Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Mszana Dolna w okresie od 01.07.2014r. - 30.06.2015r.

Wójt Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 34-730 Mszana Dolna, ul. Spadochroniarzy 6
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3310009 w. 615, 3319815 , fax. 018 3311242
  • Data zamieszczenia: 2014-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy
    ul. Spadochroniarzy 6 6
    34-730 Mszana Dolna, woj. małopolskie
    tel. 018 3310009 w. 615, 3319815, fax. 018 3311242
    REGON: 49050568300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Mszana Dolna w okresie od 01.07.2014r. - 30.06.2015r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych z wszystkich nieruchomości znajdujących się na terenie Gminy Mszana Dolna tj. : nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, nieruchomości na których mieszkańcy zamieszkują sezonowo, nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne ( szkoły, ośrodki zdrowia, remizy OSP, nieruchomości na których prowadzona jest działalność gospodarcza, pensjonaty, gospodarstwa agroturystyczne, sklepy, cmentarze parafialne, kościoły, lokale gastronomiczne, schroniska turystyczne, domy pomocy społecznej, itp.) oraz nieruchomości mieszane, na których w części zamieszkują mieszkańcy a w części nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne. Usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych i odpadów niebezpiecznych (baterii, leków) gromadzonych w pojemnikach usytuowanych na terenie nieruchomości stanowiących obiekty użyteczności publicznej jak szkoły, ośrodki zdrowia będą świadczone raz w miesiącu a w zakresie odbioru odpadów problemowych (wielkogabarytowych, elektroodpadów, opon) dwa razy w roku (wiosna i jesień). Wykaz miejsc zbiórek odpadów wielkogabarytowych, opon i elektroodpadów na terenie poszczególnych sołectw (min. po jednym na terenie każdego sołectwa) zostanie podany jako załącznik do umowy. Zakres usług będzie obejmował ponadto obsługę akcji Sprzątanie Świata organizowaną dwa razy w roku : wiosna i jesień, oraz likwidację dzikich wysypisk. Planowaną ilość odpadów przeznaczonych do odbioru w ramach wymienionych akcji szacuje się na 15m3/rok. Wykonawca zapewni dostarczanie mieszkańcom worków na odpady gromadzone i odbierane w sposób selektywny oraz w sytuacji gdy nieruchomość nie zostanie wyposażona w pojemnik na odpady zmieszane (pozostałe po segregacji) lub pomimo wyposażenia w pojemnik jest takie zapotrzebowanie, worków czarnych na te odpady. Worki będą dostarczane na zasadzie worek pusty za worek zapełniony. Po uzgodnieniu z właścicielem nieruchomości Wykonawca dostarczy worek brązowy na odpady zielone i biodegradowalne. Worki te będą uzupełniane na zasadzie worek pusty za worek zapełniony. Wykonawca opracuje harmonogram wywozu odpadów dla całej gminy. Harmonogram przed wydrukowaniem przez Wykonawcę podlegał będzie akceptacji przez Upoważnioną osobę ze strony zamawiającego. Wykonawca zapewni dostarczenie wraz z kompletem worków na teren każdej nieruchomości dodatkowo: harmonogram wywozu odpadów oraz blankietów opłat przygotowanych dla każdej nieruchomości przez zamawiającego. Wykonawca będzie prowadził szczegółową ewidencję nieruchomości, z których odpady zostały odebrane a także ewidencję odbieranych odpadów w szczególności dotyczącą masy poszczególnych frakcji i uzyskanych poziomów recyklingu. Wykonawca będzie dysponował możliwością kontroli sposobu segregacji odpadów przez poszczególnych właścicieli i dokumentowania - w formie dokumentacji fotograficznej i notatki służbowej - ewentualnych sytuacji, w których właściciel nieruchomości niewłaściwie posegregował odpady. Wykonawca oznakuje worki przekazywane właścicielom nieruchomości: 1) przez ręczne opisanie trudno zmywalnym markerem numer nieruchomości lub w przypadku braku numeru porządkowego - numerem ewidencyjnym nieruchomości, albo 2) przez nalepienie uprzednio wydrukowanych nalepek z indywidualnym kodem kreskowym nieruchomości. W tym przypadku Wykonawca musi dysponować urządzeniem odczytującym kody kreskowe i stosownym oprogramowaniem. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych będzie realizowany bez względu na warunki atmosferyczne, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z póź. zm.), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Małopolskiego Nr XXV/397/12 z dnia 2 lipca 2012 r. z załącznikami oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Mszana Dolna uchwalonego Uchwałą Nr XXVIII/301/2012 Rady Gminy Mszana Dolna z dnia 30 listopada 2013 r. z późniejszymi zmianami. Szczegółowe warunki zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji umowy zawiera załącznik nr 1 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr konta 64 8808 0006 0010 0000 1690 0036 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z póź. zm.). 3. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, należy dołączyć do Oferty (Oryginał). Złożenie wadium w innym terminie oznaczało będzie brak zabezpieczenia oferty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mszana.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach