Przetargi.pl
„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Krzykosy”

GMINA KRZYKOSY ogłasza przetarg

  • Adres: 63-024 Krzykosy, Główna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 2815114, 612851514
  • Data zamieszczenia: 2019-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA KRZYKOSY
    Główna 37
    63-024 Krzykosy, woj. wielkopolskie
    tel. 61 2815114, 612851514
    REGON: 63125821800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.krzykosy.pl/krzykosy/bip.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Krzykosy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych (zmieszanych oraz selektywnie zbieranych) powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach zamieszkałych, położonych w granicach administracyjnych Gminy Krzykosy wraz z wyposażeniem nieruchomości zamieszkałych w półprzeźroczyste opisane worki do zbiórki: - worki koloru niebieskiego z napisem „Papier” do gromadzenia do papieru i tektury, - worki koloru zielonego z napisem „Szkło” do gromadzenia szkła i opakowań ze szkła - worki koloru żółtego z napisem „ Plastik, tworzywa sztuczne” do gromadzenia tworzyw sztucznych i odpadów wielomateriałowych, - worki koloru brązowego z napisem „Bio” do gromadzenia odpadów zielonych i kuchennych. Pojemniki do zbierania odpadów zmieszanych na danych nieruchomościach zapewnia właściciel nieruchomości oraz utrzymuje je w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym. Realizacja zamówienia prowadzona w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm.), zapisami „Planu gospodarki odpadami dla województwa wielkopolskiego na lata 2016-2022 wraz z planem inwestycyjnym” oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Krzykosy, a także innymi przepisami ustaw, przepisów wykonawczych i prawa miejscowego. Zamówienie odbioru odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej. Szczegóły przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie umowy oraz w załączniku nr 8 do SIWZ stanowiącym jej integralną część pn.: Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 10 000,00 zł ( słownie : dziesięć tysięcy złotych 00/100 ). 2. Forma wadium: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 3.Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Gminy w Krzykosach prowadzony w BS Nr 90 9085 0002 0010 0100 1313 0011 z dopiskiem Wadium - Przetarg na „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Krzykosy”. Najpóźniej w terminie składania ofert pieniądze muszą się znaleźć na koncie Zamawiającego. Kserokopię dowodu wpłaty (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty. 4.W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w SIWZ kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał należy złożyć najpóźniej w terminie składania ofert, w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12. (Sekretariat). U w a g a : Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert – termin związania z ofertą. Oferta zabezpieczona na okres krótszy niż wymagany zostanie odrzucona. 5. Zwrot wadium lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami zawartymi w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm.); prowadzonego przez właściwego wójta w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; b) wpis do rejestru podmiotów prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska w zakresie zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego; zezwolenie na transport i zbieranie odpadów będących przedmiotem niniejszego zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 992 z późn. zm.).; c) zezwolenie na przetwarzanie odpadów, o których mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 992 z późn. zm.)., w przypadku gdy Wykonawca zamierza prowadzić przetwarzanie odpadów we własnym zakresie. W przypadku gdy Wykonawca zamierza przekazać odpady innemu podmiotowi w celu ich przetwarzania, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie. W przypadku gdy Wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu podmiotowi prowadzącemu przetwarzanie odpadów poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie wynikające z prawa kraju przeznaczenia, jeżeli jest wymagane. d) Wpis do Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oferta- według załącznika nr 1 do SIWZ, - aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 2 do SIWZ), - aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ), - Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu których pełnomocnicy nie wymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty, - W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w SIWZ kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach