Przetargi.pl
Odbiór komponentów do produkcji RDF powstałych z sortowania odpadów komunalnych

Związek Komunalny Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina" ogłasza przetarg

  • Adres: 62800 Kalisz, pl. Św. Józefa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 635 650 , fax. 627 635 651
  • Data zamieszczenia: 2018-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Komunalny Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
    pl. Św. Józefa 5
    62800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 627 635 650, fax. 627 635 651
    REGON: 25081047800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czystemiasto.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór komponentów do produkcji RDF powstałych z sortowania odpadów komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na sukcesywnym odbiorze przez Wykonawcę komponentów do produkcji RDF – odpadów o kodzie 19 12 12 i/lub kodzie 19 12 04, tzn. frakcji energetycznej odpadów, powstałej w wyniku sortowania odpadów komunalnych, w celu ich zagospodarowania, tj. poddania ich procesom odzysku zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i decyzjami posiadanymi przez Wykonawcę. Szacunkowa ilość komponentów do produkcji RDF wynosi 850 Mg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w II części SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 3600,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące sześćset złotych 00/100). 3. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. 4. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: 86 1020 2212 0000 5302 0280 7360 z dopiskiem: „Wadium, nr sprawy UA.271.1.10.2018”. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dowodu ich wniesienia należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce (nie wpinać trwale do oferty). Kserokopię dowodu wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy natomiast trwale wpiąć do oferty. 6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Tym samym zlecenie dokonania przelewu przez Wykonawcę w dniu składania ofert lub dniu poprzedzającym może okazać się zbyt późne. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczenia, z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwota gwarancji, termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 8. Kserokopie dowodu wniesienia wadium, np. dowód przelania pieniędzy na konto Zamawiającego, czy kserokopie gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej należy wpiąć trwale do oferty. Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy. 9. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: a) jest zarejestrowany w Rejestrze podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) w szczególności: w Dziale VII w zakresie transportu odpadów o kodach 19 12 12 i 19 12 04 oraz w Dziale XI w zakresie przetwarzania odpadów i przekaże Zamawiającemu informację o nadanym numerze rejestrowym BDO; i b) posiada i przekaże Zamawiającemu aktualną decyzję na przetwarzanie odpadów o kodzie 19 12 12 w procesie odzysku w ilości co najmniej 850 Mg/rok oraz aktualną decyzję na przetwarzanie odpadów o kodzie 19 12 04 w procesie odzysku w ilości co najmniej 100 Mg/rok - zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 992 ze zm.). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia wpis do BDO musi posiadać każdy z Wykonawców, w odpowiednim zakresie; decyzje/decyzję, o której/których mowa w 9.1.1)b) musi/muszą być złożone dla tego z Wykonawców, który będzie wykonywał uzależnioną od zapisów w decyzji część zamówienia. Uwaga: Wykonawca posiadający instalację (do odzysku, w której planuje przetwarzać odpady objęte niniejszym zamówieniem) poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej powinien przedstawić zezwolenie równoważne decyzji na odzysk, wystawiane w kraju, w którym ta instalacja się znajduje. Decyzję zezwalającą na międzynarodowe przemieszczanie odpadów Wykonawca będzie zobowiązany uzyskać po podpisaniu umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi być podpisana przez osobę/y uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy/ów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Uprawnienie osoby/osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu/ów określającego/ych status prawny Wykonawcy/ów lub pełnomocnictwa/pełnomocnictw wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy/ów upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące z skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby. 2. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. z odpisu właściwego rejestru) to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo wystawione przez osoby do tego upoważnione. 3. Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę, dla których Zamawiający określił wzory IDW, powinny zostać sporządzone z ich wykorzystaniem lub być z nimi zgodne – w wymaganym zakresie informacji. 4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 5. Kompletna oferta musi zawierać: a) Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW, b) Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.5. IDW, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, c) stosowne Pełnomocnictwo/a – w przypadku, gdy upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu a w szczególności do przygotowania i złożenia w imieniu Wykonawcy oferty, podpisania i parafowania w imieniu Wykonawcy wszelkich dokumentów związanych z niniejszym postępowaniem, potwierdzania w imieniu Wykonawcy za zgodność z oryginałem wszelkich dokumentów związanych z niniejszym postępowaniem, składania w imieniu Wykonawcy oświadczeń woli i wiedzy oraz składania wyjaśnień - nie wynika bezpośrednio z dokumentów załączonych do oferty ( np. z aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej), d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument/y ustanawiający/e Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia [Zamawiający pomocniczo załącza jako Załącznik nr 4 do niniejszej IDW Wzór Oświadczenia ustanawiającego pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.)], e) dowód wniesienia wadium, f) zaświadczenie niezależnego podmiotu potwierdzające wdrożenie i stosowanie, u Wykonawcy realizującego czynności z zakresu zagospodarowania odpadów, systemu zarządzania środowiskowego spełniającego wymagania normy ISO 14001 lub EMAS lub równoważnego systemu zarządzania środowiskowego – jeżeli Wykonawca posiada przedmiotowe zaświadczenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach