Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Jabłonna

Urząd Gminy w Jabłonnie ogłasza przetarg

  • Adres: 23-114 Jabłonna, Majątek 22
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5610577 , fax. 081 5610065
  • Data zamieszczenia: 2014-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Jabłonnie
    Majątek 22 22
    23-114 Jabłonna, woj. lubelskie
    tel. 081 5610577, fax. 081 5610065
    REGON: 00053516100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonna.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Jabłonna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Jabłonna w 2015 i 2016 od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy. Charakterystyka Gminy 1.Szacowana liczba gospodarstw od których będą odbierane odpady - 2170 gospodarstw. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany szacowanej liczby gospodarstw. 2.Miejscowości wchodzące w skład Gminy Jabłonna: Chmiel Drugi, Chmiel Pierwszy, Chmiel Kolonia, Czerniejów, Czerniejów Kolonia, Jabłonna Druga, Jabłonna- Majątek, Jabłonna Pierwsza, Piotrków Drugi, Piotrków Pierwszy, Piotrków Kolonia, Skrzynice Drugie, Skrzynice Pierwsze, Skrzynice Kolonia, Tuszów, Wierciszów, Wolnica. Do obowiązków Wykonawcy należy: 3.Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia właścicieli nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej, od których odbierane są odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny w przeźroczyste worki 120 litrów z folii LDPE. Pierwsze komplety w ilości 4 szt. worków na każdą nieruchomość należy dostarczyć właścicielom przy pierwszym odbiorze odpadów. W kolejnych miesiącach, w dniu odbierania odpadów, w ilości odpowiadającej wystawionym workom w danym miesiącu. 4.Odbiór pojemników i worków, ustawionych nie dalej niż w odległości 10 metrów o krawędzi drogi wojewódzkiej/powiatowej/gminnej, z odpadami następujących frakcji: a)odpady zmieszane gromadzone w pojemnikach, b) odpady zbierane selektywnie w workach: papier i tektura, szkło, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale. Wykonawca będzie odbierał odpady komunalne także z nieruchomości trudniej dostępnych poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z tych miejsc. 5.Odbioru odpadów wymienionych w pkt. 4 należy dokonywać różnymi samochodami dla poszczególnych frakcji odpadów tj. zmieszane odpady komunalne, selektywnie zebrane odpady komunalne. Wszystkie samochody winny być wyposażone w nadajniki GPS. Wykonawca jest zobowiązany udostępnić Zamawiającemu korzystanie z aplikacji umożliwiającej identyfikacje ruchu samochodów w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy. 6.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie odbierać odpady komunalne (zmieszane oraz selektywnie zebrane) jeden raz w miesiącu. 7.Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych w ustalonych terminach zgodnie z Harmonogramem usuwania odpadów komunalnych (zgodny z częstotliwością ich odbioru wymienioną w pkt.6) z zastrzeżeniem, że odbiór w/w odpadów musi odbywać się od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00-19.00. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Harmonogramu usuwania odpadów komunalnych i uzyskania jego akceptacji ze strony Zamawiającego oraz poinformowania o terminach odbioru odpadów wszystkich właścicieli nieruchomości do dnia 1 stycznia 2015 r. Zamawiający przewiduje możliwość odebrania odpadów w terminie innym niż wynikającym z uzgodnionego Harmonogramu wyłącznie w przypadku zaistnienia obiektywnych okoliczności niezależnych od wykonawcy np. złe warunki atmosferyczne (intensywne opady deszczu, śniegu, roztopy) uniemożliwiające dojazd do miejsca odbioru odpadów. 8.Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach o pojemności 110 litrów, 120 litrów lub 240 litrów i innych występujących na terenie gminy, oraz worków 120 litrów z folii LDPE o grubości zapewniającej wytrzymałość worków (min. 60 ?m) przeznaczonych na gromadzenie odpadów w sposób selektywny. 9.Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest do osiągnięcia w danym roku kalendarzowym (dotyczy każdego roku, w którym świadczy usługi) w odniesieniu do masy odebranych odpadów z terenu Gminy Jabłonna poziomu recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych w wysokości określonej dla gmin w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645). 10.Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania ciążących na właścicielu nieruchomości obowiązków w zakresie segregowania odpadów komunalnych, gromadzenia odpadów w pojemnikach i workach - zgodnie z obowiązującym REGULAMINEM UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE GMINY JABŁONNA i złożoną deklaracją. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku segregacji odpadów, Wykonawca odbiera pochodzące od niego odpady jako zmieszane. Przez monitorowanie Zamawiający rozumie sprawdzenie zawartości pojemników i worków. 11.Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego przekazania Zamawiającemu (drogą elektroniczną, faksem lub pisemnie, maksymalnie do 3 dni roboczych) informacji o niezgodnym z REGULAMINEM UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE GMINY JABŁONNA gromadzeniu odpadów, w szczególności ich mieszaniu lub przygotowaniu do odbierania w niewłaściwych pojemnikach lub przekazywaniu odpadów niezgodnie z deklaracją w zakresie selektywnego zbierania. Informacja powinna zawierać w szczególności: adres nieruchomości, na której odpady gromadzone są w sposób niezgodny z w/w REGULAMINEM lub z deklaracją, dane pracowników, którzy stwierdzili fakty niezgodne z REGULAMINEM utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jabłonna lub z deklaracją oraz dokładną datę i godzinę stwierdzenia tych faktów. Wykonawca powinien udokumentować stwierdzone nieprawidłowości, np. poprzez wykonanie zdjęć, zapisów filmowych lub audiowizualnych, w sposób umożliwiający jednoznaczne potwierdzenie nieprawidłowości, identyfikację miejsca i daty. 12.Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania Zamawiającemu, kart przekazania odpadów potwierdzonych przez instalację wskazaną przez Zamawiającego. 13.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i przekazywania Zamawiającemu dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia, w tym m.in.: a)prowadzenia i przekazywania co miesiąc Zamawiającemu zestawienia nieruchomości (gospodarstw domowych), z których zostały odebrane zmieszane i selektywnie zebrane odpady. Zestawienia miesięczne zaakceptowane przez Zamawiającego stanowić będą podstawę do wystawienia miesięcznej faktury VAT, po wykonaniu usług za dany miesiąc, b)sprawozdań, o których mowa w art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity - Dz.U. 2013 nr 0 poz. 1399) - i przekazywania ich Wójtowi Gminy Jabłonna w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy wraz z dokumentami sporządzanymi na potrzeby ewidencji odpadów oraz dokumentów potwierdzających osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. 14.W celu weryfikacji danych zawartych w sprawozdaniu, o którym mowa w pkt. 13 ppkt b Wójt Gminy Jabłonna może zobowiązać Wykonawcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości do okazania dokumentów sporządzanych na potrzeby ewidencji odpadów. 15.Wszystkie komunalne odpady zmieszane zebrane z terenu gminy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Bełżycach sp. z o.o. ul. Przemysłowa 35 A, 24-200 Bełżyce (instalacja RIPOK w Bełżycach). 16.Wykonawca jest zobowiązany do realizacji reklamacji np. nieodebranie odpadów zgodnie z Harmonogramem, nie pozostawienie worków w przeciągu 24 godzin od otrzymania informacji od Zamawiającego. 17.System nie obejmuje odbioru odpadów wytwarzanych w wyniku prowadzonej działalności gospodarczej. 18.Jeżeli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia pojemników z winy Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do natychmiastowej wymiany uszkodzonego pojemnika na własny koszt. 19.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia przy zachowaniu należytej staranności zgodnie z przepisami prawa w szczególności: -ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. 2013 nr 0 poz. 1399) wraz z przepisami wykonawczymi, -ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013, poz. 21) wraz z przepisami wykonawczymi, -ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2013, poz. 1232 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, -Plan Gospodarki Odpadami Województwa Lubelskiego 2017 (uchwała Nr XXIV/397/2012 Sejmiku Województwa Lubelskiego z dnia 30 lipca 2013 r.), -uchwała nr XXV/150/2013 Rady Gminy Jabłonna z dnia 13 marca 2013 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jabłonna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.jablonna.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach