Przetargi.pl
"Odbiór i zagospodarowanie odpadów z nieruchomości Urzędu Miasta Leszna oraz z innych wskazanych lokalizacji w roku 2024"

Miasto Leszno ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, Kazimierza Karasia 15
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 529 82 20
  • Data zamieszczenia: 2023-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Leszno
    Kazimierza Karasia 15
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 65 529 82 20
    REGON: 411050445
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Odbiór i zagospodarowanie odpadów z nieruchomości Urzędu Miasta Leszna oraz z innych wskazanych lokalizacji w roku 2024"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Odbiór i zagospodarowanie odpadów z nieruchomości Urzędu Miasta Leszna oraz z innych wskazanych lokalizacji w roku 2024”. Określenie przedmiotu zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień CPV: - 90500000-2 Usługi związane z odpadami;- 90512000-9 Usługi transportu odpadów;- 90511000-2 Usługi wywozu odpadów.2. Przedmiotowa usługa odbioru i zagospodarowania odpadów realizowana będzie na terenie Miasta Leszna pod wskazanymi adresami: 1) Al. Jana Pawła II nr 21, 21A, 23, 2) ul. Karasia nr 15, 3) ul. Berwińskich 7C, 7D, 4) ul. Poniatowskiego nr 11, 5) ul. Rynek nr 1, 6) ul. Wałowa nr 5, 7) ul. Dąbrowskiego nr 45A, 8) pl. Metziga nr 1, 9) ul. Słowiańska nr 24, 10) Al. Konstytucji 3 Maja nr 1, 11) Cmentarz Komunalny przy ul. Osieckiej. 3. Ponadto usługa odbioru i zagospodarowania odpadów realizowana będzie na terenie Miasta Leszna w miejscach każdorazowo wskazanych przez Zamawiającego w celu likwidacji tzw. „dzikich wysypisk”.4. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę worków do selektywnego gromadzenia odpadów w ilości i o parametrach wskazanych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 10 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości 1500 zł 2.Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1)pieniądzu; 2)gwarancjach bankowych; 3)gwarancjach ubezpieczeniowych; 4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO BP S.A. nr: 37 1020 3088 00008302 0005 7703 z dopiskiem na blankiecie przelewu: WADIUM „Znak sprawy: OR.271.05.2023 i nazwę postępowania”.Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. Ze względu na ryzykozwiązane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownymwyprzedzeniem. 4. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji musi być złożone w takiej formie, w jakiej zostałoono ustanowione przez gwaranta lub poręczyciela, tj. jako oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 5.Wprzypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzonyzgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy:1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy),beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/ poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia)oraz wskazanie ich siedzib; 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem; 3)kwotęgwarancji/poręczenia; 4)termin ważności gwarancji/poręczenia; 5)bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemneżądanie, zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty narzecz Zamawiającego pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp tj.:5.1)Wykonawca wodpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożyłpodmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o którychmowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp,co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; 5.2)Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 5.3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana. 6)gwarancja/poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe; 7)gwarancja/poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; 8)wszelkie spory dotyczącegwarancji/poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sąduwłaściwego dla siedziby Zamawiającego; 9)jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenianie był krótszy niż okres związania ofertą. 6.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymaćnieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3oraz ust. 2 ustawy Pzp. 7.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych narachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert tj. przed upływemdnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, iż posiada:2.1. aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Miasta Leszna, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1469, 1852), prowadzonego przez Komunalny Związek Gmin Regionu Leszczyńskiego, w zakresie kodów odpadów:1) komunalnych łącznie z frakcjami gromadzonymi selektywnie:a) 20 03 01 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne,b) 20 01 08 - odpady kuchenne podlegające biodegradacji,c) 20 02 03 - inne odpady nie ulegające biodegradacji, (odpady z cmentarza komunalnego),d) 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe,2) odpady opakowaniowe (włącznie z selektywnie gromadzonymi komunalnymi odpadami opakowaniowymi)a) 15 01 01 opakowania z papieru i tektury,b) 15 01 02 opakowania z tworzyw sztucznych,c) 15 01 07 opakowania ze szkła,3) nieujętych w innych grupach:a) 16 02 13* - zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 (np. monitory, telewizory, zasilacze UPS, świetlówki liniowe oraz energooszczędne),b) 16 02 14 - zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13 (np. tonery, komputery, elektronarzędzia, odbiorniki radiowe, czajniki, drukarki, telefony itp.).”2.2 aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.) w zakresie transportu odpadów wymienionych w lit. a) powyżej.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).4. Zdolności technicznej i zawodowej:a) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - minimum jedną usługę, realizowaną w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy, polegającą na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów.Uwaga:Przez jedną usługę Zamawiający rozumie wykonanie zamówienia na rzecz jednego podmiotu/ Zamawiającego w ramach jednego kontraktu/ umowy/ zlecenia.b) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej, jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia dysponuje następującym potencjałem technicznym:- minimum jeden pojazd specjalistyczny o masie powyżej 7 ton przystosowany do odbierania zarówno niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych jak i bioodpadów na CNG,- minimum jeden pojazd specjalistyczny o masie do 7 ton przystosowany do odbierania zarówno niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych jak i bioodpadów,- minimum jeden pojazd specjalistyczny kontenerowy do obsługi kontenerów,- minimum jeden pojazd specjalistyczny z HDS do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych w pojemnikach typu „dzwon”,- minimum jeden pojazd o masie do 7 ton do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych,- minimum jeden pojazd o masie do 3,5 ton do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych.UWAGA!Wszystkie przeznaczone do realizacji zadania pojazdy będą musiały być trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady, oraz będą musiały być wyposażone w system monitoringu bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów, czujniki zapisujące dane o miejscach załadunku/wyładunku odpadów umożliwiających weryfikację danych.UWAGA!Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie przedłożyć kopie dowodów rejestracyjnych wykazanych pojazdów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach