Przetargi.pl
Odbiór nieczystości z kompleksów obsługiwanych przez SOI Wędrzyn, SOI Międzyrzecz SOI Skwierzyna

45 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 69-211 Wędrzyn,
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7556236 , fax. 95 7556222
  • Data zamieszczenia: 2016-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie
    tel. 95 7556236, fax. 95 7556222
    REGON: 08052101800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór nieczystości z kompleksów obsługiwanych przez SOI Wędrzyn, SOI Międzyrzecz SOI Skwierzyna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru nieczystości stałych komunalnych z kompleksów administrowanych przez 45 WOG Wędrzyn i przekazania ich do utylizacji lub zagospodarowania. 2. Usługa świadczona będzie na terenach gmin : Sulęcin, Międzyrzecz, Skwierzyna i Gorzów Wlkp. 3. Termin realizacji usługi : od 01.03.2016r. do 28.02.2017r. 4. Zamawiający wytwarza następujące odpady o kodach : - 20 03 01 - nie segregowane (zmieszane) odpady komunalne, - 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe, - 15 01 01 - opakowania z papieru i tektury (gromadzone selektywnie) - 15 01 02 - opakowania z tworzyw sztucznych (gromadzone selektywnie) - 15 01 07 - opakowania ze szkła (gromadzone selektywnie) nadanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001r. w sprawie katalogu odpadów. 5. Wykonawca obowiązany jest posiadać : a. Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2013, poz. 1399 z późniejszymi zmianami) na terenach objętych świadczeniem usługi, tj. w : m. Wędrzyn (gmina Sulęcin), m. Skwierzyna (gmina Skwierzyna), m. Międzyrzecz (gmina Międzyrzecz), m. Gorzów Wlkp. (gmina Gorzów Wlkp.), dla odpadów o kodach : 20 03 01, 20 03 07, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 07. b. Zezwolenie na zbieranie lub przetwarzanie w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. 2013, poz.21z późniejszymi zmianami) odpadów o kodach 20 03 01, 20 03 07, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 07. c. Zezwolenie na transport o którym mowa w art. 233 lub wpis do rejestru o którym mowa w art. 50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. 2013, poz.21 z późniejszymi zmianami) odpadów o kodach 20 03 01, 20 03 07, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 07. 6. Gromadzenie odpadów i ich wywóz odbywać się będzie w pojemnikach stanowiących własność Wykonawcy. 7. Szacunkowa ilość odpadów do wywiezienia w okresie trwania umowy, w m3 (tabela w SIWZ). 8. Wykonawca wystawi pojemniki do gromadzenia odpadów w ilości i miejscach podanych w harmonogramie odbioru, po podpisaniu umowy na świadczenie usługi, w terminie zapewniającym realizację wywozu odpadów zgodnie z zawartą umową. 9. Zamawiający wymaga zabezpieczenia przez Wykonawcę niżej wymienionych typów pojemników : - pojemnik o pojemności 7m3 - stalowy typu KP-7 lub o podobnej konstrukcji, - pojemnik o pojemności 1,1 m3 - stalowy z odsuwaną pokrywą, na czterech kołach z możliwością blokady. - pojemniki do zbiórki selektywnej odpadów o pojemności 1,1 m3 - stalowe, na czterech kołach z możliwością blokady, z pokrywą wyposażoną w otwory do wrzucania odpowiedniego rodzaju odpadu, zamknięta na stałe w sposób uniemożliwiający jej otwarcie przez osoby postronne. 10. Wykonawca jest odpowiedzialny za stan techniczny i czystość pojemników. 11. Wystawione pojemniki winny być sprawne technicznie, estetyczne i szczelne. 12. W przypadku zużycia pojemników w wyniku eksploatacji, Wykonawca obowiązany jest je wymienić na własny koszt. 13. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania mycia i dezynfekcji pojemników przynajmniej 1 raz w roku, w okresie letnim. 14. Wywóz nieczystości odbywać się będzie z częstotliwością podana w harmonogramie odbioru, a w szczególnych przypadkach na zgłoszenie telefoniczne zamawiającego w ciągu 4 godzin od zgłoszenia. 15. Zamawiający wraz z Kierownikami poszczególnych Sekcji Obsługi Infrastruktury ustali na bazie harmonogramu odbioru, dni tygodnia w których odbywać się będzie wywóz nieczystości. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany częstotliwości odbioru nieczystości spowodowanej np. czasowym niewykorzystywaniem obiektów, intensywnością wykorzystania obiektów poligonowych itp. 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji pojemników podanej w harmonogramie wywozu. 18. Wywóz odpadów gabarytowych odbywać się będzie w terminie uzgodnionym przez strony lub w razie nagłych potrzeb na zgłoszenie telefoniczne przez Zamawiającego, w ciągu 12 od zgłoszenia. 19. Wykonawca obowiązany jest posiadać tabor samochodowy przystosowany do wywozu nieczystości i obsługi wystawionych pojemników. 20. Wykonawca obowiązany jest posiadać tabor samochodowy w ilości umożliwiającej obsługę wszystkich pojemników w ciągu jednego dnia. 21. Wykonawca w trakcie świadczenia usługi zobowiązany jest do przestrzegania - Ustawy z dnia 13 września 1996r. (wraz z późniejszymi zmianami) o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, - Regulaminów utrzymania czystości i porządku na terenach gmin Sulęcin, Międzyrzecz, Skwierzyna i Gorzów Wlkp. 22. Harmonogram odbioru nieczystości (tabela w SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości : 10 000,00 zł ( dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: NBP oddział w Zielonej Górze nr 28 1010 1704 0060 0213 9120 1000 z dopiskiem: Przetarg nieograniczony Odbiór nieczystości z kompleksów obsługiwanych przez SOI Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany powyżej, przed upływem terminu składania ofert. Stosowny dowód potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty. Termin ważności wadium złożonego w innej formie niż pieniądz, powinien obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku form innych niż pieniądz, musi być precyzyjnie określone: kto jest gwarantem, beneficjentem oraz zleceniodawcą gwarancji, wysokość kwoty gwarancji, termin ważności oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do zapłaty wadium w przypadkach przewidzianych w art. 46 ustawy, mianowicie: Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 cyt. ustawy lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgodny na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Również poręczenie musi precyzyjnie określać, za kogo poręczyciel dokonuje poręczenia, do jakiej wysokości i na jaki czas oraz wskazywać przedmiot poręczenia. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta (poręczyciela). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta (poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikacją np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Gwarancja lub poręczenie powinno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego - zgłoszone w terminie związania ofertą - wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji i art. 46 ust. 4a i 5 ustawy - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Dowodem wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz jest załączenie do oferty kopii gwarancji lub poręczenia. Oryginał dokumentu (wadium w formie niepieniężnej) należy zdeponować w kancelarii jawnej (bud. 33 II piętro, pok.211), wskazanej jako miejsce składania ofert w terminie tożsamym, z terminem składania ofert tj. do 21.01.2016r. do godz. 12:30. W przypadku wniesienia odwołania po otwarciu ofert Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne zamawiającwego o konieczności wywozu nieczystości poza harmonogramem
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.45wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach