Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów poprodukcyjnych frakcji palnej na 2021 rok (II).

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Szczecińska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 843 40 22 w. 263 , fax. 59 84 17 149
  • Data zamieszczenia: 2020-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    ul. Szczecińska 112
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 843 40 22 w. 263, fax. 59 84 17 149
    REGON: 77053053000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.pgkslupsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów poprodukcyjnych frakcji palnej na 2021 rok (II).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów poprodukcyjnych frakcji palnej o kodach: 07 02 13, 15 01 02, 15 01 05, 15 01 06, 15 02 03, 16 01 19 oraz odpadów o kodzie 19 12 10 powstających w procesie przetwarzania odpadów komunalnych, w procesie odzysku R1 lub R12. Zagospodarowanie dotyczy odpadów poprodukcyjnych oraz frakcji wysokokalorycznej odpadów powstających w procesie przetwarzania odpadów komunalnych, o ciężarze 0,2-0,4 Mg/m3. Odpady będą transportowane w stanie luźnym i/lub prasowanych belach w ilości ~150 Mg/ miesiąc. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości przewidywanych do zagospodarowania odpadów oraz do przekazania innych odpadów wysokokalorycznych w ramach posiadanych przez wykonawcę decyzji, co nie skutkuje odstąpieniem od umowy lub zmianą jej warunków. Rzeczywista ilość odpadów do produkcji RDF wynikała będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. Odbiór odpadów odbywał się będzie z terenu PGK Sp. z o.o., baza Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów (IPOK w Bierkowie), transportem Wykonawcy i na jego koszt w dni robocze w godz. 7-18. Załadunek odpadów do kontenerów, lub innych specjalistycznych przyczep/naczep do transportu odpadów leży po stronie Zamawiającego. Ważenie odbieranych odpadów będzie się odbywało na wagach Zamawiającego zlokalizowanych w ZUO w Bierkowie i będzie potwierdzone kwitami wagowymi. Dopuszcza się ważenie bezpośrednio u Wykonawcy. Każdy transport odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie ewidencjonowany w systemie wagowym. Wykonawca na bieżąco będzie potwierdzał ilości odebranych do zagospodarowania odpadów na wystawionej przez Zamawiającego karcie przekazania odpadów. Zamawiający będzie wystawiał karty przekazania odpadów w systemie elektronicznym BDO na każdy odebrany transport odpadów na podstawia kwitów wagowych z programu komputerowego obsługującego system wagowy w ZUO w Bierkowie. Wykonawca zobowiązany jest co miesiąc przekazywać Zamawiającemu pisemne potwierdzenie o poddaniu odebranych odpadów procesowi odzysku w docelowej instalacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca posiada: a) zezwolenie na przetwarzanie i/lub zbieranie odpadów lub pozwolenie zintegrowane, uwzględniające metody odzysku zgodne z załącznikiem nr 1 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.) lub ma podpisaną umowę z instalacją w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadu; b) jest wpisany do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w odpadach i gospodarzących odpadami (BDO). Wpis winien być dokonany przez Marszałka Województwa właściwego dla siedziby Wykonawcy i winien zawierać pozwolenie na transport odpadów stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert: 1) oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, 2) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 12-22 ustawy PZP, zgodne w treści z załącznikiem nr 2 i nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu. 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP zgodne w treści z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach