Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i posegregowanych z terenu Gminy Dynów w 2020 r.

Gmina Dynów ogłasza przetarg

  • Adres: 36-065 Dynów, ul. ks. J. Ożoga
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 521 257 , fax. 166 521 257
  • Data zamieszczenia: 2019-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dynów
    ul. ks. J. Ożoga 2
    36-065 Dynów, woj. podkarpackie
    tel. 166 521 257, fax. 166 521 257
    REGON: 65090027500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadynow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i posegregowanych z terenu Gminy Dynów w 2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Odpady będą odbierane z terenu gminy Dynów, szacunkowa liczba mieszkańców od których będą odbierane odpady komunalne to około 5342 mieszkańców w około 1752 gospodarstwach domowych na terenie dziewięciu sołectw: Bachórz, Harta, Laskówka, Ulanica, Łubno, Wyręby, Pawłokoma, Dylągowa, Dąbrówka Starzeńska. Powierzchnia Gminy Dynów wynosi 119 km2. Długość sieci dróg: - drogi wojewódzkie 14,8 km - drogi powiatowe 36,8 km - drogi gminne i inne około 52 km 2 Zbiórką zostanie objęty teren całej gminy według uzgodnionych między Zamawiającym a Wykonawcą tras przejazdu. 3 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie: 1) Zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 zgromadzonych w workach i wystawionych na trasie odbioru z nieruchomości zabudowanych mieszkalnych 2) Segregowanych odpadów komunalnych, gromadzonych w sposób selektywny w odpowiednio oznakowanych workach i wystawionych na trasie odbioru, podanych poniżej rodzajów odpadów: a) Tworzywa sztuczne i Metal ( kody 20 01 39, 15 01 02, 15 01 05, 15 01 04, 20 01 40), b) Szkło i opakowania ze szkła ( kod 20 01 02, 15 01 07), c) Makulatura ( kod 20 01 01, 15 01 01), d) Odpady kuchenne i ogrodowe ( kod, 20 03 02, 20 01 99, 20 02 01, 20 01 08 ), 3) Pozostałych odpadów wyszczególnionych poniżej, zebranych jeden raz w roku a) Zużytych opon o kodzie (16 01 03, 20 03 99) b) Odpadów wielkogabarytowych o kodzie (20 03 07) c) Zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach 20 01 35*, 20 01 36, d) Odpadów niebezpiecznych powstających w gospodarstwach domowych (tj. chemikalia, farby, środki ochrony roślin, detergenty, baterie, przeterminowane leki) o kodach 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 19*, 20 01 27*, 20 01 29*, 20 01 33*) 4 Odpady odbierane z terenu gminy będą gromadzone w workach o poj. 120 l i 60 l. 5 Za zakup worków oraz generowanie i drukowanie kodów kreskowych oraz dystrybucję odpowiada Zamawiający 6 Worki do gromadzenia odpadów komunalnych posiadać będą następujące kolory: 1) kolor czarny przeznaczony na odpady niesegregowane, zmieszane odpady komunalne 2) kolor żółty - przeznaczony na tworzywa sztuczne, metale i odpady wielomateriałowe (np: karton po mleku lub soku) 3) kolor niebieski - przeznaczony na makulaturę 4) kolor zielony - przeznaczony na szkło i opakowania ze szkła (białe i kolorowe) 5) kolor brązowy przeznaczony na odpady biodegradowalne 7 Zamawiający informuje, że posiada program komputerowy firmy SOFTRES do obsługi gospodarki odpadami. 8 Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania oprogramowaniem kompatybilnym. 9 Wykonawca zbiera worki posiadające umieszczone przez właścicieli nieruchomości numery identyfikacyjne (kody kreskowe). Numer identyfikacyjny (kod kreskowy) nadaje Gmina. 10 Wykonawca zarejestruje ilość worków odebranych z danej nieruchomości z podziałem na frakcje odpadów i sporządzi raport z przejazdu, który następnie przekazuje Zamawiającemu w formie elektronicznej i papierowej w terminie 7 dni. - Raport z przejazdu ma obejmować następujące dane: identyfikator gospodarstwa, liczba i rodzaj odebranych worków, data i godzina odczytu kodu kreskowego. 11 Odbiór odpadów komunalnych odbywać się będzie raz na dwa tygodnie, zgodnie z harmonogramem, ustalonym pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym przed podpisaniem umowy. 12 Odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, opony, chemikalia zbierane będą przez Wykonawcę raz w roku, na zasadzie „akcji”, której termin ustalony będzie przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą. 13 Wykonawca przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych wynikającym – z niedopełnienia przez mieszkańca obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych, sporządza na tą okoliczność dokumentację: notatkę wraz z dokumentacją fotograficzną umożliwiającą wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej jako podstawy do naliczenia wyższej stawki za odbiór odpadów. Wykaz numerów identyfikacyjnych gospodarstw domowych wraz z dokumentacją poświadczającą nieprawidłową segregację odpadów Wykonawca przekaże niezwłocznie Zamawiającemu 14 W ramach zagospodarowania odpadów podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu centralnego województwa podkarpackiego zgodnie z uchwałą Sejmiku województwa podkarpackiego: Nr XXXI/551/17 z dnia 5 stycznia 2017 r. w sprawie uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego 2022. 15 W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca zobowiązany jest do ich przekazywania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 701) 16 Wykonawca zobowiązany jest do porządkowania terenu w miejscu gromadzenia odpadów w przypadku jego zanieczyszczenia. 17 Odbiór odpadów komunalnych przez regionalną lub zastępczą instalację do zagospodarowania odpadów uwzględnioną z WPGO zapewnia sobie Wykonawca. 18 Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. zbiórki odpadów, ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno - prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. 19 Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wszystkich wymagań z art. 9d ustawy o utrzymaniu czystości porządku w gminach - Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. 2019 poz. 2010) 20 W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamknięcie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości, oraz innych terminów ich odbioru. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 21 Wykonawca zobowiązany jest do spełniania przez cały okres wykonywania usługi wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów prawa, dotyczących odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych. 22 Wykonawca będzie prowadził i przedkładał Zamawiającemu dokumentację z realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: 1) Raport z przejazdu (w formie elektronicznej i papierowej) z odbioru odpadów segregowanych oraz niesegregowanych gromadzonych w workach. 2) Karty przekazania odpadów, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3) Miesięczne zestawienie odebranych odpadów komunalnych zmieszanych 4) Miesięczne zestawienie odebranych odpadów komunalnych segregowanych 5) Kwartalną informację zgodnie z art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 23 Zapłata należności za wykonywanie usługi realizowana będzie miesięczne w zależności od ilości odebranych i zagospodarowanych odpadów komunalnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania aktualnego wpisu do Rejestru Działalności Regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Dynów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach