Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Reszel

Gmina Reszel ogłasza przetarg

  • Adres: 11440 Reszel, Rynek
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 755 00 31 , fax. 897 550 031
  • Data zamieszczenia: 2017-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Reszel
    Rynek 24
    11440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 755 00 31, fax. 897 550 031
    REGON: 51074361100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Reszel
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Reszel w okresie od 01.03.2017r. do 31.12.2017r.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych 1)Wielkość odpadów komunalnych stałych niesegregowanych w ilości 1320 Mg 2 Wielkość odpadów komunalnych stałych segregowanych w ilości 220,5 Mg 3)Ilość wytwarzanych odpadów nie jest zależna od Zamawiającego. Wyliczona ilość jest szacunkowa i może ulegać zmianie. Podaną ilość należy traktować jako orientacyjną. 4) Zamawiający nie gwarantuje podanych w ppkt 1 i 2 wielkości i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie. 2.Zorganizowanie minimum 5 akcji edukacyjnych w zakresie prawidłowego postępowania z odpadami komunalnymi na terenie Gminy Reszel w tym zorganizowanie 1 akcji edukacji ekologicznych podczas trwania obchodów Dni Reszla. Wykonawca zobowiązany jest do: 1)odbioru i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, w tym : a)zmieszanych odpadów komunalnych i pozostałości z segregacji odpadów, b)papieru i tektury, opakowań wielomateriałowych, c)szkła z podziałem na szkło bezbarwne i kolorowe, d)tworzyw sztucznych, metali, e)odpadów zielonych i ulegających biodegradacji, f)mebli i odpadów wielkogabarytowych, g)zużytych opon, h)zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, i)odpadów niebezpiecznych (m. in. leki, akumulatory, świetlówki itp.) 2)Zorganizowania odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych za pomocą środków transportu, które umożliwią odbiór tych odpadów z punktów adresowych o problematycznej lokalizacji – zabudowa rozproszona, kolonijna, szczególnie zimą i w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu. 3)dbierania i zagospodarowania odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do punktów zbiórki odpadów komunalnych, bloków, domów wielorodzinnych, oraz posesji indywidualnych, w tym zabudowy kolonijnej, będzie znacznie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów, warunków atmosferycznych. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania: 1.bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych następujących frakcji odpadów komunalnych z częstotliwością : 1)odpady komunalne zmieszane - w zabudowie jednorodzinnej, - nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, przy czym odbiór następować będzie w ten sam dzień tygodnia; - w zabudowie wielorodzinnej,– nie rzadziej niż raz w tygodniu; - w zabudowie zagrodowej, - nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie 2)odpady zbierane selektywnie: papier, szkło, tworzywa sztuczne, - w zabudowie jednorodzinnej - nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie; - w zabudowie zagrodowej -nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie; przy czym w sezonie zimowym tj. od m-ca listopada do m-ca grudnia dopuszcza się odbiór nie rzadziej niż raz w miesiącu, - w zabudowie wielorodzinnej- nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, Dopuszczalna zmiana częstotliwości odbioru odpadów zbieranych selektywnie dla zabudowy zagrodowej w sezonie zimowym tj. od m-ca listopada do m-ca grudnia - nie rzadziej niż raz w miesiącu, może nastąpić wyłącznie z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych (duże opady śniegu itp.) pod warunkiem uzyskania każdorazowo pisemnej zgody Zamawiającego. Wniosek o wyrażenie zgody na nieodebranie odpadów w danym tygodniu winien być złożony do Zamawiającego na 3 dni przed terminem wywozu ustalonym w harmonogramie. Wyrażenie zgody jest jednorazowe i nie ma zastosowania do całego sezonu zimowego. W przypadku złożenia przez właściciela nieruchomości korekty deklaracji w zakresie zmiany zasad postępowania z odpadami (deklarowana segregacja odpadów lub deklaracja o braku segregacji) lub zmiany ilości osób Zamawiający poinformuje o tym fakcie Wykonawcę. Wykonawca w ramach obowiązującej umowy zobowiązany jest odebrać odpady z nieruchomości z uwzględnieniem zmian wynikających ze zgłoszenia Zamawiającego. 2.komunalnych odpadów zbieranych selektywnie z tzw. gniazd tj. pojemników do selektywnej zbiórki odpadów posadowionych na terenach zamieszkałych – nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie. Wykaz lokalizacji dotychczasowych punktów do selektywnej zbiórki odpadów stanowi załącznik nr 12 i 12a do SIWZ 3.komunalnych odpadów zbieranych selektywnie - wielkogabarytowych, zużytych baterii akumulatorów, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon z ogólnodostępnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych przy ul. Kolejowej 8 A w Reszlu - raz w trakcie trwania umowy a bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych trzy razy w trakcie trwania umowy – akcje zbiórki dla ogółu mieszkańców. 4.komunalnych odpadów biodegradowalnych – w terminach jak dla odpadów zbieranych selektywnie wymienionych w ppkt 1b 5.przeterminowanych leków i innych medykamentów – z punktu zlokalizowanego w budynku Przychodni Zdrowia przy ul. Kolejowej 2, Centrum Zdrowia ul. Słowackiego 4i „Apteka pod Orłem” przy ul. Rynek 23 – nie rzadziej niż 1 raz na kwartał. Wykonawca dodatkowo ma obowiązek: 1)odebrać odpady komunalne leżące w i obok altanek śmietnikowych (tzw. gniazd)i pojemników maksymalnie do 3 m, 2)odebrać odpady komunalne pozostawione przy pojemnikach na odpady : odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony samochodowe, itp. 3)uprzątnąć teren wokół pojemników z odpadów powstałych w wyniku działalności wykonawcy 4)odstawiać, po opróżnieniu, pojemniki na odpady w miejsca ich ustawienia, 5)niezwłocznie informować Zamawiającego o innych nieprawidłowościach związanych z postępowaniem z odpadami komunalnymi na terenie nieruchomości stwierdzonych podczas odbioru tych odpadów, np. brakiem wyposażenia nieruchomości w pojemniki na odpady, niedostosowaniem wielkości pojemnika do ilości osób z niego korzystających lub ilości wytwarzanych odpadów, brakiem utrzymania pojemników na odpady we właściwym stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym, o niemożności odebrania z nieruchomości odpadów ze względu na brak współdziałania właściciela nieruchomości z Wykonawcą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2.Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz Zamawiającego: 1)poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w niniejszej SIWZ 3.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Reszlu – 20 8851 0008 2001 0000 0101 0004 – w terminie do dnia 17.02.2017 r. do godz. 12:00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach