Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Lewin Kłodzki

Gmina Lewin Kłodzki ogłasza przetarg

  • Adres: 57-343 Lewin Kłodzki, ul. Nad Potokiem 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8698428 , fax. 74 8698273
  • Data zamieszczenia: 2013-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lewin Kłodzki
    ul. Nad Potokiem 4 4
    57-343 Lewin Kłodzki, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8698428, fax. 74 8698273
    REGON: 89071812000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://lewin-klodzki.bip-gov.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Lewin Kłodzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych, w tym selektywne odbieranie odpadów w tym ich zagospodarowanie, z nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Lewin Kłodzki w każdej ilości w latach 2013 - 2014, zgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lewin Kłodzki zwanej dalej usługą. I. Odbieranie odpadów komunalnych winno odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, w szczególności: 1. Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 21) 2.Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zm.) 3. Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (tj. Dz. U. z 2008 r. Nr 25 poz. 150 z późn. zm.) 4. Uchwałą Nr XXIV/616/12 Sejmiku Województwa Dolnośląskiego z dnia 27 czerwca 2012 r. w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Dolnośląskiego 2012. 5. Uchwałą Nr XXIV/617/12 Sejmiku Województwa Dolnośląskiego z dnia 27 czerwca 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Dolnośląskiego 2012. 6. Uchwałą Nr XXXVIII/227/13 Rady Gminy Lewin Kłodzki z dnia 14 maja 2013 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lewin Kłodzki 7. Uchwałą Nr XXXVII/219/13 Rady Gminy Lewin Kłodzki z dnia 30 kwietnia 2013 roku w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów 8. Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122). 9. Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 r. poz. 630) 10. Innymi aktami prawnymi obowiązującymi i utworzonymi w okresie realizacji powierzonego zadania. II. Ogólna charakterystyka Gminy Lewin Kłodzki w kontekście odbioru i zagospodarowania odpadów: 1. powierzchnia Gminy - 52,14 ha 2. liczba mieszkańców zameldowanych na terenie Gminy na dzień 27.05.2013 r. - 2152 os. 3. Wykaz miejscowości z uwzględnieniem zameldowanych mieszkańców Dańczów - 134 os., Darnków - 54 os, Gołaczów - 61 os., Jarków - 69 os., Jawornica - 43 os., Jeleniów - 548 os., Jerzykowice Małe - 22 os., Jerzykowice Wielkie - 107 os., Kocioł - 107 os., Krzyżanów - 24 os., Kulin Kłodzki - 28 os., Leśna - 4 os., Lewin Kłodzki - 965 os., Taszów - 21 os., Witów - 15 os., Zielone Ludowe - 14 os., Zimne Wody - 4 os. 4. Odległości: a) do poszczególnych miejscowości od m. Lewin Kłodzki Lewin Kłodzki - Kocioł - Taszów - 5,0km Lewin Kłodzki - Krzyżanów - 1,5 km Lewin Kłodzki - Jawornica - Zimne Wody - Jerzykowice Małe - 6,0 km Lewin Kłodzki - Witów - 2,0 km Zielone Ludowe - Witów - 2,5 km Lewin Kłodzki - Leśna - 2,0 km Lewin Kłodzki - Jarków - 3,0 km Lewin Kłodzki - Jeleniów - 5,0 km Lewin Kłodzki - Jeleniów - Jerzykowice Wielkie - 4,0 km Lewin Kłodzki - Jeleniów - Dańczów - Darnków -5,0 km Lewin Kłodzki - Jeleniów - Dańczów - Gołaczów - Kulin Kłodzki -8,0 km b) długość dróg w m. Lewin Kłodzki - 4 km 5. Z deklaracji złożonych na dzień 14.06.2013 roku przez właścicieli nieruchomości wynika, że ok. 45% z nich będzie gromadzić odpady selektywnie, natomiast ok. 55% właścicieli nieruchomości zadeklarowało gromadzenie odpadów niesegregowanych. III. Zakres przedmiotu zamówienia (świadczonej usługi): 1. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych, w tym selektywnego odbierania odpadów i ich zagospodarowania, z nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych (osób prawnych i fizycznych) położonych na terenie Gminy Lewin Kłodzki pokazany jest na mapie poglądowej - załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia. 2. Konieczne jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia. 3. Odbiór odpadów winien zapewniać osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami. 4. Urządzenia do gromadzenia odpadów pojemniki, worki, które zostaną ustawione w miejscach gromadzenia odpadów wskazanych przez Zamawiającego (w porozumieniu z Wykonawcą) na okres realizacji zamówienia, zapewnia Wykonawca bez pobierania dodatkowej opłaty. 5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymywania pojemników w odpowiednim stanie technicznym i sanitarnym, w tym do przeprowadzenia minimum 2 - krotnej w ciągu roku dezynfekcji. 6. Urządzenia do gromadzenia odpadów, 1) to pojemniki: a) z tworzywa sztucznego, zamykane klapą, o zróżnicowanych kolorach z przeznaczeniem na: -odpady segregowane (makulatura i papier), - odpady segregowane (butelki PET, folia, tworzywa sztuczne,), -odpady segregowane (opakowania szklane), - odpady niesegregowane, b) pojemniki ze stali ocynkowanej w kolorze srebrnym (stalowym, zamykane klapą dla odpadów popiołów z palenisk, c) pojemniki 1100l na odpady segregowane (np. dzwony) - na opakowania szklane - winny posiadać specjalne otwory wrzutowe, 2) Pojemniki winny spełniać obowiązujące normy techniczne (zgodne z normą PN-EN-840), posiadać atest PZH, 3) Wszystkie pojemniki powinny posiadać oznakowanie o przeznaczeniu pojemnika na dany rodzaj odpadu z ewentualnym oznaczeniem danych teleadresowych oraz logo Wykonawcy (treść do uzgodnienia z Wykonawcą); 4. Worki: a) materiał - foli polietylenowa LDPE b) pojemność - 60-120 dm3 c) kolor - o zróżnicowanych kolorach z przeznaczeniem na: - odpady segregowane (makulatura i papier), - odpady segregowane (butelki PET, folia, tworzywa sztuczne), - odpady segregowane (opakowania szklane), - odpady niesegregowane, d) grubość - półprzezroczyste, o odpowiedniej wytrzymałości dostosowanej do zbieranej frakcji odpadów e) nadruk - opis w zakresie rodzaju odpadów które mogą być w workach gromadzone lub nie, z ewentualnym oznaczeniem danych teleadresowych oraz logo Wykonawcy (treść do uzgodnienia z Wykonawcą); 7. Szacunkowy wykaz pojemników i worków stanowi załącznik nr 2 do Opisu przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca dostarczy nowe lub używane urządzenia do gromadzenia odpadów nie później niż w ciągu 5 dni od podpisania umowy. Przez nowe rozumie się dotychczas nieużywane urządzenia do gromadzenia odpadów, natomiast przez używane rozumie się urządzenia w dobrym stanie technicznym, bez uszkodzeń - perforacji, pęknięć, wymyte i zdezynfekowane. 9. Zamawiający zastrzega, że może zwiększyć się ilość nieruchomości i częstotliwość odbioru odpadów komunalnych. 10. Wykonawca zobowiązuję się do ubezpieczenia na własny koszt wszystkich dostarczonych przez siebie pojemników, od wszelkich ryzyk związanych ze zniszczeniem, uszkodzeniem lub kradzieżą a także ich zabezpieczenia, tak aby ograniczyć możliwość kradzieży, uszkodzenia lub zniszczenia. W przypadku kradzieży, zniszczenia lub uszkodzenia pojemnika Wykonawca winien postawić pojemnik w miejsce utraconego. 11. Jeżeli podczas odbierania odpadów komunalnych dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia pojemników z winy Wykonawcy, Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do dodatkowego dostarczenia pojemników na swój koszt. 12. W trakcie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia nieruchomości w odpowiednie pojemniki zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego. Dostarczenie i ustawienie pojemników na terenach wskazanych nieruchomości nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia Zamawiającego. Dotyczy to sytuacji zmiany ilości pojemników na danej nieruchomości, bądź nowych nieruchomości, jeżeli pojawią się w trakcie realizacji zamówienia. 13. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach umowy do przygotowania komunikatywnego kalendarza z harmonogramem odbioru odpadów komunalnych oraz do jego dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości po uzgodnieniu z Zamawiającym w terminie nie później niż w ciągu 5 dni od podpisania umowy. Ponadto kalendarz odbioru odpadów winien być dostarczony Zamawiającemu w wersji elektronicznej (pliki w formacie *doc., *PDF) celem opublikowania na stronie internetowej. 14. Odbiór odpadów komunalnych z terenu nieruchomości odbywać się będzie w dni od poniedziałku do soboty w godz. 6:00-18:00. 15. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia odpadów komunalnych do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych, wskazanej Uchwałą nr XXVIII/803/12 Sejmiku Województwa Dolnośląskiego z dnia 08 listopada 2012 r. w sprawie zmiany uchwały nr XXIV/617/12 Sejmiku Województwa Dolnośląskiego z dnia 27 kwietnia 2012 r. w sprawie wykonania Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Dolnośląskiego 2012. 16. Szacunkowy wykaz nieruchomości objętych systemem odbioru odpadów komunalnych, stanowi załącznik nr 3 do Opisu przedmiotu zamówienia, przy czym liczba nieruchomości może ulec zmianie w trakcie wykonywania umowy. 17. Wykonawca przed podpisaniem umowy ustali z Zamawiającym szczegółową ilość i lokalizację pojemników na terenie poszczególnych nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne. 18. Usługa ma być świadczona przez Wykonawcę pojazdami wymienionymi w załączniku do oferty, sporządzonym w oparciu o wzór: Załącznik nr 6. Zamawiający zastrzega, że pojazdy wskazane przez Wykonawcę w ofercie nie mogą wykonywać usługi na innych terenach w dniach i godzinach określonych w harmonogramie, jako dni odbioru odpadów z terenu Gminy Lewin Kłodzki. Powyższe nie dotyczy pojazdu wykonującego prace dorywcze w miejscach o utrudnionym dojeździe (śmieciarka - do 9m3 przystosowana do wąskich i trudnych dojazdów) oraz pojazdu z urządzeniem HDS lub pojazdu ciężarowego i ładowarki. W związku z powyższym Wykonawca winien sporządzić harmonogram odbioru odpadów tak, aby zmaksymalizować wykorzystanie swojego parku maszynowego. 19. Pojazdy wyznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być: sprawne, posiadać aktualne badania techniczne, być dopuszczalne do ruchu oraz oznakowane nazwą przedsiębiorcy i numerem jego telefonu, wyposażone w urządzenia monitorujące, umożliwiające automatyczne zapisywanie w nielotnej pamięci: czasu pracy, aktualnej lokalizacji i przebytej drogi pojazdów z rzeczywistym, jednoznacznie wykazanym wykonywaniem czynności (w tym wyładunku odpadów), pamięć danych powinna być przechowywana i odczytywalna minimum przez okres 30 dni, przy czym odczytywanie danych nie może powodować kasowania zawartości urządzenia monitorującego. 20. Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienia przez cały okres realizacji zamówienia w uzgodnieniu z Zamawiającym systemu monitorowania pracy sprzętu obejmującego: bieżące śledzenie pozycji pojazdów w oparciu o wykorzystanie systemu GPS, przy czym pamięć danych powinna być przechowywana minimum przez okres 30 dni a odczytywanie danych nie może powodować kasowania zawartości pamięci urządzenia monitorującego; odtwarzanie i analizę historii prac sprzętu z okresu realizacji umowy oraz prowadzenie jej rozliczania na podstawie danych odczytanych z urządzeń monitorujących pracę sprzętu; b) utrzymanie i wyposażenia stanowiska dyspozytorskiego Wykonawcy w odpowiedni sprzęt komputerowy i telekomunikacyjny umożliwiający wykonanie funkcji opisach w pkt. 20, lit. a) poprzez sieć internetową, przy czym aktualizacja danych w trakcie odbierania odpadów nie rzadziej niż raz na dobę; c) wyposażenia Zamawiającego na czas realizacji przedmiotu w oprogramowanie lub dostęp do systemu za pośrednictwem Internetu na jednym stanowisku komputerowym będącym własnością Zamawiającego umożliwiający: bieżącą kontrolę pracy sprzętu wykorzystywanego przez Wykonawcę do wykonywania usług związanych z odbieraniem odpadów komunalnych, z jednoznacznym odwzorowaniem na mapie miejsca prowadzenia usługi, w zakresie obejmującym co najmniej informacje o których mowa w pkt. 20 i 21, poprzez odczyt i analizę danych za pośrednictwem sieci internetowej z komputera bazowego (serwera) d) przeszkolenie 2 osób wybranych przez zamawiającego w zakresie obsługi oprogramowania. 21. Zamawiający wymaga od Wykonawcy w zastosowanym systemie GPS, wyposażenia w funkcję optymalizacji trasy pojazdów w postaci modułu, który biorąc pod uwagę ilość i pojemność pojemników planuje pracę tak, aby odbywała się ona w jak najkrótszym czasie i najmniejszym kilometrażu, w sposób płynny i systematyczny, zapewniając wysoki standard usług. Przedmiot zamówienia będzie realizowany poprzez: 1. Odbieranie odpadów komunalnych zmieszanych: 1) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne zbierane będą do pojemników, ustawionych w miejscach do tego przeznaczonych (altanki śmietnikowe, wyznaczone miejsca na pojemniki). W przypadku zabudowy jednorodzinnej pojemniki Wykonawca zobowiązany będzie ustawić w miejscach wskazanych przez właścicieli nieruchomości. 2) W ramach odbioru zmieszanych odpadów komunalnych Wykonawca zobowiązany jest do odebrać również wszystkie odpady komunalne wystawione w workach lub luzem, przy pojemnikach oraz odpady, które zostały wysypane z pojemników w trakcie ich opróżniania. Odbiór nie dotyczy zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów budowlanych i rozbiórkowych. 3) Minimalną częstotliwość odbioru odpadów zmieszanych określa się jako odbiór dwa razy w miesiącu dla zabudowy jednorodzinnej oraz zabudowy wielorodzinnej, przy czym odbiór odpadów zmieszanych należy dokonywać z taka częstotliwością, aby nie dopuścić do przepełniania pojemników przeznaczonych do zbierania odpadów. 4) W okresie od kwietnia do października po uzgodnieniu z Wykonawcą może zostać zwiększona częstotliwość wywozu odpadów komunalnych dla nieruchomości wielorodzinnych. 2. Odbieranie selektywnie zbieranych odpadów komunalnych: 1. Na obsługiwanym obszarze Wykonawca zobowiązany jest zorganizować oraz prowadzić selektywną zbiórkę odpadów systemem: a) indywidualnym - polegającym na selektywnym zbieraniu odpadów komunalnych przystosowanych do tego celu pojemnikach indywidualnych lub workach foliowych przeznaczonych dla jednej nieruchomości, oraz b) zbiorowym- polegającym na selektywnym zbieraniu odpadów komunalnych w przystosowanych do tego celu pojemnikach przeznaczonych dla kilku nieruchomości. 2. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych odbywać się będzie do specjalistycznych pojemników worków. W przypadku zabudowy jednorodzinnej selektywna zbiórka odpadów komunalnych odbywać się będzie w systemie workowym. W przypadku systemu workowego po odebraniu odpadów gromadzonych w workach wg harmonogramu Wykonawca winien dostarczyć do nieruchomości kolejny worek (worek za worek). 3. W ramach realizacji selektywnej zbiórki w systemie zbiorowym Wykonawca zobowiązany jest ustawić na obsługiwanym obszarze zestawy specjalistycznych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów o pojemności nie mniejszej niż 1100l. Miejsca ustawienia pojemników stanowi załącznik nr 4 do Opisu przedmiotu zamówienia. 4. Minimalną częstotliwość odbioru odpadów zebranych selektywnie (tworzywa sztuczne, opakowania ze szkła, papier i makulatura) określa się jako odbiór nie rzadziej niż jeden raz na miesiąc, nie dopuszczając jednak do przepełnienia pojemników lub worków. 5. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi. 6. Wykonawca w przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, odbiera odpady jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie do 5 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego lub drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o niewywiązaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. 7. Odpady komunalne z terenu cmentarza w okresie od 25 października do 15 listopada winny być odbierane raz na tydzień. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia dodatkowych 4 kontenerów (1100l) we wskazanym okresie. IV. Pozostałe wymagania: 1. Zamawiający informuje, że ogólnodostępne kosze uliczne opróżniane będą przez osoby prawne lub fizyczne na podstawie odrębnych umów a odpady z nich pochodzące będą gromadzone w ogólnodostępnych pojemnikach, znajdujących się w pobliskich miejscach. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze. 3. Wykonawca zobowiązany jest ważyć wszystkie odebrane odpady komunalne na legalizowanej wadze oraz prowadzić i przekazywać dokumentację z pomiarów Zamawiającemu w okresach miesięcznych (załączniki do protokołu wykonania usługi). Ważony winien być każdy przyjeżdżający na instalację zagospodarowania odpadów pojazd z zebranymi z obsługiwanych nieruchomości odpadami komunalnymi. Pojazd będzie ważony na instalacji przed rozładunkiem a następnie po rozładunku (pusty). Ilość zebranych odpadów stanowić będzie różnica pomiędzy wagą pełnego a pustego pojazdu. W trakcie ważenia w samochodzie nie może znajdować się żadna osoba. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli procedury ważenia samochodów bez wcześniejszego poinformowania o tym fakcie Wykonawcy. Potwierdzeniem ilości zebranych odpadów będzie dokument z przyjęcia odpadów wystawianych przez upoważnionego pracownika instalacji. 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca wyposaży Gminny Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych utworzony przez Zamawiającego w następujące pojemniki: a) jeden pojemnik KP-10 na odpady biodegradowalne b) jeden pojemnik KP-10 na gruz budowlany c) jeden pojemnik 1100l - na zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny d) jeden pojemnik 1100l - na akumulatory i baterie e) jeden pojemnik 120l - na przeterminowane leki 5. Częstotliwość wywozu odpadów z GPSZOK ustalana będzie w porozumieniu z Zamawiającym i wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb, jednak nie rzadziej niż raz na kwartał.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest więc wystarczające do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego - Bank PKO BP S.A. o Kudowa Zdrój nr 11 1020 5095 0000 5302 0151 4173. Na przelewie należy umieścić informację: Wadium: Odbieranie odpadów komunalnych. 5. Wadium w formie innej niż pieniężna należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Lewin Kłodzki ul. Nad Potokiem 4, Kasa - pokój nr 3, II piętro. Przy przekazaniu tych dokumentów osoba je składająca otrzyma odpowiednie potwierdzenie. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie wskazanej w ust. 2 pkt 2 - 5, wadium powinno być sporządzone adekwatnie do formy, w której jest wnoszone i winno zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, 3) kwotę gwarancji lub poręczenia, 4) termin ważności wadium, 5) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do: zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, b) Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Zwrot wadium oraz sytuacja jego ewentualnego zatrzymania uregulowana jest w art. 46 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lewin-klodzki.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach