Przetargi.pl
odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obiektów użyteczności publicznej z terenu Gminy Ryczywół.

Gmina Ryczywół ogłasza przetarg

  • Adres: 64-630 Ryczywół, ul. Mickiewicza
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 283 70 02 , fax. 67 283 89 90
  • Data zamieszczenia: 2019-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ryczywół
    ul. Mickiewicza 10
    64-630 Ryczywół, woj. wielkopolskie
    tel. 67 283 70 02, fax. 67 283 89 90
    REGON: 57079143100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ryczywol.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obiektów użyteczności publicznej z terenu Gminy Ryczywół.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych powstających w obiektach użyteczności publicznej określonych w Załączniku 1. Odpady komunalne niesegregowane (zmieszane) będą odbierane i przewożone niezwłocznie po wykonaniu usługi (odbiorze odpadów) do Instalacji Komunalnej, zgodnie z listą Instalacji Komunalnych prowadzoną przez Marszałka Województwa Wielkopolskiego. Odpady komunalne segregowane będą przekazywane do instalacji odzysku lub unieszkodliwienia (w przypadku niewielkich ilości selektywnie zebranych odpadów możliwe jest przekazanie odpadów za pośrednictwem innego Zbierającego), zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami. Instalacje, do których będą przekazywane odpady komunalne zostaną wybrane w oparciu o zasadę bliskości, określoną w ustawie o odpadach. Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 IDW instalacje komunalne lub podmioty, do których będzie zobowiązany przekazywać odebrane odpady komunalne z terenu gminy Ryczywół, z nieruchomości objętych umową. Przedmiot zamówienia będzie realizowany poprzez organizację selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. Zbiórka odpadów komunalnych odbywać się będzie z podziałem na: 1) odpady niesegregowane (zmieszane) (kod 20 03 01); 2) odpady opakowaniowe z metali, tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe (kody 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 20 01 40, 20 01 39 ); 3) odpady segregowane – szkło (kod 15 01 07, 20 01 02); 4) odpady segregowane – papier i tektura (kod 15 01 01, 20 01 01); 5) odpady biodegradowalne (bioodpady) (kod 20 02 01, 20 02 03, 20 01 08, 20 01 99); 1. Zbiórka odpadów komunalnych z obiektów gminnych i budynków użyteczności publicznej: Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji usługę polegającą na wywozie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) z pojemników na odpady zlokalizowanych na terenie obiektów gminnych oraz budynków użyteczności publicznej. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów zgodnie z częstotliwością określoną w Załączniku nr 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych wywozów (na zgłoszenie) w przypadku okresowo zwiększonej ilości odpadów stałych. 2. Obowiązki wykonawcy. Odbiór i transport odpadów: 1) Odpady komunalne zmieszane będą gromadzone w pojemnikach, natomiast odpady segregowane będą zbierane w pojemnikach lub workach. Worki powinny być wykonane z folii LDPE o grubości minimum 60 mikronów w zależności od gromadzonej frakcji oraz odpowiednio opisane (worek niebieski: o nazwie „papier” na papier i tekturę: worek żółty o nazwie „metal i tworzywa sztuczne” na tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metal; worek brązowy o nazwie „bio” ma odpady ulegające biodegradacji, zielone (bioodpady); worek zielony o nazwie „szkło” na szkło) wraz ze wskazaniem odpadów, które należy i nie należy wrzucać do worka. Wykonawca zobowiązany będzie pozostawić nowe worki na dalsze zbieranie odpadów przy odbiorze odpadów poszczególnych partii odpadów selektywnych w ilości, która została zabrana. 2) Odpady komunalne należy odbierać w dniach od poniedziałku do soboty w godzinach od 7:00 do 17:00. Za zgodą Zamawiającego godziny odbioru mogą zostać wydłużone. 3) Wykonawca zobowiązany jest po opróżnieniu pojemnika na gromadzenie odpadów do pozostawienia go przed nieruchomością, jeżeli właściciel/zarządca nieruchomości wystawił pojemnik z odpadami lub do pozostawienia go na terenie posesji (np. za bramą, furtką), w przypadku gdy, właściciel/zarządca nieruchomości nie wystawił pojemnika poza teren posesji. Wykonawca nie jest zobowiązany do odstawiania pustego pojemnika w miejsce gromadzenia odpadów a jedynie do pozostawienia pojemnika w granicach posesji. 4) Wykonawca będzie zobowiązany do zgłoszenia nieprawidłowości stwierdzonych podczas odbioru odpadów komunalnych na druku stanowiącym załącznik nr 3 do umowy (np. nieprawidłowości w segregacji, stwierdzenie nieselektywnego zbierania odpadów, zbyt duże ilości oddawanych odpadów, brak pojemnika na odpady zmieszane). W przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości selektywnego zbierania odpadów, Wykonawca przyjmuje je jako zmieszane (niesegregowane) odpady komunalne i powiadamia o tym właściciela nieruchomości oraz Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji fotograficznej stwierdzonych nieprawidłowości, w taki sposób, ażeby jednoznacznie można było ustalić nieruchomość i stwierdzone uchybienia. Dokumentacja każdorazowo będzie dołączana do Protokołu odbioru usługi. 5) W przypadku świadczenia usług odbioru odpadów z nieruchomości niezamieszkałych, poza umową, Wykonawca zobligowany jest do wykonywania usługi poprzez zawarcie indywidualnych umów z podmiotami, a także dokonywania odbioru w odrębnym terminie niż odbiór odpadów komunalnych w ramach zawartej umowy z Zamawiającym lub też poprzez udokumentowany odbiór odpadów innym pojazdem, w przypadku tożsamego terminu odbioru. Wykonawca informuje zamawiającego o podmiotach, od których zostały odebrane odpady w pkt IV raportu, stanowiącym załącznik nr 3 do wzoru umowy. 6) Wykonawca zobowiązany jest do obowiązkowego dziennego ważenia każdego pojazdu przed rozpoczęciem świadczenia usługi i po jej zakończeniu w wybranym przez Wykonawcę punkcie położonym na terenie gminy Ryczywół oraz poinformowania Zamawiającego przed pierwszym ważeniem o miejscu, w którym będzie ono prowadzone. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy na usługę ważenia odpadów. 7) Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów odbieranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach. 8) Wykonawca odbierający odpady komunalne zobowiązany jest do zapewnienia, aby pojazdy i pojemniki, kontenery były zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich gromadzenia, przeładunku, a także transportu. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów. Zakazuje się mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości oraz selektywnie zebranych odpadów komunalnych różnych rodzajów ze sobą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający uzna, że wykonawca spełnia niniejszy warunek wówczas, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Ryczywół – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 roku – o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010), b) posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów określone w ustawie z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz.U.2019, poz. 701 ze zm.) w zw. z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz posiada aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, prowadzonego przez właściwy organ, na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach, w zakresie dotyczącym transportujących odpady (art. 50 ust. 1 pkt 5 lit. b ww. ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW). 2) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 IDW) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa). 4) (jeżeli dotyczy) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 IDW).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach