Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Brąszewice

Gmina Brąszewice ogłasza przetarg

  • Adres: 98-277 Brąszewice, ul. Starowiejska 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 8211778 , fax. 43 8211873
  • Data zamieszczenia: 2014-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brąszewice
    ul. Starowiejska 1 1
    98-277 Brąszewice, woj. łódzkie
    tel. 43 8211778, fax. 43 8211873
    REGON: 73093441800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.braszewice.pl, www.braszewice.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Brąszewice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 1. Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne oraz z gniazd ogólnodostępnych usytuowanych na terenie gminy Brąszewice. 2. Szczegółowe dane dotyczące ilości nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, a także ilości i rodzaju niezbędnych urządzeń do gromadzenia odpadów przedstawiono w załączniku nr 1. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wielkości zamówienia w granicach 10 %. 4. Szczegółowy wykaz nieruchomości objętych zamówieniem zostanie przekazany Wykonawcy wyłonionemu w przetargu w dniu podpisania umowy. 5. Dane dotyczące Gminy istotne z punktu widzenia zamówienia: 1) Powierzchnia Gminy - 106 km2, 2) Liczba osób zamieszkujących (zgodnie z deklaracjami) na dzień ogłoszenia w UZP- 3700osób, 3) Maksymalna liczba osób zamieszkujących - 3900 osób 4) Liczba gospodarstw domowych - 1020 5) typ zabudowy - zabudowa jednorodzinna. 6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie: 1) Niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01, 2) Segregowanych odpadów komunalnych o kodach (15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 32, 20 01 33, 20 01 34, 20 01 39 i 20 01 40) 7. Odpady komunalne będą gromadzone w następujących pojemnikach: 1) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: 120 l, 240 l, 1100 l oraz 7,5 m3 2) Segregowane odpady komunalne: 120 l, 240 l. W gniazdach ogólnodostępnych pojemniki na szkło o pojemności 1,5 m? (typ IGLOO), pojemniki na opakowania typu PET - o pojemności 2,5 m3. 3) Odpady komunalne, będą odbierane z pojemników wyłącznie do tego celu przeznaczonych, o ujednoliconych kolorem oznaczeniach: a) od właścicieli nieruchomości - żółtym - z przeznaczeniem na odpady suche, - pomarańczowym - z przeznaczeniem na szkło, - czerwonym - z przeznaczeniem na zużyte baterie, - zielonym - z na odpady komunalne zmieszane b) z gniazd ogólnodostępnych - białym - z przeznaczeniem na szkło bezbarwne - zielonym z przeznaczeniem na szkło kolorowe - bez oznaczenia kolorem pojemnik z siatki - z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne 8. Pojemniki niezbędne do gromadzenia odpadów na czas realizacji zamówienia zapewni Wykonawca na zasadzie bezpłatnego użyczenia. Wykonawca sam określi formę udokumentowania przekazania pojemników. Pojemniki należy dostarczyć najpóźniej w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy jednak nie później niż 31 grudnia 2014 r. 9. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu raport o ilości i rodzaju pojemników ustawionych na poszczególnych nieruchomościach wraz z informacją o posesjach, na których pojemników nie dostarczono lub właściciel odmówił przyjęcia. 10. Wyposażenie w pojemniki nowych miejsc gromadzenia odpadów, zgłoszonych przez Zamawiającego nastąpi najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dodatkowo raz w miesiącu worki na odpady w ilości: - 30 szt. na odpady komunalne zmieszane - 10 szt. na szkło - 10 szt. na odpady suche, które będą wydawane mieszkańcom w uzasadnianych przypadkach. Na pisemne zgłoszenie Zamawiającego Wykonawca odbierze zapełnione worki podczas najbliższego odbioru odpadów. 11. Odpady komunalne będą odbierane z następującą częstotliwością zgodną z Regulaminem utrzymania czystości i porządku: 11.1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne- 1 raz w miesiącu, 11.2. Segregowane odpady komunalne: a) surowce suche - 1 raz w miesiącu, b) szkło - 1 raz na kwartał, 11.3. Z gniazd ogólnodostępnych a) szkło - 1 raz na 2 miesiące, b) opakowania z tworzyw sztucznych typu PET - 1 raz w miesiącu. 12. Szacowana ilość odpadów do odbioru w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych: L.p. Rodzaj odpadu Kod odpadu Łączna ilość odpadów [Mg] 1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 20 03 01 600,0 2. zmieszane odpady opakowaniowe 15 01 06 168,0 3. Szkło 15 01 07, 20 01 02 86,0 13. Szacowana ilość odpadów do odbioru z w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia z gniazd ogólnodostępnych L.p. Rodzaj odpadu Kod odpadu Łączna ilość odpadów [Mg] 1. Opakowania ze szkła 15 01 07, 22,0 4. Opakowania z tworzyw sztucznych typu PET 15 01 02, 4,0 Zadanie nr 2 1. Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych gromadzonych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie odpadów t.j.: a) Przeterminowane leki o kodzie 20 01 32, b) Chemikalia o kodach 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 19*, 20 01 27*, 20 01 28*, 20 01 29*,20 01 30* c) Zużyte baterie i akumulatory o kodzie 20 01 33, 20 01 34, d) Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny o kodach 20 01 23, 20 01 35*, 20 01 36, e) Odpady wielkogabarytowe o kodzie 20 03 07, f) Odpady budowlano - rozbiórkowe o kodach z grupy 17, g) Zużyte opony o kodzie 16 01 03, h) Odpady zielone o kodzie 20 02 01, 3. Wykonawca wyposaży Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w pojemniki do gromadzenia odpadów: a) Przeterminowane leki - pojemnik o pojemności 240 l, b) Chemikalia (farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe) - wyznaczone miejsce do magazynowania odpadów lub kontener, c) Zużyte baterie i akumulatory - pojemnik o pojemności 120 l, d) Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - wyznaczone miejsce do magazynowania odpadów lub kontener, e) Odpady wielkogabarytowe - wyznaczone miejsce do magazynowania odpadów lub kontener, f) Odpady budowlano - rozbiórkowe - kontener o pojemności 5,5 m3, g) Zużyte opony - wyznaczone miejsce do magazynowania odpadów lub kontener, h) Odpady zielone - kontener o pojemności 7 m3, 4. Odpady wymienione w pkt. 2 będą odbierane z częstotliwością wynikającą z potrzeb z uwzględnieniem stopnia zapełnienia pojemnika. 5. Szacowana ilość odpadów do odbioru w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (podane poniżej ilości należy traktować jako orientacyjne): L.p. Rodzaj odpadu Kod odpadu Łączna ilość odpadów [Mg] 1. Przeterminowane leki 20 01 32 0,5 2. Chemikalia 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 19*, 20 01 27*,20 01 28*, 20 01 29*,20 01 30* 1,0 3. Zużyte baterie i akumulatory 20 01 33, 20 01 34, 1,0 4. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny 20 01 23, 20 01 35*, 20 01 36 3,0 5. Odpady wielkogabarytowe 20 03 07 5,0 6. Odpady budowlano - rozbiórkowe grupa 17 6,0 7. Zużyte opony 16 01 03 3,0 8. Odpady zielone 20 02 01 2,0 Zadanie nr 3 Przedmiotem Zamówienia jest zbiórka odpadów wielkogabarytowych pochodzących z gospodarstw domowych w ramach zorganizowanej akcji 1 raz w roku polegająca na przejeździe i załadunku odpadów zgodnie z ustalonym harmonogramem Zamawiający przewiduje zorganizowanie dwóch zbiorek w okresie trwania umowy - w II półroczu 2013 r., w 2014 roku. Przewidywana ilość jednorazowej zbiórki - ok. 20 Mg. 1. Zadanie polega na: a) zebraniu wystawionych następujących rodzajów odpadów: - 20 03 07 - Odpady wielkogabarytowe (wersalki, tapczany, łóżka, fotele, elementy stolarki, okna, dywany, wykładziny) - 20 01 40 - Metale (złom) - 20 01 35 * - Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne (telewizory, monitory) - 20 01 36 - Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne (pralki, radia, drukarki, odkurzacze) - 20 01 23 * - Urządzenia zawierające freony (lodówki) - 16 01 03 - Zużyte opony (do rozmiaru 1250x400) - 20 01 33 * - Baterie i akumulatory - 20 02 01 - Odpady ulegające biodegradacji (powiązane gałęzie, listwy drewniane) b) załadunku na środek transportu, c) zagospodarowaniu odebranych odpadów, d) posprzątaniu miejsc, z których odbierane są wystawione odpady. 2. Zbiórka nie obejmuje odpadów powstałych w wyniku prowadzonej działalności przez podmioty gospodarcze. 3. Termin odbioru odpadów wielkogabarytowych zostanie uzgodniony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 4. Wykonawca przedłoży harmonogram odbioru odpadów w terminie 30 dni przed rozpoczęciem zbiórki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905131007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, a także w przypadku, gdy Wykonawca: w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw; chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: 18 9256 0004 1300 3766 2000 0050 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez ustawę formach należy złożyć w oryginale wraz z ofertą. Do oferty należy wpiąć kopię wadium. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw; chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.braszewice.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach