Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenów i obiektów będących własnością Gminy Biskupiec

Gmina Biskupiec ogłasza przetarg

  • Adres: 11-300 Biskupiec, al. Niepodległości 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 7150110 , fax. 89 7152437
  • Data zamieszczenia: 2015-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biskupiec
    al. Niepodległości 2 2
    11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 7150110, fax. 89 7152437
    REGON: 00068779300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biskupiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenów i obiektów będących własnością Gminy Biskupiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenów i obiektów będących własnością Gminy Biskupiec w ilościach: odpady zmieszane: ok. 1 048,81 m3, odpady zbierane selektywnie: ok. 202,28, m3, nieczystości ciekłe ok. 340,00 m3, zgodnie z zestawieniem podanym w dokumencie - Zestawienie miejsc, ilości i pojemności. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: a) regularnego odbioru i zagospodarowania odpadów z pojemników ustawionych we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, b) oczyszczania miejsca zaśmieconego przy załadunku, c) odbioru i zagospodarowania przedmiotów wielkogabarytowych oraz tzw. luzów tj. odpadów leżących wokół pojemników, d) odbioru i zagospodarowania nieczystości ciekłych, e) odbioru i zagospodarowania nieczystości powstałych z okazji imprez okazjonalnych, akcji specjalnych itp. organizowanych przez Gminę Biskupiec np. dni Biskupca, festyn Wilimy wieś, festyn Biesowo, dożynki. f) odbioru i zagospodarowania nieczystości, poza odbiorem regularnym, na każdorazowe wezwanie Zamawiającego, w szczególności Referatu Infrastruktury i Architektury, Straży Miejskiej, Dyrektorów Szkół i Przedszkola, Biura Obsługi Urzędu (głównie: pozycja Odpady z obiektów typu parki, place i inne oraz OSP), g) do wykonywania innych prac zgodnie z przepisami określonymi w: Ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, (tj. Dz.U.2013.1399 z późn. zm. - dalej ustawa ucip), Ustawie o odpadach (tj. Dz.U.2013.21 z późn. zm.), Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2011 - 2016, Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy Biskupiec oraz aktach pokrewnych. Wykonawca musi spełniać wymogi, o których mowa w Ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Ustawie o odpadach oraz w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy Biskupiec. Odbiór nieczystości każdorazowo musi zostać potwierdzony przez sołtysa (dotyczy przede wszystkim świetlic wiejskich), przez dyrektora szkoły lub przedszkola (dotyczy przede wszystkim placówki oświatowej) lub inną osobę wyznaczoną przez Zamawiającego. Odbiór odpadów ze świetlic wiejskich - wskazane jest aby harmonogram odbioru odpadów ze świetlic wiejskich pokrywał się z harmonogramem odbioru odpadów komunalnych od mieszkańców, aby sołtys był obecny podczas odbioru. Brak potwierdzenia odbioru przez sołtysa i potwierdzenie odbioru przez inną osobę, będzie dopuszczalne wyłącznie w wyjątkowych sytuacjach. Odbiór i zagospodarowanie nieczystości stałych dotyczy wszelkich prac w tym obszarze - zarówno wywozu nieczystości stałych z pojemników jak i z innych opakowań np. z worków lub w workach. Podane ilości, miejsca, rodzaje pojemników w dokumencie - Zestawienie miejsc, ilości i pojemności, są szacowane/przewidywane. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian w tych pozycjach na co Wykonawca wyraża zgodę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia powyższych zmian, bez konieczności zmian warunków umowy oraz sporządzenia aneksu do umowy. Faktyczne ilości (mniejsze lub większe od prognozy) i faktyczne miejsca i rodzaje pojemników uzależnione będą wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z tym że Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w ofercie ceny jednostkowe. Na powyższe Wykonawca wyraża zgodę. Niedopuszczalne jest wyznaczanie innych miejsc odbioru odpadów, chyba, że Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę miejsca odbioru odpadów. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych będzie się odbywać w systemie workowym i pojemnikowym. Wykonawca zobowiązany jest do uzupełniania na własny koszt podanych, w dokumencie - Zestawienie miejsc, ilości i pojemności, miejscach worków do selektywnego zbierania odpadów komunalnych po każdorazowym odbiorze w ilości zapewniającej funkcjonowanie systemu. Koszt worków należy wliczyć w cenę jednostkową odbioru odpadów. Częstotliwość odbioru: nie rzadziej niż dwa razy na cztery tygodnie (w sezonie letnim częstotliwość odbioru, szczególnie na plaży w OW Wilimy oraz OW Rukławki będzie większa). Uwaga: Odbiór ze wszystkich Ochotniczych Straży Pożarnych (OSP) będzie odbywał się wyłącznie poprzez telefoniczne zgłoszenie przez Zamawiającego). Sprawozdawczość: Zgodnie z ustawą ucip Wykonawca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do sporządzania kwartalnych sprawozdań. Termin płatności w niniejszym zamówieniu to minimum 21 dni i maximum 30 dni. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie należy przyjąć że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń oraz że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu Zamówienia (art. 29 ust. 3 ustawy pzp). Analogicznie zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy pzp w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, należy przyjąć, że dopuszczone są rozwiązania równoważne opisywanym. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2 700,00 zł brutto (słownie: dwa tysiące siedemset, 00/100 złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4)). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego tj. Bank Pocztowy S.A. placówka w Biskupcu 76 1320 1104 3132 3622 2000 0003. 5.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Odpady. W pozostałych przypadkach wymagane jest dostarczenie do dnia upływu składania ofert oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. 7.W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu (data i godzina) środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa art. 46 ustawy pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.biskupiec.pl/ogloszenia_przetargi.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach