Przetargi.pl
Odbiór odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z terenu gminy Borek Wlkp. oraz ich dostarczenie do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych ZGO w Witaszyczkach 1a, gmina Jarocin

Gmina Borek Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-810 Borek Wielkopolski, Rynek 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5716120 , fax. 065 5715893
  • Data zamieszczenia: 2015-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Borek Wlkp.
    Rynek 1 1
    63-810 Borek Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5716120, fax. 065 5715893
    REGON: 00052801400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borekwlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z terenu gminy Borek Wlkp. oraz ich dostarczenie do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych ZGO w Witaszyczkach 1a, gmina Jarocin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych z nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne z terenu Gminy Borek Wlkp. oraz ich dostarczenie do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych wskazanej w uchwale Nr XXV/441/12 Sejmiku Województwa Wielkopolskiego z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa wielkopolskiego na lata 2012-2017, tj. do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych ZGO w Witaszyczkach 1A, Gmina Jarocin w terminie od dnia 01 stycznia 2016 roku do 31 grudnia 2017 roku. Przez nieruchomość niezamieszkałą należy rozumieć nieruchomość, na której nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne np. zakłady pracy, obiekty handlowe i usługowe, domki letniskowe, ogrody działkowe, szkoły, urzędy, obiekty użyteczności publicznej, cmentarze itp. Niniejsze postępowanie przetargowe nie obejmuje odbioru odpadów z takich terenów jak: ulice, place, w tym: place zabaw, tereny zieleni i parki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór: Zmieszanych odpadów komunalnych, Odpadów komunalnych zbieranych selektywnie z podziałem na: tworzywa sztuczne; szkło białe opakowaniowe; szkło kolorowe opakowaniowe; papier i tekturę. Odpadów dostarczonych przez mieszkańców do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zlokalizowanego na ul. Jeżewskiej w Borku Wielkopolskim oraz przetransportowanie ich do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych ZGO w Witaszyczkach 1a, gmina Jarocin (odbiór poprzedzony telefonicznym zgłoszeniem). Wielkość odpadów komunalnych do odbioru: Na podstawie sprawozdań za rok 2014 oraz szacunkowych informacji ustala się, że z terenu Gminy Borek Wlkp. w okresie obowiązywania umowy zostanie odebrana przez Wykonawcę, w ramach udzielonego zamówienia publicznego, szacunkowa ilość odpadów: 3500 Mg odpadów komunalnych zmieszanych; 600 Mg odpadów selektywnie zebranych. Odbioru i transportu wymienionych w pkt. 2 odpadów należy dokonać odpowiednimi pojazdami przystosowanymi dla poszczególnych rodzajów odpadów w sposób zapobiegający ich zmieszaniu się i wysypywaniu na drogę. Częstotliwość i sposób odbioru odpadów komunalnych: W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie odbierać odpady komunalne z następującą częstotliwością: W przypadku nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych: odpady selektywnie zebrane nie rzadziej niż raz w miesiącu; odpady komunalne zmieszane: w przypadku nieruchomości zamieszkałych nie rzadziej niż co dwa tygodnie; w przypadku nieruchomości niezamieszkałych nie rzadziej niż raz w miesiącu i nie częściej niż dwa razy w miesiącu, z zastrzeżeniem, iż pojemniki o pojemności od 5000 litrów powinny być odbierane sukcesywnie po ich zapełnieniu. Wykonawca zobowiązany jest do obierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w ustalonych w harmonogramie odbioru odpadów komunalnych terminach. Odbiór musi odbywać się w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 18.00. Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć optymalne trasy przejazdu oraz przygotować harmonogram odbioru odpadów komunalnych: zmieszanych odpadów komunalnych; selektywnie zebranych surowców wtórnych. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 5 dni od podpisania umowy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji harmonogram na odbiór odpadów komunalnych, obejmujący okres od dnia 01 stycznia 2016 r. do dnia 31 grudnia 2016 r. nie później jednak niż do 10 grudnia 2015 r. włącznie. W przypadku, gdy termin podpisania umowy z Wykonawcą ulegnie przedłużeniu, ww. terminów nie stosuje się, a harmonogram należy przekazać niezwłocznie Zamawiającemu. Zamawiający w terminie 2 dni od dnia otrzymania harmonogramu zatwierdzi go lub wniesie zastrzeżenia. Wykonawca w terminie 1 dnia od otrzymania od Zamawiającego zastrzeżeń zobowiązany jest skorygować harmonogram i przedstawić do ponownej akceptacji. Drugi harmonogram powinien obejmować okres od dnia 01 stycznia 2017 r. do dnia 31 grudnia 2017 r. Wykonawca przekaże w formie pliku PDF bez zabezpieczeń i haseł Zamawiającemu w terminie 30 dni przed rozpoczęciem roku kalendarzowego. Harmonogram co do treści podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego zgodnie z ww. zasadami. Harmonogram powinien odpowiadać następującym wytycznym: powinien być sformułowany w sposób przejrzysty, pozwalający na szybkie sprawdzenie daty odbioru poszczególnych frakcji odpadów; nie powinien zawierać żadnych dodatkowych treści ponad informacje związane z wykonywaniem zamówienia. Wykonawca, który posiada stronę internetową umieszcza treść harmonogramu na własnej stronie internetowej i eksponuje go przez cały okres na jaki został przygotowany. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania 1 egzemplarza harmonogramu w formie papierowej właścicielom i zarządcom nieruchomości zamieszkałych, właścicielom nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne na 10 dni przed wejściem w życie nowo obowiązującego harmonogramu (wystarczającym dla spełnienia obowiązku doręczenia harmonogramu będzie włożenie go do skrzynek pocztowych każdej nieruchomości). Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Harmonogramu odbierania odpadów komunalnych, z uwzględnieniem poszczególnych rodzajów odpadów w szczególności biorąc pod uwagę: odbiór odpadów nie może następować w dni ustawowo wolne od pracy; w przypadku, gdy ustalony dzień tygodnia lub miesiąca dla odbioru odpadów przypada w dniu ustawowo wolnym od pracy, Wykonawca zapewni odbiór odpadów w następnym dniu; zapewnienie regularności i powtarzalności odbierania, tak, aby mieszkańcy mogli w łatwy sposób zaplanować przygotowanie odpadów do odebrania; względy sanitarne punktów zbierania odpadów komunalnych przy nieruchomościach oraz potrzeby właścicieli nieruchomości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę będzie zobowiązany wnieść wadium w wysokości 18.000,00 PLN (słownie osiemnaście tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Gminy Borek Wlkp. prowadzony przez Powiatowy Bank Spółdzielczy w Gostyniu Oddział Borek Wlkp. Nr 10 8678 0005 0020 0200 0231 0007 z dopiskiem WADIUM - w postępowaniu na: Odbiór stałych odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z terenu Gminy Borek Wlkp.Kopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę można dołączyć do składanej oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu będzie uważane za wniesione prawidłowo wówczas, jeżeli kwota wymaganego wadium będzie znajdowała się na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawca wybierze wadium w postaci niepieniężnej, oryginał dokumentu wadium należy złożyć w Referacie Finansowym Urzędu Miejskiego w Borku Wlkp., pok. Nr 8 przed upływem terminu składania ofert. Kopię dokumentu wadialnego wykonawca może dołączyć do składanej oferty. Wadium w postaci niepieniężnej winno mieć oznaczone tytuły bezwzględnej wymagalności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w okolicznościach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Zgodnie z przepisami art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności za fakturę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.borekwlkp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach