Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych w Ropczycach ogłasza przetarg
- Adres: 39-100 Ropczyce, Krisego
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. (17)2220277, (17)2220277
- Data zamieszczenia: 2019-11-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych w Ropczycach
Krisego 1
39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
tel. (17)2220277, (17)2220277
REGON: 36586784500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://jo.ropczyce.bip.gmina.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Ropczyce w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. gdzie zastosowano podział na zadania” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu dzieci zamieszkałych na terenie Gminy Ropczyce na trasie z domu do szkoły(przedszkola) na zajęcia i odwożenie po zajęciach do miejsca zamieszkania, we wszystkie dni funkcjonowania szkół i placówek oświatowych, w celu umożliwienia dzieciom realizację obowiązku przedszkolnego, obowiązku szkolnego i obowiązku nauki, w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46 poz. 432, z poźn. zm.) Na dowóz uczniów, w tym uczniów niepełnosprawnych do szkoły/przedszkola w ciągu jednego dnia składają się dwukrotne przewozy, tzn. dowóz uczniów z miejscowości zamieszkania do jednostek oświatowych, do których uczęszczają oraz odwóz uczniów z jednostek oświatowych, po zajęciach do miejscowości zamieszkania. Przy planowaniu trasy należy bezwzględnie wziąć pod uwagę, że uczniowie dowożeni do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ropczycach rozpoczynają zajęcia o godz. 800. Dowóz uczniów prowadzony jest we wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia lekcyjne w szkole lub w przedszkolu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 zadań (części). 3. Wykonawca będzie świadczył usługę w okresie od dnia 01.01.2020 r do 31.12.2020 roku w każdy dzień nauki szkolnej. Przewidywana ilość dni nauki szkolnej na dzień zawarcia umowy wynosi 190 dni. Przewidywana ilość dni uczęszczania dziecka do przedszkola wynosi 233 dni. Usługa nie będzie realizowana w okresie wakacji, ferii zimowych, dni świątecznych, a także w inne dni w których szkoła lub przedszkole będzie nieczynne. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy/harmonogramem ustalonym z dyrektorem odpowiedniej szkoły. Zamawiający zastrzega możliwość wystąpienia odstępstw od zakładanego w dniu zawarcia umowy harmonogramu przewozów, z uwagi na konieczność jego dostosowania do zmian planów lekcji, ilości dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, wystąpienia przypadków odpracowywania dni wolnych itp. O planowanych zmianach Zamawiający poinformuje Wykonawcę z trzydniowym wyprzedzeniem. 4. W okresie obowiązywania umowy godziny rozpoczęcia oraz zakończenia zajęć mogą ulegać zmianom; Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wprowadzonych zmianach najpóźniej na 3 dni przed ich obowiązywaniem, a Wykonawca zobowiązuje się dostosować rozkład jazdy do zmienionych godzin rozpoczynania i kończenia zajęć 5. Podane ilości uczniów, jak również trasa przejazdu i zlokalizowanych na trasie przejazdu przystanków (miejsc zabierania uczniów) na poszczególnych trasach są danymi aktualnymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym. Zamawiający zastrzega sobie zatem możliwość zmiany liczby uczniów i miejsc przystanków w trakcie trwania umowy, z zastrzeżeniem, że cena usługi pozostaje bez zmian przez cały okres trwania umowy. 6. Przewozy muszą być dokonywane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w ustawie Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób, oraz muszą być przystosowane do przewozu dzieci i uczniów na terytorium RP i spełniać wszystkie wymogi bezpieczeństwa. Kierujący pojazdami winni posiadać wymagane uprawnienia konieczne do realizacji zamówienia, tj. ważne prawo jazdy, ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby świadczenia tych usług. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia i utrzymywania przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy, umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej OC posiadacza pojazdów mechanicznych i ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków dla środków transportu, którymi będzie wykonywał usługę. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany okazać ważną umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej OC posiadacza pojazdów mechanicznych i ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków dla środków transportu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają licencję, koncesję, zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2017 r. poz. 2200).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekazał Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP – wg wzoru stanowiącego załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zamawiający dla zachowania terminu 3 dni dopuszcza przesłanie oświadczenia najpierw w formie elektronicznej, a później niezwłoczne dostarczenie Zamawiającemu w formie pisemnej w oryginale. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. X ust. 4 pkt 4.1 – 4.3 niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w rozdz. XI ust. 1 SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług w zakresie przewozu osób w ramach działalności MOSIR
Dodano: 2024-03-13 - „Przewóz osób do Środowiskowego Domu Samopomocy w 2024 roku”
Dodano: 2023-12-01 - USŁUGI PRZEWOZU UCZESTNIKÓW DZIENNEGO DOMU POMOCY "AKADEMIA BIESZCZADZKIEGO SENIORA” W OKRESIE OD STYCZNIA DO CZERWCA 2024 r.
Dodano: 2023-11-30 - Dowożenie i odwożenie niepełnosprawnych uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce w 2024 r.
Dodano: 2023-11-14 - Dowożenie i odwożenie uczestników zajęć w Środowiskowej Świetlicy Socjoterapeutycznej w Świlczy
Dodano: 2023-10-25 - Dowóz uczniów do placówek oświatowych z terenu Gminy Jeżowe w roku szkolnym 2023/2024 Zamówienie podzielone jest na 7 części
Dodano: 2023-10-12 - Dowożenie i odwożenie uczestników zajęć w Środowiskowej Świetlicy Socjoterapeutycznej w Świlczy
Dodano: 2023-09-26 - Dowóz dzieci do placówek oświatowych
Dodano: 2023-08-25 - Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Markowa
Dodano: 2023-07-31 - Świadczenie usług dowozu uczniów niepełnosprawnych z miejscowości Lubenia do Ośrodka Rehabilitacyjno-Opiekuńczo-Edukacyjno-Wychowawczego , ul. Staszica 10 B w Rzeszowie oraz z miejscowości Sołonka...
Dodano: 2023-07-11