Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy Gminy Ostrowite oraz z terenu nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe

GMINA OSTROWITE ogłasza przetarg

  • Adres: 62-402 Ostrowite, Lipowa 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632765160 , fax. 632765160
  • Data zamieszczenia: 2022-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA OSTROWITE
    Lipowa 2
    62-402 Ostrowite, woj. wielkopolskie
    tel. 632765160, fax. 632765160
    REGON: 311019390
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowite.samorzady.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy Gminy Ostrowite oraz z terenu nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy Gminy Ostrowite oraz z terenu nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe 2. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie: 1) Zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych zgromadzonych w pojemnikach z budynków mieszkalnych oraz z nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe i innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe wystawianych przed nieruchomość o ile znajdują się one przy drodze publicznej, w wyznaczonych punktach do gromadzenia odpadów komunalnych na terenach zabudowy letniskowej, a także z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w ilości około 947 Mg (na czas trwania umowy).2) Popiołu i żużlu z nieruchomości zamieszkałych z zadeklarowaną selektywną zbiórką odpadów, zgromadzonego w pojemnikach wystawianych przed nieruchomość w ilości około 350 Mg (na czas trwania umowy).3) Segregowanych odpadów komunalnych, w ilości około 226 Mg (na czas trwania umowy), gromadzonych w odpowiednio oznakowanych workach lub pojemnikach i wystawianych bezpośrednio przed budynkami mieszkalnymi oraz nieruchomościami, na których znajduje się domek letniskowy i innymi nieruchomościami wykorzystywanymi na cele rekreacyjno-wypoczynkowe o ile znajdują się one przy drodze publicznej, w wyznaczonych punktach do gromadzenia odpadów komunalnych na terenach zabudowy letniskowej, a także w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych- podzielonych na następujące frakcje:a) papier i tektura, b) tworzywa sztuczne, metale, odpady wielomateriałowe, c) szkło i opakowania szklane. 4) Innych odpadów, tj. : -Bioodpadów, gromadzonych w odpowiednio oznakowanych workach lub pojemnikach i wystawianych bezpośrednio przed nieruchomością oraz w wyznaczonych punktach przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych na terenach zabudowy letniskowej w ilości około: 300 Mg (na czas trwania umowy)- odpady wielkogabarytowe zbierane raz w roku z terenów zamieszkiwanych przez stałych mieszkańców Gminy oraz przyjmowane w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w ilości około: 150 Mg (na czas trwania umowy), - komunalne odpady niebezpieczne: chemikalia, przeterminowane leki, zużyte baterie, zużyte akumulatory inne niż przemysłowe i samochodowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny- zbierane odpowiednio w placówkach szkolnych, w punktach aptecznych oraz w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych -w ilości około: 20,30 Mg (na czas trwania umowy).- zużyte opony zbierane raz w roku oraz przyjmowane w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych około: 15 Mg (na czas trwania umowy),-odpady budowlane i rozbiórkowe przyjmowane w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w ilości około: 15 Mg (na czas trwania umowy),-odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki przyjmowane w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych około: 0,13 Mg (na czas trwania umowy)Podana ilość odpadów stanowi wielkość orientacyjną i Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazania mniejszej lub większej ilości odpadów. 5) Wszystkie rodzaje odpadów muszą być odbierane w sposób selektywny, tak aby nie mieszać ze sobą poszczególnych frakcji odpadów. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 8 do SWZ zwany dalej SOPZ. 3.3. Pozostałe wymagania co do przedmiotu zamówienia : 1) Wszystkie pojazdy, którymi Wykonawca będzie świadczył usługę, muszą być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający zapisywanie danych o położeniu pojazdu, miejscach postoju oraz system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów, umożliwiających weryfikację tych danych. Dane winny być przechowywane w siedzibie Wykonawcy przez okres 3 lat od dnia ich zapisania. 2) Wykonawca powinien posiadać oprogramowanie oraz odpowiednie licencje umożliwiające odczyt, prezentację i weryfikację przechowywanych danych oraz udostępnić je na każde żądanie Zamawiającego. 3) Załadunek jak i transport odpadów powinien odbywać się za pomocą odpowiedniego sprzętu, który musi być w dyspozycji Wykonawcy. Pojazdy winny być oznakowane w sposób czytelny i widoczny, umożliwiający łatwą identyfikację przedsiębiorcy poprzez umieszczenie na nich nazwy firmy, adresu i numeru telefonu przedsiębiorcy. 4) Utrzymanie standardów sanitarnych oraz standardów ochrony środowiska powinny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r., w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz. U. z 2013 r., poz. 122), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r., w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi ( Dz. U. z 2009r. Nr 104, poz. 868) i postanowieniami zawartymi w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ostrowite. 3.4. Wykonawca, zobowiązany jest realizować zamówienie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności: a) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r., poz. 779 ze zm.), b) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2021r., poz. 888) , c) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( Dz.U. z 2020 r., poz. 1219 ze zm.) , d) rozporządzeniem Ministra środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów ( Dz. U. z 2019 r. poz. 819 ) e) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. poz. 122).f) uchwałę Rady Gminy Ostrowite w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ostrowite,g) uchwałę Rady Gminy Ostrowite w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.3.5. Szczegółowy zakres i sposób wykonania usługi, określają: a. Specyfikacja Warunków Zamówienia, b. Wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach