Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 - zużyte opony.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Szczecińska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 843 40 22 w. 263 , fax. 59 84 17 149
  • Data zamieszczenia: 2020-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    ul. Szczecińska 112
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 843 40 22 w. 263, fax. 59 84 17 149
    REGON: 77053053000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pgkslupsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 - zużyte opony.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 16 01 03 – zużyte opony w szacunkowej ilości ok. 300 Mg na rok wraz z usługą ich sukcesywnego odbioru/transportu z Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów (ZUO) w Bierkowie do miejsca ich zagospodarowania, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i decyzjami posiadanymi przez Wykonawcę. 2. Ze względu na trudną do przewidzenia ilość odpadów o kodzie 16 01 03, szacunkowa ilość określona w pkt powyżej, może ulec zmniejszeniu. W związku z tym Zamawiający, w toku realizacji umowy, zastrzega sobie prawo ograniczenia łącznej ilości o maksimum 30%. Zmniejszenie ilości odpadów w tym zakresie nie będzie rodziło żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości szacunkowej. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu. 3. Wykonawca po każdym miesiącu wykonywania usługi będzie przedstawiał Zamawiającemu pisemne oświadczenie o sposobie ich zagospodarowania ze wskazaniem procesu odzysku wyszczególnionego w załączniku nr 1 do ustawy o odpadach. 4. Odbiór odpadów o kodzie 16 01 03 odbywał się będzie z terenu Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Bierkowie – Bierkowo 120. 5. Do wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia Wykonawca użyje środków transportu na swój koszt. Załadunek odpadów o kodzie 16 01 03 leży po stronie Zamawiającego. Środki transportu, których użyje Wykonawca muszą być dostosowane do załadunku za pomocą ładowarki. Wykonawca zapewni nadzór nad czynnościami załadunkowymi oraz obowiązany jest zapewnić odpowiednie zabezpieczenie ładunku podczas transportu. Wraz z podpisaniem przez kierowcę kwitu wagowego i/lub dokumentu WZ bez uwag następuje potwierdzenie dokonania prawidłowego załadunku, w tym zgodnie z przepisami ruchu drogowego i przepisami o drogach publicznych, a w szczególności nie powodujące zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, przekroczenia dopuszczalnej masy pojazdów lub przekroczenia dopuszczalnych nacisków osi. Po podpisaniu kwitu wagowego i/lub dokumentu WZ bez uwag Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia względem Zamawiającego związane z transportem odpadów. 6. Odbiór odbywał się będzie w dni robocze Zakładu w godz. od 7:00 do 18:00, lub w innych terminach i godzinach po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, w terminie do 5 (pięciu) dni od dnia wystosowania zgłoszenia odbioru przez Zamawiającego. Zamawiający poza uzgodnieniami w formie email dopuszcza w tym zakresie uzgodnienia telefoniczne. Zamawiający wymaga każdorazowo przed odbiorem (lub dla określonych okresów czasu) podania co najmniej następujących danych: a. data załadunku, b. dane podmiotu faktycznie transportującego, który zostanie wpisany do KPO/KPOK: NAZWA, NIP, REGON, NUMER BDO, c. numer rejestracyjny auta, d. imię i nazwisko kierowcy, e. miejsce przeznaczenia odpadów (nazwa i adres instalacji) i/lub nr Miejsca Prowadzenia Działalności (MPD), lub inne dane, konieczne do prawidłowego prowadzenia ewidencji odpadów, w tym wystawienia i potwierdzenia Kart Przekazania Odpadów w systemie BDO. 7. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie się odbywało na wagach Zamawiającego, zlokalizowanych w Zakładzie Zamawiającego i będzie potwierdzane kwitem wagowym i/lub dokumentem magazynowym WZ. Dokumenty te stanowić będą wyłączną podstawę do określenia ilości odebranych odpadów o kodzie 16 01 03 pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 8. Wykonawca będzie potwierdzał ilość odebranych do zagospodarowania odpadów o kodzie 16 01 03, poprzez system informatyczny BDO, dostępny na stronie www.bdo.mos.gov.pl – w przypadku awarii systemu teleinformatycznego, w którym Baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) jest prowadzona, zastosowanie będą miały rozwiązania i procedury określone w ustawie z dnia 23 stycznia 2020 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 150). 9. Zamawiający będzie wystawiał Karty Przekazania Odpadu, dla odpadów o kodzie 16 01 03, na podstawie ważeń przekazywanych odpadów, udokumentowanych kwitem wagowym pochodzącym z programu komputerowego obsługującego system wagowy w ZUO w Bierkowie. Karty przekazania odpadu wystawiane będą zgodnie z obowiązującymi przepisami. 10. Odbiór przez Wykonawcę odpadów o kodzie 16 01 03 odbywać się będzie sukcesywnie na podstawie zgłoszenia odbioru wysłanego przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza realizację zgłoszeń poprzez odpowiedni system informatyczny. 11. Po odbiorze odpadów przez Wykonawcę od Zamawiającego, Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za odebrane odpady, za należyte postępowanie z nimi i za skutki z tego wynikające. 12. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody, jak również utratę, ubytki oraz uszkodzenie odpadów, powstałe w czasie transportu odpadów z Zakładu Zamawiającego. W powyższym zakresie Wykonawca ponosi w szczególności odpowiedzialność za działania oraz zaniechania swojego personelu oraz przewoźników. 13. Wykonawca zobowiązuje się, że przejmie w pełni obowiązki wynikające z przepisów dotyczących odpadów oraz odpowiedzialność za działania związane z odpadami od momentu odbioru odpadów od Zamawiającego, będzie dokonywał odzysku odpadów odebranych od Zamawiającego, poprzez odpowiednie przetworzenie tych odpadów za pośrednictwem instalacji i urządzeń. Oświadczenie (nie DPR) potwierdzające odzysk będzie załącznikiem do faktury. 14. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia żadnych wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: – warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest podmiotem który: a) posiada decyzje administracyjne w zakresie zbierania lub/i odzysku lub/i unieszkodliwiania odpadów stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia lub ma podpisaną umowę z instalacją w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadu, b) jest wpisany do Bazy Danych o Odpadach prowadzonej przez Marszałka Województwa właściwego dla siedziby Wykonawcy i posiada pozwolenie na transport odpadów stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Zamawiający wymaga, aby posiadane przez Wykonawcę decyzje umożliwiały po podpisaniu umowy natychmiastową realizację przedmiotowej usługi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Oferty załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 12-22 ustawy PZP załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach