Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarownaie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Maciejowice.

Urząd Gminy w Maciejowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-480 Maciejowice, ul. Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 6832031
  • Data zamieszczenia: 2018-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Maciejowicach
    ul. Rynek 7
    08-480 Maciejowice, woj. mazowieckie
    tel. 25 6832031
    REGON: 54432600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.maciejowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarownaie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Maciejowice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Maciejowice. Na terenie gminy Maciejowice będą zbierane odpady komunalne zmieszane i selektywnie posegregowane w systemie pojemnikowo – workowym. Gmina Maciejowice w ramach systemu nie przewiduje odbierania odpadów wytworzonych w ramach prowadzenia działalności gospodarczej. Usługa obejmuje również zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punktów trudno dostępnych – drogi leśne, drogi gruntowe - poprzez zorganizowanie odpowiednich środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych o problematycznej lokalizacji. Wykaz dróg na terenie gminy został przedstawiony na mapie stanowiącej załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji. 2. Charakterystyka Gminy Maciejowice: Powierzchnia gminy Maciejowice: 173,5 km 2 . Liczba mieszkańców zameldowanych na terenie Gminy Maciejowice na dzień 30.09.2018 r. – 7175, w tym: - objęta systemem odbioru i zagospodarowania odpadów - 5 842 - z zadeklarowana selektywna zbiórką- 5712 - z zadeklarowaną zbiórka zmieszaną- 130 Ilość nieruchomości na dzień 30.09.2018 r., z których będą odbierane odpady– 1644. Ilość nieruchomości, z których będą odbierane odpady w kontenerach KP-7 – 1 Zestawienie danych ze złożonych deklaracji – wykaz punktów adresowych, z których będą odbierane odpady wraz z liczbą mieszkańców i zadeklarowanym sposobem odbioru został przedstawiony w załączniku nr 7 do niniejszej specyfikacji. Uwaga: Ilość nieruchomości jest orientacyjna. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości punktów odbioru odpadów. Ich ilość w ciągu okresu realizacji zamówienia może ulec zmianie maksymalnie o 50 punktów adresowych. Zmianie może też ulec ilość nieruchomości, z których będą odbierane odpady w kontenerach KP-7 maksymalnie o 2 punkty adresowe. Ilość odpadów komunalnych odebranych w latach 2016-2017 i pierwsze półrocze 2018 r. z terenu Gminy Maciejowice (informacje podane w powyższej tabeli pochodzą z informacji przekazywanych przez firmy świadczące usługi w zakresie odbioru odpadów komunalnych) Lp. Rodzaj odpadu Ilość [Mg] 2016 r. 2017 r. I półrocze 2018 r. 1. Zmieszane / niesegregowane 173,70 323,94 185,14 2. Odpady ulegające biodegradacji 0 0 7,42 3. Tworzywa sztuczne 53,20 61,88 28,80 4. Szkło 82,80 91,12 51,00 5. Papier i tektura 63,20 106,74 55,80 6. Metal 1,80 1,81 2,60 7. Opakowania wielomateriałowe 15,90 26,52 17,10 8. Inne odpady pozostałe ( np. wielkogabaryty, zużyte opony, metal, odpady rozbiórkowe, budowlane itp.) 130,565 129,206 10,958 9. Razem 521,165 741,216 358,818 3. Zasady odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Maciejowice oraz z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK). 1. Wykonawca zapewni odbieranie odpadów selektywnych i zmieszanych odpadów komunalnych zgromadzonych przez właścicieli nieruchomości w workach lub pojemnikach oraz kontenerach KP-7 zgodnie z harmonogramem opracowanym i załączonym do oferty z uwzględnieniem częstotliwości wynikającej z Uchwały Nr XVIII/135/2016 Rady Gminy w Maciejowicach z dnia 14 lipca 2016 roku w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi tj. raz w miesiącu w odniesieniu do następujących frakcji: • papier i tektura • metale • tworzywa sztuczne • opakowanie wielomateriałowe • szkło • odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji • odpady zielone • zmieszane odpady komunalne. Popiół należy traktować jako zmieszany niesegregowany odpad komunalny. Przyjmuje się zasadę, że będzie on gromadzony oddzielnie w czarnych, opisanych workach. Obowiązek zapewnienia worków i prawidłowego ich opisania leży po stronie właściciela nieruchomości. 2. Ulotka informacyjna zawierająca szczegółowe wytyczne dotyczące sposobu prowadzenia segregacji i terminu odbioru odpadów z nieruchomości (harmonogram) po zatwierdzeniu przez Zamawiającego zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego. Obowiązkiem Wykonawcy jest dostarczenie w terminie do dnia 01.01.2019 r. mieszkańcom wyżej wymienionej ulotki. Wszelkie zmiany harmonogramu w trakcie obowiązywania umowy wymagają zgody Zamawiającego a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia zmiany harmonogramu do każdej nieruchomości objętej odbieraniem odpadów. Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca będzie realizował w godzinach 7.00-20.00. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia właścicielom nieruchomości worków do selektywnej zbiórki odpadów o pojemności od 60 do 120 l (w zależności od ilości osób zamieszkujących nieruchomość) z folii LDPE na każdy miesiąc zbiórki przy założeniu że: a. worek ZIELONY oznaczony napisem „Szkło” z przeznaczeniem na odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła (szkło bezbarwne i kolorowe); b. worek NIEBIESKI oznaczony napisem „Papier” z przeznaczeniem na odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i tektury; c. worek ŻÓŁTY oznaczony napisem „Metal i tworzywa sztuczne” z przeznaczeniem na odpady z metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe; d. worek BRĄZOWY oznaczony napisem „Bio” z przeznaczeniem na odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji oraz odpady zielone; Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć w worki właścicieli nieruchomości zamieszkałych najpóźniej do 01.01.2019 r. Ilość dostarczanych worków na odpady powinna wynikać z faktycznego zapotrzebowania. W przypadku gdy właściciel nieruchomości zadeklaruje inne zapotrzebowanie na worki niż wynikałoby z ilości zameldowanych osób Wykonawca ma obowiązek dostarczyć właścicielowi nieruchomości żądaną ilość worków. Przyjmuje się następującą zasadę zaopatrzenia w worki do selektywnej zbiórki odpadów: worek pusty za worek pełny odebrany. Worki przekazywane mieszkańcom, winny zawierać napis określający frakcję odpadów, dla których są przeznaczone, nazwę firmy Wykonawcy oraz nr telefonu kontaktowego. Właściciel nieruchomości jest zobowiązany do zapewnienia worków lub pojemników na odpady zmieszane we własnym zakresie i na własny koszt. 4. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zorganizuje punkty selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (tzw. PSZOK) w ramach których odbierane będą następujące frakcje odpadów: • przeterminowane leki, • chemikalia (np. oleje odpadowe, farby, rozpuszczalniki), • zużyte baterie i akumulatory, • zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz żarówki i świetlówki, • meble i inne odpady wielkogabarytowe, • odpady budowlane i rozbiórkowe, • zużyte opony, • tekstylia, • odpady zielone. Odpady w PSZOK-ach będą zbierane w terminach zatwierdzonych przez Zamawiającego, przyjmując, że zbiórka będzie organizowana raz na dwa miesiące, w sobotę w godzinach 800-1600 (6 razy w okresie trwania umowy) jednorazowo w dwóch punktach zlokalizowanych na terenie Gminy. Lokalizacja punktów zostanie uprzednio uzgodniona z Zamawiającym. Informacja o miejscu, terminach i godzinach zbiórki w PSZOK-ach zostania zamieszczona na ulotce informacyjnej (harmonogramie). W danym dniu Wykonawca zobowiązany jest podstawić pojemniki na poszczególne frakcje odpadów dostosowane do ilości odpadów i pory roku oraz w tym dniu je odebrać. 5. Jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie pojemników (będących własnością właściciela nieruchomości) wynikłe z winy Wykonawcy, ich naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego należy do Wykonawcy. 6. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji reklamacji (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, nie pozostawienie worków na odpady segregowane itp.) w przeciągu 24 godzin od otrzymania telefonu lub e-maila od Zamawiającego. O załatwieniu reklamacji należy niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. 7. Wykonawca sprawdzi losowo lecz nie mniej niż 15 na 100 gospodarstw domowych, worki na odpady selektywne pod kątem rzetelności segregacji odpadów przez mieszkańców. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru wszystkich odpadów zmieszanych oraz selektywnie zebranych. W przypadku stwierdzenia niewłaściwej segregacji Wykonawca przyjmuje te odpady, jako zmieszane. Przed zakwalifikowaniem odpadów selektywnych do zmieszanych w wypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca sporządza na tę okoliczność dokumentację (np. oświadczenie, dokumentację fotograficzną) i przekazuje Zamawiającemu. Uchylanie się od obowiązku zgłaszania Zamawiającemu informacji dotyczącej zaistniałych nieprawidłowości w sposobie segregacji odpadów będzie stanowić naruszenie postanowień umowy. 4. Obowiązki wykonawcy w zakresie transportu odpadów 1. Wielkość i rodzaj samochodów odbierających odpady należy dostosować do rodzaju odbieranych odpadów oraz terenu, z którego będą one odbierane. 2. Zamawiający nie dopuszcza odbierania odpadów komunalnych zleconych przez Zamawiającego wspólnie z jakimikolwiek innymi odpadami pochodzącymi od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych lub z innych gmin. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania zmieszanych odpadów komunalnych, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych do regionalnych instalacji przetwarzania odpadów komunalnych zgodnie z aktualnie obowiązującym WPGO dla województwa mazowieckiego, wskazanych dla wschodniego regionu gospodarki odpadami komunalnymi oraz do przekazywania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r., poz. 992 ze zm.), lub samodzielnego zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Fakt ten udokumentowany zostanie poprzez przedstawienie zamawiającemu raz na pół roku dokumentów potwierdzających odebranie odpadów. 4. Ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych (o których mowa w niniejszej SIWZ) w punkcie wagowym zlokalizowanym w miejscu przekazywania odpadów do składowania oraz przekazania dokumentów potwierdzających wagę odebranych odpadów. 5. Zakaz odbioru odpadów w niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy. W przypadku, gdy dzień odbioru przypada w dzień ustawowo wolny od pracy, dniem odbioru odpadów są pierwsze dwa dni robocze następujące po dniu wolnym lub w sobotę. 6. Odbieranie, w wyjątkowych sytuacjach, na zgłoszenie Zamawiającego, odpadów poza ustalonym harmonogramem, jeżeli odpady te zostaną zebrane i zgromadzone na nieruchomości w terminach innych niż przewiduje termin ich odbioru, a zagraża to bezpieczeństwu życia i zdrowia mieszkańców, 7. Zabezpieczenie przewożonych odpadów przed wysypaniem na drogę. 8. Wykonawca jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu. 9. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest osiągnąć poziom recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw oraz poziom recyklingu przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych w wysokości określonej w przepisach Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r., poz.2167). 10. W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamkniecie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie oraz Zamawiający i Wykonawca nie naliczają kar. 11. Wykonawca zobowiązany jest do spełniania przez cały okres wykonywania usługi wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów, dotyczących odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych. 5. Obowiązki Wykonawcy dotyczące sprawozdawczości 1) Przez cały okres trwania Umowy Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu sprawozdania okresowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 17 czerwca 2016 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2016 r. poz. 934). Wykonawca będzie przygotowywał sprawozdania półroczne zgodnie ze wzorem z Rozporządzenia i przekazywał w terminie do końca miesiąca następującego po upływie półrocza, którego dotyczy. 2) W przypadku reklamacji Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedłoży raport z systemu GPS zamontowanego w pojeździe przeznaczonym do zbierania odpadów dokumentującego przebieg pracy pojazdu w terenie na nośniku elektronicznym. 3) Wykonawca udostępni Zamawiającemu na czas trwania umowy program umożliwiający odtworzenie informacji na przekazywanych nośnikach elektronicznych. 6. Podstawa prawna zgodnie z którą należy realizować przedmiot umowy: 1) Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.), 2) Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminy ( t. j. z 2017 r. poz. 1289 z późn. zm.), 3) Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r., poz. 992 ze zm.), 4) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz. U. z 2013 r. poz. 122), 5) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów ( Dz. U. z 2017r. poz. 19), 6) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r., poz.2167), 7) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz. U. z 2017 poz. 2412), 8) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 17 czerwca 2016 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2016 r. poz. 934), 9) Uchwała Nr XVIII/134/2016 Rady Gminy w Maciejowicach z dnia 14 lipca 2016 roku w sprawie wprowadzenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Maciejowice. 10) Uchwała Nr XVIII/135/2016 Rady Gminy w Maciejowicach z dnia 14 lipca 2016 roku w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 11) Wojewódzki Plan Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012 – 2017 z uwzględnieniem lat 2018 –2023 przyjętym uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 211/12 z dnia 22.10.2012 r. lub wprowadzone aktualne zmiany. 12) Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2018 r. poz. 1000). 7. Zatrudnienie przez Wykonawcę osób na podstawie umowy o pracę 1. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga aby min. 4 pracowników wykonujących czynności przy realizacji niniejszego zamówienia w okresie realizacji umowy było zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm. oraz z 2017 r. poz. 60 i 962) 2.W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia, o którym mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości - 10 000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych w terminie do 16.10.2018 r. do godziny 1100 w następujących formach: o pieniądzu o poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, o gwarancjach bankowych, o gwarancjach ubezpieczeniowych, o poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz.1804 oraz z 2015 r. poz.978 i 1240); 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 45 9217 0001 0030 0445 2000 0060 z dopiskiem nazwy zadania. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Zamawiający uzna prawidłowy termin jego wniesienia jako datę uznania na rachunek Zamawiającego (datę wpływu na konto Zamawiającego), a nie datę dokonania polecenia przelewu. 3. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje odrzucenie Wykonawcy zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Jeżeli wystąpią okoliczności opisane w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zatrzyma wadium. UWAGA: WADIUM WNIESIONE W INNYCH FORMACH NIŻ PIENIĄDZ MUSI BYĆ WNIESIONE W FORMIE ORYGINAŁU. ZAMAWIAJĄCY NIE AKCEPTUJE KOPII POŚWIADCZONEJ ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a. Wykonawca posiada wpis do rejestru działalności regulowanej, prowadzonego przez Wójta Gminy Maciejowice, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, b. Wykonawca posiada zezwolenie na transport odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, c. Wykonawca posiada zezwolenie na zbieranie odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, d. Wykonawca posiada umowę z regionalną instalacją do przetwarzania odpadów komunalnych (RIPOK) wskazaną w WPGO dla Mazowsza
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ 2). Zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów (jeżeli dotyczy), 3). Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Oferenta w postępowaniu o zamówienie publiczne lub do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 4). W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 5). Potwierdzenie wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach