Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04

MIEJSKI ZAKŁAD OCZYSZCZANIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, ul. Saperska 23
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 525 92 93
  • Data zamieszczenia: 2022-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIEJSKI ZAKŁAD OCZYSZCZANIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    ul. Saperska 23
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 65 525 92 93
    REGON: 411416981
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzoleszno.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór z Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Trzebani, gm. Osieczna (woj. Wielkopolskie) zmieszanych odpadów z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01,17 09 02 i 17 09 03* o kodzie 17 09 04 oraz ich transport bezpośrednio do instalacji celem zagospodarowania w procesie odzysku R lub D. Sposób zagospodarowania przedmiotowych odpadów musi być zgody z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i decyzjami posiadanymi przez Wykonawcę.2. Szacunkowa ilość odpadów budowlanych o kodzie 17 09 04 przewidziana do odbioru i zagospodarowania przez Wykonawcę w okresie realizacji zamówienia, tj. od 02.11.2022 r. do 31.12.2022 r. wynosi ok. 1800 Mg, w tym:a) Część I: ok. 1500 Mg z Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Trzebani (dalej: ZZO Trzebania).1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór ze Stacji Przeładunkowej Odpadów Komunalnych w Rawiczu (woj. Wielkopolskie) zmieszanych odpadów z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01,17 09 02 i 17 09 03* o kodzie 17 09 04 oraz ich transport bezpośrednio do instalacji celem zagospodarowania w procesie odzysku R lub D. Sposób zagospodarowania przedmiotowych odpadów musi być zgody z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i decyzjami posiadanymi przez Wykonawcę.2. Szacunkowa ilość odpadów budowlanych o kodzie 17 09 04 przewidziana do odbioru i zagospodarowania przez Wykonawcę w okresie realizacji zamówienia, tj. od 02.11.2022 r. do 31.12.2022 r. wynosi ok. 1800 Mg, w tym:b) Część II: ok. 300 Mg ze Stacji Przeładunkowej Odpadów Komunalnych w Rawiczu (dalej: SPOK Rawicz).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium:a) dla części I w wysokości: 10 000,00 PLNb) dla części II w wysokości 2 000,00 PLN2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r. poz. 299 z późn. zm.).4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ALIOR BANK: 09 2490 0005 0000 4600 7524 5880, z dopiskiem: przetarg – odbiór i zagospodarowanie 17 09 04, ZP.PN.11.20225. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib;2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem;3) kwotę gwarancji/poręczenia;4) termin ważności gwarancji/poręczenia;5) bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie, zgłoszone przez Zamawiającego upoważnionego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty na rzecz Zamawiającego upoważnionego pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w p.z.p.6) gwarancja/poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe;7) gwarancja/poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;8) wszelkie spory dotyczące gwarancji/poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego upoważnionego;9) jednocześnie Zamawiający upoważniony wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą,10) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.) Zamawiający wymaga, aby gwarancja/poręczenie obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu gwarancji/poręczenia) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert.7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.8. Oferta Wykonawcy, który nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.9. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.10. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w pkt 3 powyżej i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.11. Zasady zwrotu wadium oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniuz postępowania na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.2. Warunki udziału w postępowaniu dla dotyczące:2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, tj. Bazy Danych o Odpadach w zakresie transportu odpadów o kodzie 20 02 01, zgodnie z Ustawą z dnia 14.12.2012 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 779 z późn. zm.)2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada polisę od odpowiedzialności cywilnej (lub inny dokument równoważny) z tytułu prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia nie niższą niż:a) dla części I: 1 000.000,00 PLN;b) dla części II: 500 000.00 PLN2.4. zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:• min. 1 szt. samochodów typu ciągnik siodłowy z naczepą ciężarową typu wywrotka lub walking floor o dopuszczalnej ładowności min. 24 000 kg,i/lub• min. 1 szt. samochodów ciężarowych z zabudową hakową do transportu kontenerów ok. 30m3wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Do wykazu należy dołączyć obustronne kopie dowodów rejestracyjnych wykazywanych pojazdów – dokumenty muszą być złożone jako elektroniczne kopie dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach