Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Kleszczów

Gmina Kleszczów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Główna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 731 66 10, , fax. 44 731 31 30
  • Data zamieszczenia: 2018-05-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczów
    ul. Główna 47
    97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
    tel. 44 731 66 10, , fax. 44 731 31 30
    REGON: 59064798300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Kleszczów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Kleszczów. Zamówienie obejmuje odpady wytwarzane na terenie nieruchomości zamieszkiwanych przez mieszkańców. 2. Informacje ogólne charakteryzujące zamówienie: 1) Przedmiotowe usługi należy świadczyć w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 1289), zapisami Planu Gospodarki Odpadami Województwa Łódzkiego na lata 2016-2022 przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Łódzkiego oraz Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kleszczów, Wykonawca ma obowiązek przekazywania zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych, odebranych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Kleszczów do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych wskazanej dla regionu II lub, w szczególnych przypadkach przewidzianych obowiązującymi przepisami prawa, do instalacji przewidzianych do zastępczej obsługi regionu, wskazanych w Planie Gospodarki Odpadami Województwa Łódzkiego na lata 2016-2022. 2) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie realizować następujące zadania: a) Zapewnienie na nieruchomościach zamieszkałych na czas realizacji zamówienia odpowiednich pojemników na odpady. b) Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Kleszczów, na których zamieszkują mieszkańcy. c) Odbiór i zagospodarowanie odpadów selektywnie gromadzonych w ogólnodostępnych punktach. d) Utrzymanie i obsługa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych PSZOK. e) Zorganizowanie i obsługa systemu obwoźnego odbioru odpadów wraz z ich zagospodarowaniem dwukrotnie w czasie trwania zamówienia. Szczegółowy opis poszczególnych zadań w ramach zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ 3) Wykonawca zobowiązany jest realizować usługę zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 11.01.2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. 4) Charakterystyka gminy Kleszczów: a) powierzchnia gminy: 124,82 km² b) łączna ilość nieruchomości (wg deklaracji) – 1556 – stan na 31.12.2017 c) liczba budynków wielorodzinnych – 36; d) liczba osób wg deklaracji – 5308 – stan na 31.12.2017; e) zmiana liczby ludności w gminie Kleszczów w latach 2013-2017 Wykaz wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Kleszczów stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Jest on uzupełniony wykazem budynków wielorodzinnych (załącznik 2a do SIWZ). Wykaz załączony jest pomocniczo w celu oszacowania zakresu zamówienia. W okresie realizacji zamówienia dane objęte wykazem będą się zmieniać w wyniku naturalnych migracji ludności. Nie wpłynie to na cenę zamówienia, która w okresie realizacji umowy będzie niezmienna. 3. Oferta, zgodnie z art. 6d, ust. 4, pkt 5 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, musi zawierać wykaz instalacji, do których Wykonawca zobowiązuje się przekazywać odebrane odpady z terenu gminy Kleszczów, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu w złożonej ofercie nazwy i adresu RIPOK, do którego będzie dostarczał zmieszane odpady komunalne oraz odpady zielone zbierane z terenu gminy Kleszczów. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) czynności obsługi odbioru odpadów na terenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (nie mniej, niż 1,5 etatu), 2) czynności odbioru odpadów komunalnych z terenu gminy Kleszczów, 3) czynności organizacji i nadzoru nad prowadzeniem odbioru odpadów komunalnych z terenu gminy Kleszczów, 4) czynności związane z wykonywaniem biurowej obsługi systemu odbioru odpadów komunalnych z terenu gminy Kleszczów. 5. W każdym czasie w celu potwierdzenia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę Zamawiający może żądać przedłożenia dokumentów, zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy stanowiącym dodatek do SIWZ. 6. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w projekcie umowy stanowiącym dodatek do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w sekcji IV.6.2). 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Kleszczowie: Nr rachunku: 93 8978 0008 0000 0244 2000 0040 z dopiskiem: ZP.271.6.2018 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Kleszczów Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 3 ppkt 2)-5) wówczas Wykonawca dołączy do oferty kopię dokumentu potwierdzoną przez Wykonawcę lub właściwą(-e) osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji danego Wykonawcy. Oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Kancelaria ogólna w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą, z dopiskiem „WADIUM”. Wadium jest wnoszone na cały okres związania ofertą. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: ZP.271.6.2018 - Wadium: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Kleszczów 6. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 7. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony w odniesieniu do wykonawców, którzy posiadają: - aktualne uprawnienia w zakresie postępowania z odpadami w ramach zamówienia, wymagane ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2018r. poz. 21). - wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych z terenu gminy Kleszczów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym dodatek do SIWZ, podpisany przez osobę/osoby prawidłowo umocowaną 2) Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku, kiedy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – dokument ten (np. zobowiązanie) należy dołączyć do oferty w formie pisemnej. Z dokumentu (np. zobowiązania), o którym mowa wyżej lub innych dokumentów musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) oświadczenia, o których mowa w pkt 7.1 SIWZ; 4) W przypadku składania oferty wspólnej oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza zawierający w szczególności wskazanie: a. postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b. wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c. ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. 5) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli dotyczy. 6) dokument, o którym mowa w pkt. 11.19 SIWZ 7) W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom Wykonawca jest obowiązany wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz firmy tych podwykonawców z wykorzystaniem dodatku do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie będzie powierzał części zamówienia podwykonawcom, wówczas nie dołącza wspomnianego dodatku. 8) Dowód wniesienia wadium. 9) Wykonawca w celu potwierdzenia norm emisji spalin zobowiązany jest do przedłożenia do oferty kart technicznych wykazanych pojazdów (lub innych dokumentów potwierdzających normy), jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach