Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów poprodukcyjnych frakcji palnej (III).

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Szczecińska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 843 40 22 w. 263 , fax. 59 84 17 149
  • Data zamieszczenia: 2020-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    ul. Szczecińska 112
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 843 40 22 w. 263, fax. 59 84 17 149
    REGON: 77053053000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.pgkslupsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów poprodukcyjnych frakcji palnej (III).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów poprodukcyjnych frakcji palnej o kodach: 07 02 13, 15 01 02, 15 01 05, 15 01 06, 15 02 03, 16 01 19 w procesie odzysku R1 lub R12. Zagospodarowanie dotyczy odpadów poprodukcyjnych oraz frakcji wysokokalorycznej odpadów powstających w procesie przetwarzania odpadów komunalnych, o ciężarze 0,2-0,4 Mg/m3. Odpady będą transportowane w stanie luźnym i/lub prasowanych belach w ilości ~150 Mg/ miesiąc. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości przewidywanych do zagospodarowania odpadów oraz do przekazania innych odpadów wysokokalorycznych w ramach posiadanych przez wykonawcę decyzji, co nie skutkuje odstąpieniem od umowy lub zmianą jej warunków. Rzeczywista ilość odpadów do produkcji RDF wynikała będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. Odbiór odpadów odbywał się będzie z terenu Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Bierkowie – Bierkowo 120. Do wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia Wykonawca użyje środków transportu na swój koszt. Załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego. Środki transportu, których użyje Wykonawca muszą być dostosowane do załadunku za pomocą ładowarki. Wykonawca zapewni nadzór nad czynnościami załadunkowymi oraz obowiązany jest zapewnić odpowiednie zabezpieczenie ładunku podczas transportu. Wraz z podpisaniem przez kierowcę kwitu wagowego i/lub dokumentu WZ bez uwag następuje potwierdzenie dokonania prawidłowego załadunku, w tym zgodnie z przepisami ruchu drogowego i przepisami o drogach publicznych, a w szczególności nie powodujące zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, przekroczenia dopuszczalnej masy pojazdów lub przekroczenia dopuszczalnych nacisków osi. Po podpisaniu kwitu wagowego i/lub dokumentu WZ bez uwag Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia względem Zamawiającego związane z transportem odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca posiada: a) zezwolenie na przetwarzanie i/lub zbieranie odpadów lub pozwolenie zintegrowane, uwzględniające metody odzysku zgodne z załącznikiem nr 1 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.) lub ma podpisaną umowę z instalacją w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadu; b) jest wpisany do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w odpadach i gospodarzących odpadami (BDO). Wpis winien być dokonany przez Marszałka Województwa właściwego dla siedziby Wykonawcy i winien zawierać pozwolenie na transport odpadów stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert: 1) oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, 2) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 12-22 ustawy PZP, zgodne w treści z załącznikiem nr 2 i nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu. 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP zgodne w treści z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach