Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Solec nad Wisłą

Gmina Solec nad Wisłą ogłasza przetarg

  • Adres: 27-320 Solec nad Wisłą, ul. Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3761266, 3761257 , fax. 483 761 266
  • Data zamieszczenia: 2019-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Solec nad Wisłą
    ul. Rynek 1
    27-320 Solec nad Wisłą, woj. mazowieckie
    tel. 48 3761266, 3761257, fax. 483 761 266
    REGON: 54530800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Solec nad Wisłą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/ Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Solec nad Wisłą. 2/ Dane ilościowe pozwalające ocenić (oszacować) wartość zamówienia: Powierzchnia gminy wynosi 12 983 ha (wg danych GUS za 2017 r.), Liczba miejscowości w gminie Solec nad Wisłą – 24, Liczba mieszkańców zameldowanych na terenie gminy Solec nad Wisłą wg stanu na dzień 31.12.2018 r. wynosi: 5 211 osoby, Orientacyjna liczba osób mieszkających na terenie gminy Solec nad Wisłą na dzień 31.12.2018r. – 4 050. Orientacyjna liczba posesji zamieszkałych na terenie Gminy Solec nad Wisłą na dzień 31.12.2018 r. – 1 545 Ilość odpadów odbierana z terenu gminy Solec nad Wisłą w 2018 r. Kod odebranych odpadów komunalnych Rodzaj odebranych odpadów komunalnych Masa odebranych odpadów komunalnych [Mg] 200301 Niesegregowane odpady komunalne 422,76 200307 Odpady wielkogabarytowe 16,68 150107 Opakowania ze szkła 51,46 150106 Zmieszane odpady opakowaniowe 171,796 200123* Urządzenia zawierające freony 1,05 200135* Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 200121 i 200123 zawierające niebezpieczne składniki 2,21 200136 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 200121, 20 0123 i 200135 0,24 160103 Zużyte opony 5,5 200203 Inne odpady nieulegające biodegradacji 20,52 170101 Odpady betonowe 77,5 170102 Gruz ceglany 46,5 170107 Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 170106 6,94 150101 Opakowania z papieru i tektury 27,56 Ilość odpadów odbierana z PSZOK z terenu gminy Solec nad Wisłą w 2018 r. Kod zebranych odpadów komunalnych Rodzaj zebranych odpadów komunalnych Masa zebranych odpadów komunalnych [Mg] 150107 Opakowania ze szkła 4,2 150102 Opakowania z tworzyw sztucznych 1,8 160103 Zużyte opony 0,76 200307 Odpady wielkogabarytowe 22,22 150101 Opakowania z papieru i tektury 0,82 170107 Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 170106 2,12 Powyższe ilości odpadów są orientacyjne. Zostały podane w celu sporządzenia oferty. Z tytułu zmniejszenia lub zwiększenia ilości odpadów Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów. 3/ Wykonawca zobowiązany jest do odbioru z terenu nieruchomości i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych od właścicieli posesji w tym: a) segregowanych odpadów komunalnych (papieru i tektury, szkła i opakowań szklanych, tworzyw sztucznych, metali i opakowań wielomateriałowych oraz odpadów ulegających biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów); b) odpadów wielkogabarytowych, c) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, d) zużytych opon. e) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych w gminie Solec nad Wisłą z następujących miejscowości: Boiska, Boiska Kolonia, Dziurków, Glina, Kalinówek, Kazimierówka, Kępa Piotrowińska, Kłudzie, Kolonia Nadwiślańska, Kolonia Raj, Kolonia Wola Pawłowska, Las Gliniański, Marianów, Pawłowice, Przedmieście Bliższe, Przedmieście Dalsze, Raj, Sadkowice, Sadkowice - Kolonia, Słuszczyn, Solec nad Wisłą, Wola Pawłowska, Zemborzyn Drugi, Zemborzyn Pierwszy. Usługa obejmuje również zapewnienie przez Wykonawcę odbioru odpadów z miejsc trudnodostępnych ok. 92 posesje (w szczególności zimą oraz w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu) poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych o utrudnionej lokalizacji. W sezonie zimowym odbiór odpadów komunalnych odbywać się będzie z dróg objętych stałym zimowym utrzymaniem bez względu na warunki pogodowe, natomiast z pozostałych dróg gdy ze względu na nieprzejezdność, niemożliwy będzie odbiór i wywóz odpadów Wykonawca zobowiązany jest do ich odbioru w terminie do 2 dni od dnia, w którym drogi staną się przejezdne, o czym zostanie poinformowany przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego w dniu, w którym powinien być dokonany odbiór o fakcie i przyczynie nie odebrania odpadów z poszczególnych sołectw. 4/ Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia w odpowiednio oznakowane i przystosowane pojemniki następujących punktów : a) do zbierania zużytych baterii: - Urząd Gminy w Solcu nad Wisłą, ul. Rynek 1, - PSZOK w Solcu nad Wisłą przy Al. Kazimierza Wielkiego 5, - Zespół Szkół Samorządowych w Solcu nad Wisłą, ul. Kościuszki 20, - Zespół Szkół Samorządowych w Pawłowicach, Pawłowice 86, - Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Przedmieściu Dalszym, Przedmieście Dalsze 1. b) do zbierania przeterminowanych leków: - Apteka w Solcu nad Wisłą przy ul. Rynek 11, - Punt apteczny w Pawłowicach, Pawłowice 68, - Ośrodek Zdrowia w Solcu nad Wisłą, ul. Słoneczna 2, - Ośrodek Zdrowia w Pawłowicach - filia, Pawłowice 84. 5/ Wykonawca we własnym zakresie dostarczy pojemniki o pojemności 1100 l przeznaczone na zbierania szkła, które zostaną ustawione w sołectwach, w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym. Przewiduje się 21 sztuk takich pojemników. Ewentualna zmiana ilości pojemników w trakcie umowy nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. 6/ Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia w pojemniki i odbiór odpadów z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, zwanego dalej PSZOK. PSZOK prowadzi zbiórkę dostarczonych we własnym zakresie przez właścicieli wszystkich nieruchomości Gminy Solec nad Wisłą, następujących odpadów komunalnych: a) odpadów zbieranych selektywnie: - papieru i tektury; - tworzyw sztucznych, metali i opakowań wielomateriałowych; - szkła i opakowań szklanych; - odpadów ulegających biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów; b) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego; c) zużytych baterii i akumulatorów; d) mebli i innych odpadów wielkogabarytowych; e) opakowań po nawozach i środkach ochrony roślin; f) zużytych opon; g) przeterminowanych leków i chemikaliów; h) odpadów zielonych; i) odpadów budowlanych i rozbiórkowych pochodzące z remontów wykonywanych we własnym zakresie (na wykonanie których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę, lub na wykonanie których nie jest wymagane zgłoszenie do administracji budowlano – architektonicznej), Do obowiązków Wykonawcy w zakresie organizacji PSZOK należy: • wyposażenie PSZOK w kontenery o odpowiedniej pojemności lub wydzielone segmenty do oddzielnego zbierania wymienionych w pkt. 6 wyselekcjonowanych frakcji odpadów oraz wagę towarową z ważnym świadectwem zgodności Głównego Urzędu Miar., • zapewnienie funkcjonowania PSZOK przez cały okres obowiązywania umowy, przez dwa razy w tygodniu w dni robocze od poniedziałku do piątku co najmniej po 3 godziny.. • zapewnienie funkcjonowania PSZOK przez cały okres obowiązywania umowy, przez dwa razy w tygodniu: w środę i w sobotę co najmniej po 6 godzin.. • prowadzenie na bieżąco ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7/ Wykonawca będzie zobowiązany odbierać odpady komunalne (zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Solec nad Wisłą), bezpośrednio ze wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy. Wykonawca w ramach umowy zobowiązany będzie do odbioru odpadów komunalnych z następującą częstotliwością: a) zmieszane odpady komunalne oraz pozostałości z segregowania - 1 raz w miesiącu, zgodnie z ustalonym harmonogramem. b) segregowane odpady komunalne - 1 raz w miesiącu, zgodnie z ustalonym harmonogramem. c) odpady z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, zlokalizowanego na terenie Zakładu Usług Komunalnych w Solcu nad Wisłą – częstotliwość odbioru uzależniona będzie od tempa zapełniania pojemników dostarczonych przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany będzie w godzinach pracy Zakładu Usług Komunalnych monitorować stan zapełnienia pojemników i odbierać odpady w takiej częstotliwości, aby nie powodowało to przepełnienia tych pojemników, jednak nie rzadziej niż raz na kwartał. d) szkło z pojemników ustawionych w Sołectwach - częstotliwość odbioru zebranego szkła uzależniona będzie od tempa zapełniania pojemników dostarczonych przez Wykonawcę. Zamawiający będzie zgłaszał (telefonicznie lub mailowo) potrzebę odbioru zapełnionego pojemnika. e) zużyte baterie oraz przeterminowane leki – odbiór z częstotliwością zapobiegającą przepełnieniu pojemników. f) odpady wielkogabarytowe, zużyte opony oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (bezpośrednio sprzed posesji) – odbiór 2 razy w roku (w tym nie częściej niż raz na 6 miesięcy). Termin odbioru powyższych odpadów zostanie ustalony przez Zamawiającego z Wykonawcą i zapisany w harmonogramie na dany rok kalendarzowy. Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować w godzinach od 6.00 do 20.00. 8/ Wykonawca w ramach umowy zobowiązany jest do: a) przygotowania harmonogramu odbioru odpadów z podziałem na frakcje, zgodnego z częstotliwością ich odbioru( w tym dla miejsc trudnodostępnych) oraz do jego dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości do 30.06.2019r., po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym i zatwierdzeniu przez Zamawiającego przed zawarciem umowy. Wykonawca zobowiązany będzie również opracować (w uzgodnieniu z Zamawiającym) informację (kolorowa ulotka A4/DL) dla mieszkańców na temat zasad segregacji odpadów. Informacja winna w zrozumiały sposób przedstawiać jakie rodzaje odpadów mogą być gromadzone w poszczególnych pojemnikach i workach oraz zostać dostarczona do wszystkich nieruchomości zamieszkałych do 30.06.2019r. b) odbioru wszystkich wystawionych odpadów, bez względu na to jak zostały posegregowane, jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, ( np. gdy w pojemniku przeznaczonym na odpady segregowane będą znajdować się odpady zmieszane) Wykonawca odbiera odpady jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 3 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego lub drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o niewywiązywaniu się z obowiązku segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację (np. nagranie wykonane kamerą znajdującą się na samochodzie odbierającym odpady z nieruchomości lub dokumentację fotograficzną i protokół lub oświadczenie ) z zaistnienia takiego zdarzenia. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia ww. zdarzenia. c) Wykonawca jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi oraz innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów i pojazdów w trakcie realizacji usługi. d) W celu utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego, w szczególnie uzasadnionych przypadkach Wykonawca zobowiązuje się na żądanie Zamawiającego do zwiększenia częstotliwości odbioru odpadów (w stosunku do częstotliwości opisanej w pkt 7 ze wskazanych przez Zamawiającego miejsc bez prawa do zmiany wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia); e) Za szkody w majątku Zamawiającego, właścicieli posesji lub osób trzecich powstałe w efekcie wykonywania usługi odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 9/ Wykonawca w okresie realizacji umowy, w cenie oferowanej usługi, zobowiązany jest dostarczyć do wszystkich posesji zamieszkałych pojemniki (z tworzyw sztucznych) oraz worki na odpady o odpowiednich pojemnościach, spełniających wymogi Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Solec nad Wisłą. a) Szacunkowa liczba pojemników: - Pojemniki do gromadzenia odpadów zmieszanych o pojemności 120 l lub 240 l – około 1545 szt. - Pojemniki na tworzywa sztuczne, metal oraz opakowania wielomateriałowe o pojemności 240 l oznaczone napisem „Metale i tworzywa sztuczne” - około 1545 szt. b) Szacunkowa liczba worków: - worki przeznaczone na papier i tekturę o pojemności 120 l oznaczone napisem „Papier” - około 1545 szt.; - worki przeznaczone na szkło i opakowania szklane o pojemności 120 l oznaczone napisem „Szkło” - około 1545 szt. - worki przeznaczone na odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów o pojemności 120 l oznaczone napisem „Bio” - około 1545 szt. Zamawiający zastrzega, że w okresie realizacji umowy ilość pojemników może ulec zmianie – zmniejszeniu lub zwiększeniu stosownie do rzeczywistych potrzeb. W przypadku wystąpienia opisanej sytuacji, wynagrodzenie Wykonawcy pozostaje na niezmienionym poziomie. c) Zamawiający wymaga od Wykonawcy udokumentowania przekazania pojemników właścicielom nieruchomości zamieszkałych. Potwierdzenie przekazania pojemników Wykonawca zobowiązany jest udostępnić na żądanie Zamawiającego. d) Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania pojemników w sposób czytelny i widoczny, umożliwiający łatwą identyfikację przedsiębiorcy, poprzez umieszczenie na nich nazwy jego firmy oraz dodatkowo numeru posesji, która została wyposażona w pojemniki. Dodatkowo pojemnik z tworzywa sztucznego przeznaczony na tworzywa sztuczne, metal oraz opakowania wielomateriałowe o pojemności 240 l powinien posiadać trwałe i widoczne oznakowanie: „Metale i tworzywa sztuczne”. e) W trakcie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia nieruchomości w odpowiednie pojemniki zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia e-mail zapotrzebowania przez Zamawiającego. Dotyczy to sytuacji zmiany ilości pojemników na danej nieruchomości, bądź nowych nieruchomości jeżeli pojawią się w trakcie realizacji zamówienia ewentualnie zamiany pojemnika 120 l na odpady zmieszane na pojemnik 240 l w razie takiej potrzeby. f) Wykonawca jest zobowiązany do naprawy lub wymiany uszkodzonych pojemników na własny koszt w terminie 7 dni od zgłoszenia w formie pisemnej zapotrzebowania przez Zamawiającego. g) Wykonawca jest zobowiązany do odbioru odpadów zgromadzonych w pojemnikach oraz workach wystawionych przed ogrodzenie zamkniętej nieruchomości. W przypadku mieszkańców nie będących w stanie samodzielnie wystawić pojemnika przed posesję, Zamawiający dopuszcza możliwość wejścia na teren posesji, odbioru pojemnika z wyznaczonego miejsca, opróżnienie pojemnika i odstawienie go w wyznaczone miejsce przez Wykonawcę. Usługa ta będzie realizowana na zgłoszenie e-mailowe lub telefoniczne. h) Wykonawca jest zobowiązany wyposażyć wszystkie obsługiwane nieruchomości w pojemniki wymienione w pkt. 9 ppkt a) w terminie do dnia 30.06.2019 r. Zamawiający przekaże Wykonawcy (utworzony na podstawie zebranych deklaracji) wykaz punktów zbiórki odpadów, które należy wyposażyć w pojemniki. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do wszystkich obsługiwanych nieruchomości jeden zestaw worków składający się z 3 worków wymienionych w pkt. 9 ppkt b) w terminie do dnia 30.06.2019 r. Następne worki należy dostarczać na bieżąco - na wymianę - za każdy oddany pełny worek Wykonawca dostarczy przy odbiorze pusty. Pozostałe pojemniki tj. (do zbierania zużytych baterii, do zbierania przeterminowanych leków, do zbierania szkła w sołectwach, do zbierania odpadów na PSZOK-u), Wykonawca dostarczy do wyznaczonych punktów w terminie do 30.06.2019 r. i) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu raportów miesięcznych zawierających informacje o ilości i rodzaju wydanych pojemników w terminie 10 dni od zakończenia danego miesiąca. j) Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu raportów miesięcznych zawierających informacje o miejscu odbioru, rodzaju i ilości odebranych odpadów komunalnych zebranych z terenu Gminy Solec nad Wisłą w terminie 10 dni od zakończenia danego miesiąca. Wykonawca jest zobowiązany również do przekazywania Zamawiającemu raportów miesięcznych zawierających informacje o ilości i rodzaju odebranych odpadów komunalnych zebranych z terenu Gminy Solec nad Wisłą wraz ze wskazaniem instalacji do której zostały one przekazane. Raport miesięczny jest podstawą do wystawienia faktury za wykonaną usługę w danym miesiącu. 10/ Wykonawca jest zobowiązany do mycia i dezynfekcji wszystkich pojemników zgodnie z wymaganiami z zakresu ochrony środowiska i ochrony sanitarnej w miejscu odbioru odpadów co najmniej raz w roku przy użyciu pojazdu śmieciarki – myjki, o zamkniętym obiegu wody. a) Wykonawca jest zobowiązany do przedstawiania pisemnych raportów z wykonania usługi, zawierających miejsca (adresy) i ilości pojemników poddanych myciu i dezynfekcji. Termin dostarczenia Zamawiającemu raportu wynosi 7 dni od daty wykonania zabiegu. b) Mycie, dezynfekcja pojemników będzie się odbywać zgodnie z wymaganiami z zakresu ochrony środowiska (z użyciem produktów biobójczych, w rozumieniu ustawy z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych) i ochrony sanitarnej w miejscu odbioru odpadów. c) Obowiązek wykorzystywania do mycia i dezynfekcji środków: biodegradowalne i dezynfekujące posiadające atest PZH dopuszczający do obrotu na terenie Polski. d) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania harmonogramu przeprowadzenia mycia i dezynfekcji pojemników oraz do jego dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. e) Obowiązkiem Wykonawcy będzie również posprzątanie miejsca wokół pojemników, gdy zajdzie taka potrzeba, między innymi poprzez zabranie dostawionych przy pojemnikach worków z niesegregowanymi (zmieszanymi) i segregowanymi odpadami komunalnymi, jak również przedstawienie Zamawiającemu raportu z miejsc odbioru tego rodzaju worków (adres i ilość dostawionych worków) potrzebnego do przeprowadzenia kontroli ilości osób zamieszkałych na danej nieruchomości 11/ Zagospodarowanie odpadów: a) Wykonawca zobowiązany jest do kierowania zgodnie z zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza odpadów komunalnych z terenu gminy Solec nad Wisłą zmieszanych, zielonych i bioodpadów oraz pozostałości z sortowania i MBP przeznaczone do składowania, w pierwszej kolejności do instalacji posiadających status RIPOK w rejonie radomskim. Dopiero w przypadku braku wolnych mocy przerobowych RIPOK, odpady mogą być kierowane do instalacji, przetwarzającej dany rodzaj odpadów przewidzianej do zastępczej obsługi regionu radomskiego. Zmieszane odpady komunalne mogą być kierowane do sit mobilnych wyłącznie w przypadku braku możliwości przetworzenia odpadów w instalacjach MBP. b) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 18 ustawy o odpadach; c) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2018 r. poz. 992 z późn. zm. ) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2018r. poz. 1454 z późn. zm.). d) Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej półrocznych sprawozdań o jakich mowa w art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 17 czerwca 2016 roku w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi, a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków. Powyższe sprawozdanie należy przekazać Wójtowi Gminy Solec nad Wisłą w terminie do końca miesiąca po upływie półrocza, którego dotyczy sprawozdanie. e) Wykonawca /prowadzący punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych/ będzie zobowiązany do dostarczania Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej rocznych sprawozdań o jakich mowa w art. 9na ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Powyższe sprawozdanie należy przekazać Wójtowi Gminy Solec nad Wisłą w terminie do 31 stycznia za poprzedni rok kalendarzowy. f) W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ustawy, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji w posiadaniu, których będzie Wykonawca a nie Zamawiający. g) Na żądanie Zamawiającego, w celu potwierdzenia prawidłowo prowadzonej gospodarki odpadami komunalnymi, Wykonawca przedstawi niezwłocznie poświadczone kopie kart ewidencji odpadów i dowody dostarczania odpadów do RIPOK lub do instalacji odzysku i unieszkodliwiania tj. karty przekazania odpadów. h) Wykonawca zobowiązany jest do osiągnięcia na obszarze gminy Solec nad Wisłą w danym półroczu poziomów recyklingu i przygotowania do ponownego użycia frakcji odpadów komunalnych obejmujących papier, metale, tworzywa sztuczne i szkło wyliczanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z 2016 r. poz. 2167). i) Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia na terenie gminy Solec nad Wisłą poziomów ograniczania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowiska oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2017 r. poz. 2412). j) Wykonawca w trakcie obowiązywania umowy zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów prawnych, a w szczególności: - ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.), - ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm.), - Uchwały Nr VII/57/2019 Rady Gminy Solec nad Wisłą z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Solec nad Wisłą, - Uchwały Nr XLII/214/2017 Rady Gminy Solec nad Wisłą z dnia 30 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług na terenie Gminy Solec nad Wisłą w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. - Uchwały nr VIII/60/2019 Rady Gminy w Solcu nad Wisłą z dnia 30 kwietnia 2019r. w sprawie zmiany Uchwały Nr VII/57/2019 Rady Gminy w Solcu nad Wisłą z dnia 26 marca 2019r. w sprawie przyjęcia zmian w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Solec nad Wisłą;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia dotyczące prowadzenia działalności w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych: a) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Solec nad Wisłą, b) wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, c) zezwolenie na transport odpadów wydane przez właściwy organ w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, d) aktualne zezwolenie na zbieranie lub przetwarzanie odpadów wydane przez właściwy organ w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (np. KRS, CEIDG, oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach