Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Łęki Szlacheckie

Gmina Łęki Szlacheckie ogłasza przetarg

  • Adres: 97-352 Łęki Szlacheckie, Łęki Szlacheckie
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 7875325 w. 13 , fax. 44 7875315
  • Data zamieszczenia: 2019-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łęki Szlacheckie
    Łęki Szlacheckie 13D
    97-352 Łęki Szlacheckie, woj. łódzkie
    tel. 44 7875325 w. 13, fax. 44 7875315
    REGON: 59064825000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lekiszlacheckie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Łęki Szlacheckie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Łęki Szlacheckie oraz od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Łęki Szlacheckie, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne, oraz od właścicieli nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele wypoczynkowo letniskowe wykorzystywanych jedynie przez cześć roku, a także odbiór odpadów z gminnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych zwanego dalej PSZOK i ich zagospodarowanie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ Dokumentacja jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: http://bip.lekiszlacheckie.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2 000 zł (dwa tysiące złotych). 2) Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późniejszymi zmianami). 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Gminy Łęki Szlacheckie: BANK SPÓŁDZIELCZY w Przedborzu na konto Nr 35 8988 0001 0020 0201 7213 0004 Dowód wpłaty wadium dołączyć do oferty. Tytuł przelewu winien umożliwić identyfikację przetargu, którego dotyczy wadium oraz określać podmiot w którego imieniu jest wpłacane. Uwaga!!! O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje termin wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 5) W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach innych niż pieniądz określonych w pkt 6 należy złożyć oryginał dokumentu wadium w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Łęki Szlacheckie 97-352 Łęki Szlacheckie 13D w sekretariacie Urzędu (w godz. 7.30 – 15.30), lub dołączyć oryginał dokumentu wadium do oferty, w osobnej koszulce - nie łączyć go na trwale z ofertą. Ponadto w obydwu przypadkach kopię dokumentu wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem (przez Wykonawcę) należy dołączyć do oferty.. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą. Gwarancja/poręczenie musi być podpisane przez upełnomocnionego przedstawiciela Gwaranta. 6) Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom zgodnie z art. 46 ustawy. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1pkt 23, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8) Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że jest wpisany do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Łęki Szlacheckie w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami Ustawy z dn. 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz. U. z 2018 r. poz. 800)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy - pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2018 r. poz. 1025 z późn. zm.) winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjna określona w SIWZ pkt 3.1 4. Zobowiązanie innego podmiotu - jeżeli Wykonawca na zasobach lub sytuacji innego podmiotu wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 7. W celu ustalenia, czy zachodzą przesłanki wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy. Oświadczenie – (w formie oryginału) – według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach