Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Szczytniki

Gmina Szczytniki ogłasza przetarg

  • Adres: 62-865 Szczytniki, Szczytniki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 625 001 , fax. 627 625 274
  • Data zamieszczenia: 2020-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczytniki
    Szczytniki 139
    62-865 Szczytniki, woj. wielkopolskie
    tel. 627 625 001, fax. 627 625 274
    REGON: 25085502100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczytniki.ug.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Szczytniki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Szczytniki oraz Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów niezamieszkałych administrowanych przez Gminę Szczytniki. Powierzchnia Gminy - 111 km2. Szacowana ilość odpadów komunalnych powstających na terenie Gminy Szczytniki, które należy odebrać z nieruchomości, w okresie realizacji umowy tj. 6 miesięcy wynosi: a) 15 01 01 – 1,80 Mg, b) 15 01 02 – 1,30 Mg, c) 15 01 06 – 65,00 Mg, d) 15 01 07 – 70, 00 Mg, e) 16 01 03 – 7, 10 Mg, f) 17 02 03 – 1, 60 Mg, g) 20 01 01– 0,60 Mg, h) 20 01 32 – 0,03 Mg, i) 20 01 36 – 3,5 Mg, j) 20 01 99 – 75,00 Mg, k) 20 02 01– 20,00 Mg, l) 20 03 01 (niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne) – 230 Mg, m) 20 03 07 – 23,00 Mg, n) 20 01 23* – 3,10 Mg, o) 20 01 35* – 23,00 Mg, (w okresie obejmującym przedmiotowe zamówienie przewidziany jest 1 odbiór odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon, AGD, RTV, niebezpiecznych). Wywóz odpadów komunalnych z terenów niezamieszkałych administrowanych przez Gminę Szczytniki odbywał się będzie dwa razy w miesiącu. W okresie od 01.01.2019 r. do 30.04.2020 r. z terenów niezamieszkałych administrowanych przez Gminę Szczytniki, odpadów o kodzie 200301- niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne zebrano następujące ilości : 1) w 2019 r. – 76,76 Mg, 2) w okresie od 01.01.2020 r. do 30.04.2020 r. – 22,24 Mg, Szacowana ilość odpadów komunalnych o kodzie 200301- niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne powstających na terenie Gminy Szczytniki, które należy odebrać z nieruchomości, w okresie realizacji umowy tj. 6 miesięcy wynosi: 39,00 Mg. Przedstawione szacunkowe prognozy ilości powstających odpadów komunalnych należy traktować orientacyjnie. Mogą one ulec zmianie stosownie do rzeczywistej ilości odpadów wytworzonych przez mieszkańców Gminy Szczytniki. 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę, jeżeli osoby te wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu prac w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.). 2.1.Zamawiający wymaga, aby wszystkie prace fizyczne niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wykonane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 3.Wykonawca obwiązany będzie na każde żądanie Zamawiającego przedstawić do wglądu kopie umów o pracę z osobami wykonującymi czynności wskazane w pkt. 2. W tym celu Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych. 4. Niewykonanie obowiązku wskazanego w pkt. 3 skutkować będzie naliczeniem kar umownych zgodnie z zapisami projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada: a) wpis do rejestru działalności gospodarczej, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2010 ze zm.) o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz w art. 51 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.) o odpadach, obejmujący co najmniej rodzaje i kody odpadów komunalnych podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych objętych przedmiotem zamówienia lub wpis do rejestru prowadzonego przez Marszałka Województwa, o którym mowa w art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.) lub zezwolenie na zbieranie i przetwarzanie odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 1a do oferty. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (składane w przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 22a ustawy Pzp). 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp , zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach