 13. Obowiązkiem Wykonawcy jest również zabranie odpadów luzem leżących lub dostawionych dodatkowych worków z odpadami (odpady zgromadzone w workach innego rodzaju niż te, które dostarczył Wykonawca), które powstały w wyniku przepełnienia pojemników lub worków i zostały umieszczone np. obok pojemnika lub pergoli śmietnikowych, altan śmietnikowych, boksów na kontenery, itp. tzw. ,,nadwyżki”). Nie dotyczy to odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon samochodowych oraz odpadów budowlanych i rozbiórkowych pochodzących z robót budowlanych wymagających pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru prowadzenia robót budowlanych. 14. W przypadku braku możliwości terminowego odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów z uwagi na złe warunki atmosferyczne lub inne uzasadnione okoliczności Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o zaistniałych okolicznościach utrudniających prawidłowe wykonanie usługi. W przypadku zaistniałych utrudnień Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów transportu i amortyzacji pojazdów. Wykonawca ma obowiązek odebrać odpady komunalne niezwłocznie po ustaniu przyczyn uniemożliwiających ich odbiór. 15. Wykonawca dostarczy i ustawi pojemniki w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia. Dotyczy to zmian ilości pojemników na danej nieruchomości w przypadku zmiany sposobu gromadzenia odpadów, lub nowych nieruchomości jeśli pojawią się w trakcie realizacji zamówienia. Zmiany dokonuje właściciel nieruchomości na podstawie złożonych deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 16. Jeśli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia z winy Wykonawcy pojemników, Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do dodatkowego dostarczenia pojemników na swój koszt. 17. Wykonawca ma obowiązek transportować odebrane od właścicieli odpady komunalne w taki sposób aby zapobiec mieszaniu odpadów zebranych w sposób selektywny z odpadami komunalnymi zmieszanymi. Zamawiający dopuszcza możliwość odbioru odpadów segregowanych jednym wyspecjalizowanym pojazdem nie dokonując mieszania poszczególnych frakcji odpadów selektywnie zebranych. 18. Odbieranie w wyjątkowych sytuacjach na zgłoszenie Zamawiającego odpadów zgromadzonych na nieruchomościach, poza ustalonym harmonogramem gdy ich pozostawienie zagraża bezpieczeństwu życia i zdrowia mieszkańców. 19. Wykonawca zobowiązany jest w ramach umowy do przygotowania kalendarza z harmonogramem odbioru odpadów, w porozumieniu z Zamawiającym oraz do jego dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości. Wszelkie zmiany harmonogramu wymagają formy pisemnej, za wyjątkiem zmian jednorazowych wynikających z nadzwyczajnych okoliczności jak np. gwałtowne opady śniegu, dni ustawowo wolne itp. Zmiana harmonogramu nie stanowi zmiany umowy. 20. Harmonogram wywozu odpadów uwzględnia zarówno sposób zbierania odpadów i częstotliwość odbioru od właścicieli nieruchomości zgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku, obowiązującym na terenie gminy Gozdnica. 21. Harmonogram określa terminy (dni miesiąca) w jakich odbywać się będą wywozy odpadów od właścicieli nieruchomości. Odbiór odpadów komunalnych Wykonawca powinien realizować w dni robocze w godz. od 7.00 do 20.00, w soboty od 8.00 do 14.00. 22. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania miesięcznych Kart Przekazania Odpadów do 10 dnia kolejnego miesiąca. 23. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania rocznych sprawozdań w terminie do 31 stycznia 2021 r., zawierających: 1) informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania; 2) liczbę właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne; 3) wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem i wykazem przekazanym przez Zamawiającego. 24. Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właścicieli nieruchomości obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku ich niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady jako zmieszane odpady komunalne i niezwłocznie pisemnie powiadomić o tym Zamawiającego, nie później niż w ciągu 3 dni od dnia ustalenia naruszenia obowiązków drogą elektroniczną (e-mail: graczyk@gozdnica.pl, referatgm2@gozdnica.pl). Do informacji Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumentację zdjęciową potwierdzającą, że odpady gromadzone były niewłaściwie oraz umożliwiającą identyfikację nieruchomości, z rejestracją daty i godziny ustalenia ww. zdarzenia wraz z notatką sporządzoną przez pracowników Wykonawcy, którzy stwierdzili fakt niezgodnego postępowania z odpadami komunalnymi. Wykonawca zobowiązany jest również do przekazania informacji pisemnej zawierającej powyższe informacje w zestawieniu miesięcznym. 25. Wykonawca ponadto: 1) ponosi pełną odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów bhp jak i za wszelkie szkody powstałe na mieniu właściciela nieruchomości w trakcie wykonywania usług objętych niniejszą umową; 2) zobowiązuje się ubezpieczyć od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych) przez okres obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do okazania aktualnej, opłaconej polisy OC, która będzie obowiązywała do dnia 31 grudnia 2020r. V. Podstawowe dane obrazujące wielkość zamówienia 1. Gminę Gozdnica zamieszkuje 2965 osób - osoby zameldowane stan na dzień 06.12.2019 r. 2. Ilość osób stale przebywających 2101 (zgodnie ze złożonymi deklaracjami) 3. Powierzchnia gminy wynosi 24 km2. Nieruchomości zamieszkałe S + N liczba gospodarstw domowych 378 liczba osób 2101 S – odpady segregowane N – odpady niesegregowane Przewidywana ilość worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych to po 250 szt. w każdym z kolorów (3 kolory) odpowiednio oznakowanych – raz w miesiącu. 4. Ogólna liczba odpadów komunalnych odebranych z całego terenu Gminy Gozdnica w okresie od 1 stycznia 2018r. do 31 grudnia 2018 r. to: 1) odpady komunalne niesegregowane - 772,72 Mg, 2) odpady wielkogabarytowe – 56,72 Mg, 3) odpady zebrane selektywnie: a) tworzywa sztuczne – 12,06 Mg, b) szkło – 58,58 Mg, c) papier i tektura – 13,51 Mg, d) odpady ulegające biodegradacji – 17,98 Mg, e) gruz – 125,86 Mg, f) zużyte opony – 8,22 Mg, g) zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne – 0,21 Mg, h) zużyte opony do średnicy 120 cm – 7,42 Mg. 5. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych: 1) sposób zmieszany – 1 raz w tygodniu, 2) selektywny – 1 raz w miesiącu w zabudowie jednorodzinnej i 1 raz w tygodniu w zabudowie wielorodzinnej, 3) odpady wielkogabarytowe – 1 raz na pół roku. 6. Podane ww. ilości gospodarstw zbierających selektywnie i nieselektywnie, jak również ilości odpadów oraz pojemników mogą ulec zmianie. Podane ilości należy traktować orientacyjnie. Wykonawcy nie będzie przysługiwało prawo do dodatkowego wynagrodzenia z tytułu osiągnięcia innych wielkości. 7. Wykonawca powinien przy obliczaniu ceny oferty wziąć pod uwagę wszystkie dostępne informacje oraz sprawdzić lokalizację miejscowości na terenie gminy, rodzaj zabudowy i inne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a także brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawcy muszą spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Za spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności ustala posiadanie: a) wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Gozdnica prowadzonego przez Burmistrza Miasta Gozdnica; b) wpisu do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska; c) zezwolenia na transport odpadów wydane zgonie z obowiązującymi przepisami prawa

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach