Przetargi.pl
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH – Z TERENU GMINY OPALENICA W 2020 ROKU

Gmina Opalenica ogłasza przetarg

  • Adres: 64-330 Opalenica, 3 Maja
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 44 77 281 , , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opalenica
    3 Maja 1
    64-330 Opalenica, woj. wielkopolskie
    tel. 61 44 77 281 , , fax. -
    REGON: 63125883300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opalenica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH – Z TERENU GMINY OPALENICA W 2020 ROKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odpady odbierane będą z terenu Gminy Opalenica: - z kontenerów KP-7, - z koszy /o poj. 30 l. i 50 l./, - składowane na terenie magazynu przy ul. Żeromskiego w Opalenicy, - z pojemników o poj. 1100 l., - z pojemników o poj. 110 l. i 240 l., - w workach o poj. 80 l. /zielonych/ i poj. 120 l. /niebieskich i żółtych/. Szacunkowa ilość odpadów komunalnych - odpady zbierane nieselektywnie - 510,17 Mg, odpady zbierane selektywnie - 163,13 Mg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony przez wykonawcę poprzez złożenie przez niego dokumentów: - wpisu do rejestru BDO (baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami), o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.) w zakresie transportu odpadów, dotyczący odpadów o kodach: 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 02 01, 20 03 01, 20 03 02, 20 03 99 (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów, Dz.U. 2014 r. poz. 1923), - wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Związek Międzygminny „Centrum Zagospodarowania Odpadów - SELEKT” – zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ ofertę cenową, sporządzoną wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 SIWZ, 2/ pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego; wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, /o ile dotyczy/, 3/ oświadczenie wskazujące części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, i podanie przez wykonawcę firm podwykonawców /zał. nr 5 SIWZ/, /o ile dotyczy/, 4/ oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO /zał. nr 6 SIWZ/, /o ile dotyczy/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach