Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie w 2020 roku stałych odpadów komunalnych z terenu gm. Zabór.

Gmina Zabór ogłasza przetarg

  • Adres: 66-003 Zabór, ul. Lipowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 321 83 00 , fax. 68 321 83 01
  • Data zamieszczenia: 2019-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zabór
    ul. Lipowa 15
    66-003 Zabór, woj. lubuskie
    tel. 68 321 83 00, fax. 68 321 83 01
    REGON: 97077007640000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazabor.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie w 2020 roku stałych odpadów komunalnych z terenu gm. Zabór.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca: a) wyposażenie obsługiwanych nieruchomości w oznaczone pojemnik/pojemniki na odpady zmieszane (np. napis na pojemniku „odpady zmieszane”) lub na odpady będące pozostałością po sortowaniu (np. napis na pojemniku „pozostałość po sortowaniu”), b) wyposażenie obsługiwanych nieruchomości w pojemnik/pojemniki oznaczone kolorem i opisem (brązowy – odpady biodegradowalne) do selektywnej zbiórki odpadów biodegradowalnych, c) wyposażenie obsługiwanych nieruchomości w pojemniki/worki z tworzyw sztucznych do selektywnej zbiórki odpadów oznaczone kolorem i opisem: (niebieski – papier, zielony – szkło, żółty – tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe), d) odbiór z posesji (wydzielonego miejsca przed lub przy ogrodzeniu, pergoli śmietnikowej itp.) od właścicieli nieruchomości całej masy odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości obejmujących zarówno zmieszane odpady komunalne oraz odpadów gromadzonych w sposób selektywny umieszczonych w pojemnikach i/lub workach. e) odbiór od właścicieli nieruchomości odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon 1 raz w roku – w czerwcu 2020 roku, f) odbiór od właścicieli nieruchomości, w okresie od stycznia do kwietnia i od października do grudnia, 1 raz w miesiącu popiołu, g) zagospodarowanie odebranych odpadów w instalacji przewidzianej do obsługi Gminy Zabór zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubuskiego, h) bieżące prowadzenie sprawozdawczości w zakresie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do odzysku lub unieszkodliwiania zebranych odpadów komunalnych zgodnie z ustawą o odpadach oraz ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagana wysokość wadium 8 000,00 PLN słownie: osiem tysięcy PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej, jeżeli Wykonawca: a) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Zabór, zgodnie z przepisami art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (jedn. tekst Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm. ), b) posiada wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1466 z późn. zm.), c) posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.) lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ. 2) Zakres zadań jakie zamierza powierzyć podwykonawcom wg załącznika nr 6. 3) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające zakres tego pełnomocnictwa i podpisane przez osoby umocowane do reprezentowania wykonawcy. 4) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach