Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gm. Tuszów Narodowy w terminie od 01 lipca 2019r. do 31 grudnia 2019r.

Gmina Tuszów Narodowy ogłasza przetarg

  • Adres: 39-332 Tuszów Narodowy, Tuszów Narodowy
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 177 743 725 , fax. 177 743 721
  • Data zamieszczenia: 2019-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuszów Narodowy
    Tuszów Narodowy 225
    39-332 Tuszów Narodowy, woj. podkarpackie
    tel. 177 743 725, fax. 177 743 721
    REGON: 65058193300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszownarodowy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gm. Tuszów Narodowy w terminie od 01 lipca 2019r. do 31 grudnia 2019r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, wyposażenie nieruchomości zamieszkałych w pojemniki do gromadzenia odpadów i odbiór segregowanych odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych z terenu Gminy Tuszów Narodowy w okresie od 01 lipca 2019 r. do 31 grudnia 2019 r. Przedmiot zamówienia należy wykonać w sposób zapewniający osiągniecie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowanie odpadów do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik nr: 13 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy złotych). Przy wnoszeniu wadium należy podać numer referencyjny sprawy: DKP.271.08.2019 Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 142, poz. 275 z późn. zm.). Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego – Bank Spółdzielczy w Mielcu Oddział Tuszów Narodowy, nr rachunku: 15 9183 1031 2003 3000 7139 0004 a wadium w innych formach należy wnieść przez złożenie oryginału dokumentu w siedzibie zamawiającego – Urząd Gminy Tuszów Narodowy pok. Nr 13. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ustaleń pkt. 13.9. SIWZ. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 13.4.SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga: aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki dotyczące posiadania kompetencji i uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, wymagane jest złożenie stosownego oświadczenia dotyczącego posiadania poniższych dokumentów: 1) wpis do rejestru działalności regulowanej na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Tuszów Narodowy. 2) zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie zbierania oraz transportu odpadów, 3) wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana, wg formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Załącznik nr 3. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest również złożyć, aktualne na dzień składania, następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: Parafowany wzór umowy,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach