Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Konopnica.

Gmina Konopnica ogłasza przetarg

  • Adres: 98-313 Konopnica, Rynek
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-43 842 44 19 , fax. 0-43 842 43 15
  • Data zamieszczenia: 2020-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konopnica
    Rynek 15
    98-313 Konopnica, woj. łódzkie
    tel. 0-43 842 44 19, fax. 0-43 842 43 15
    REGON: 83219610550000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopnica.finn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Konopnica.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości wykorzystanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe na terenie Gminy Konopnica. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : A) odbiór i zagospodarowanie odpadów z : 1. zamieszkałych posesji : a) niesegregowanych ( zmieszane ), odpady komunalne o kodzie 20 03 01, b) segregowanych , odpady komunalne z podziałem na frakcje . 2. z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych ( PSZOK) B) Wyposażenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych ( PSZOK ). C) Zbiórka odpadów wielkogabarytowych. D) Zapewnienie pojemników na odpady dla mieszkańców . 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Zamawiający działając na podstawie art.29 ust.3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednio usługi przy realizacji przedmiotu zamówienia, a realizacja tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1074 r.- Kodeks pracy ( Dz.U. z 2020 r., poz.1320 z późn.zm.) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, sposób udokumentowania zatrudnia tych osób oraz sankcje z tytuł niespełnienia tych wymagań określają zapisy projektu umowy- załącznik nr 6 do SIWZ stanowiący jej integralną część. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace związane z realizacją odbioru odpadów z posesji. 6.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 12 000,00 zł (słownie złotych: dwanaście tysięcy złotych 00/100 groszy) w jednej z form na zasadach określonych w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w Gminie Konopnica w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie z art.9c ust.1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. z 2020 r. poz.1439); b) posiada wpis do rejestru, o którym mowa w art.49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( t.j. Dz.U. z 2020 r. poz.727) w zakresie transportu odpadów oraz zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego i ma nadany indywidualny numer rejestrowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach