Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Czarnocin.

Gmina Czarnocin ogłasza przetarg

  • Adres: 97-318 Czarnocin, Główna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48446165169 , fax. +48447414111
  • Data zamieszczenia: 2019-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarnocin
    Główna 142
    97-318 Czarnocin, woj. łódzkie
    tel. +48446165169, fax. +48447414111
    REGON: 59064788800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: czarnocin.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Czarnocin.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na odbieraniu, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie gminy Czarnocin oraz Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (zwanego dalej „PSZOK”) w Czarnocinie w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w dacie realizacji zamówienia. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1) odbierania, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych: a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych b) odpadów zbieranych w sposób selektywny: szkło i opakowania ze szkła, papier i tekturę, opakowania z papieru i tektury, tworzywa sztuczne i opakowania z tworzyw sztucznych, metal i opakowania z metalu, opakowania wielomateriałowe, bioodpady oraz odpady ulegające biodegradacji w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji, popiół c) mobilnego odbioru, transportu i zagospodarowania od właścicieli nieruchomości odpadów wielkogabarytowych, sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz opon 2) odbierania z wyznaczonych miejsc, transportu i zagospodarowania: baterii, akumulatorów, świetlówek, przeterminowanych leków oraz odpadów niekwalifikujących się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domo-wym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek 3) odbierania z gminnego PSZOK-u, transportu i zagospodarowania odpadów: a) papier, tektura, opakowania z papieru i tektury, b) tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe, c) szkło, opakowania ze szkła, d) metal, opakowania z metali, e) odpady budowlane i rozbiórkowe (pochodzące z drobnych remontów: gruz, materiały ceramiczne i elementy wyposażenia, styropian, drewno itp., f) meble i inne odpady wielkogabarytowe (np. domowy sprzęt sanitarny, zużyte lampy i oprawy oświetleniowe, wyposażenie gospodarstw domowych, elementy stolarki mieszkaniowej i gospodarczej, elementy i urządzenia z tworzyw sztucznych), g) zużyte opony samochodowe, h) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, i) chemikalia, j) ulegających biodegradacji, k) bioodpadów, l) niebezpiecznych 4) zapewnienia na czas realizacji zamówienia pojemników na odpady zmieszane oraz worków (a dla nieruchomości wielorodzinnych worków, pojemników oraz kontenerów) na selektywną zbiórkę odpadów – w tym: popiół 5) zapewnienia na czas realizacji zamówienia pojemników niezbędnych do funkcjonowania gminnego PSZOK-u 6) kontroli przestrzegania selektywnego zbierania odpadów komunalnych 7) opracowania i po uzgodnieniu z Zamawiającym dostarczenia właścicielom nieruchomości: a) harmonogramu (jak i zmiany) odbioru odpadów, b) ulotki informacyjno-edukacyjnej, która będzie obrazowała selekcję odpadów z uwzględnieniem jakich odpadów nie należy zbierać w poszczególnych frakcjach. 8) prowadzenia i przekazywania Zamawiającemu dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia. Szczegółowy opis usługi będącej przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium. Wadium w wysokości 10.000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1. Pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy nr 20 8985 0004 0080 0806 4389 0005 Powiatowy Bank Spółdzielczy w Tomaszowie Mazowieckim Filia w Czarnocinie, 2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy, oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. Gwarancjach bankowych, 4. Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 usta-wy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., nr 42, poz. 275 z późn. zmianami.) W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, środ-ku pieniężne powinny się znajdować na rachunku zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 2. Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Czarnocin, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2018r. poz. 1454 z późn. zmianami), 3. Wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2019r., poz. 701 z późn. zmianami)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy 2. Pełnomocnictwo w przypadku gdy upoważnienie do składania oferty nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego 4. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach