Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe z terenu Gminy Uniejów

Gmina Uniejów ogłasza przetarg

  • Adres: 99210 Uniejów, ul. Błogosławionego Bogumiła
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 632 888 192 , fax. 632 888 192
  • Data zamieszczenia: 2016-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Uniejów
    ul. Błogosławionego Bogumiła 13
    99210 Uniejów, woj. łódzkie
    tel. 632 888 192, fax. 632 888 192
    REGON: 31101957900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe z terenu Gminy Uniejów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe, na terenie gminy Uniejów. I. Ogólne informacje na temat Gminy Uniejów 1) Liczba osób zadeklarowanych według metody zbierania odpadów komunalnych: 6091 osób deklarujących selektywną zbiórkę odpadów komunalnych 240 osób deklarujących nieselektywny sposób zbierania odpadów komunalnych Szacunkowa liczba domków letniskowych na terenie Gminy Uniejów- 80 2) Ilość odebranych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Uniejów w roku 2014, 2015 i I półroczu 2016 r rok 2014: niesegregowane ( zmieszane) odpady komunalne - 1385,93 Mg pady zebrane selektywnie - 233,10 Mg razem 2014r- 1619,03 Mg rok 2015: niesegregowane ( zmieszane) odpady komunalne - 1685,60 Mg pady zebrane selektywnie - 234,40 Mg razem 2015r- 1920 Mg rok 2016 - I półrocze: niesegregowane ( zmieszane) odpady komunalne - 720,10 Mg pady zebrane selektywnie - 89,2 Mg razem I półrocze 2016r- 809,30 Mg 3) Odbiór odpadów komunalnych 1. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór odpadów komunalnych tj. • odpady komunalne zbierane w sposób nieselektywny (zmieszane odpady komunalne), • odpady komunalne zbierane w sposób selektywny z podziałem na: a) odpady biodegradowalne, b) papier i tektura, c) opakowania z tworzyw sztucznych, metale, opakowania wielomateriałowe, d) szkło, e) odpady wielkogabarytowe, które ze względu na swój rozmiar nie mogą być zbierane w typowych pojemnikach i/lub workach na odpady, np.: - stare meble i inne odpady wielkogabarytowe, - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, np. lodówki, pralki, telewizory itp., - zużyte opony samochodowe, z ciągników i maszyn rolniczych, - odpady budowlane i rozbiórkowe (pochodzące z drobnych remontów), - przeterminowane leki i chemikalia, - zużyte baterie i akumulatory. 2. Wykonawca otrzyma najpóźniej w dniu zawarcia umowy wykaz nieruchomości przewidzianych do obsługi wraz z zadeklarowaną liczbą osób zamieszkałych w danej nieruchomości. 3. Zamawiający raz w miesiącu będzie przekazywał drogą elektroniczną (e-mail) zmiany w bazie nieruchomości i inne zmiany zgodnie z złożonymi deklaracjami o wysokości opłaty. 4. W przypadku nowo zgłoszonej nieruchomości odpady zostaną z niej odebrane zgodnie z harmonogramem w najbliższym terminie po wysłaniu informacji przez Zamawiającego. 5. Należy przyjąć, iż podane ilości odpadów zostały podane w odniesieniu do poprzednich lat, w związku z czym w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Strumień odpadów w poszczególnych frakcjach wykonawca jest zobowiązany oszacować z uwzględnieniem a) danych szacunkowych wymienionych powyżej, b) prognozy strumienia odpadów komunalnych dla terenów wiejskich zawartej w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Łódzkiego. Szacuje się, że wielkość odpadów w czasie trwania umowy może wzrosnąć o 10 %. 6.Wykonawca 2 razy do roku w terminach ustalonych z Gminą zorganizuje odbiór odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego w postaci mobilnego punktu zbierania odpadów niebezpiecznych i problemowych, informację tę udostępni mieszkańcom w postaci harmonogramu. 7. Zakazuje się mieszania odpadów zmieszanych i pozostałych z selektywnie zebranymi oraz mieszania poszczególnych frakcji odpadów selektywnie zebranych. 8. Do obowiązków Wykonawcy należy kontrolowanie właścicieli nieruchomości pod kątem wypełniania obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych oraz niezwłoczne informowanie Zamawiającego o przypadkach niedopełniania przez właścicieli nieruchomości w/w obowiązku. W przypadku zaistnienia następującej sytuacji Wykonawca sporządza protokół wraz z dokumentacja fotograficzną, które stanowią dowód nie wywiązania się właściciela nieruchomości z obowiązku prowadzenia selektywnej zbiórki i przekazuje go w ciągu 72 godzin do Zamawiającego od momentu stwierdzenia naruszenia zasad selektywnej zbiórki odpadów. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do udziału w wybiórczej kontroli właścicieli nieruchomości w przedmiotowym zakresie. 10. Usługa obejmuje zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punków trudno dostępnych, poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych o problematycznej lokalizacji II. Częstotliwość odbioru odpadów: 1. Wykonawca będzie odbierał odpady komunalne z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz na nieruchomościach na których znajdują się domki letniskowe z częstotliwością nie mniejszą niż: a) odpady komunalne zmieszane – raz w miesiącu; b) odpady komunalne pozostałe po segregacji - raz w miesiącu. c) odpady wyselekcjonowane z strumienia odpadów komunalnych tj. opakowania z tworzyw sztucznych, metali, opakowania wielomateriałowe, szkło i odpady opakowaniowe ze szkła, papier i tektura, odpady biodegradowalne - raz w miesiącu; d) odpady komunalne problematyczne tj. odpady wielkogabarytowe, meble, sprzęt elektryczny i elektroniczny, opony, z częstotliwością 1 raz na pół roku w postaci mobilnego punktu selektywnej zbiórki odpadów. e) przeterminowane leki z aptek znajdujących się na terenie m. Uniejów nie rzadziej niż raz na dwa miesiące lub po zgłoszeniu telefonicznym 2) odpady komunalne zbierane w gniazdach przy zabudowie wielolokalowej: a) pojemniki na opakowania z tworzyw sztucznych, metali, opakowań wielomateriałowych opróżniane nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu lub po zgłoszeniu telefonicznym, b) pojemniki na odpady mokre (ulegające biodegradacji) opróżniane nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu lub po zgłoszeniu telefonicznym, c) pojemniki na papier i tekturę o pojemności opróżniane nie rzadziej niż raz w miesiącu lub po zgłoszeniu telefonicznym , d) pojemniki na szkło opróżniane nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu lub po zgłoszeniu telefonicznym, e) pojemnik na pozostałości po segregacji- opróżniane nie rzadziej niż trzy razy w miesiącu lub po zgłoszeniu telefonicznym , 3) Zgromadzonych w Gminnym Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych: a) 1 pojemnik na chemikalia– opróżniany po zgłoszeniu telefonicznym, b) 1 pojemnik na zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny- opróżniany po zgłoszeniu telefonicznym, c)1 pojemnik na zużyte opony- opróżniany po zgłoszeniu telefonicznym, d)1pojemnik na odpady wielkogabarytowe- opróżniany po zgłoszeniu telefonicznym, e)1 pojemnik na odpady budowlane i remontowe o- opróżniany po zgłoszeniu telefonicznym, f) 1 pojemnik na zużyte baterie i akumulatory opróżniany po zgłoszeniu telefonicznym, g) 1 pojemnik na przeterminowane leki opróżniany po zgłoszeniu telefonicznym, II. Organizacja oraz utrzymanie gminnego punktu selektywnej zbiórki odpadów: 1. Wykonawca zobowiązany jest do dnia 1 stycznia 2017r. do zorganizowania, wyposażenia, utrzymania oraz obsługi gminnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Teren, na którym zlokalizowany zostanie PSZOK powinien znajdować się w granicach administracyjnych gminy Uniejów i odpowiadać obowiązującym przepisom prawa oraz być wyposażony w pojemniki wskazane w SIWZ. Zapewnienie obsługi Punktu powinno obejmować okres trwania umowy przez 3 dni w tygodniu: czwartek i sobota w godzinach 08:00 - 13:00, piątek w godzinach 14:00 - 19:00. 2. Wykonawca ma posiadać prawo do dysponowania nieruchomością, na terenie której zlokalizowany jest PSZOK ( własność, dzierżawa itp.) ; 3. Wykonawca będzie przyjmował nieodpłatnie odpady komunalne do PSZOK wymienione poniżej: a) metale, b) przeterminowane leki, c) chemikalia (np. farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe, itp.), d) zużyte baterie i akumulatory, e) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, f) meble i inne odpady wielkogabarytowe, g)odpady budowlane i rozbiórkowe (gruz) h) opony samochodowe, z ciągników i maszyn rolniczych, i)odpady zielone i ulegające biodegradacji, j) inne odpady niebezpieczne i problemowe wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych jeśli ich ilości nie sugerują, że pochodzą z prowadzenia działalności gospodarczej 4. Wykonawca będzie na bieżąco prowadził ilościową i jakościową ewidencję odpadów wyżej wymienionych, dostarczonych przez mieszkańców Gminy Uniejów zgodnie z katalogiem odpadów; 5. Wykonawca dostarczy mieszkańcom gminy Uniejów wraz z harmonogramem odbioru Regulamin funkcjonowania PSZOK, określający zasady i warunki przyjmowania selektywnie zebranych odpadów od mieszkańców Gminy Uniejów, terminy i godziny ich przyjmowania. 6. Wykonawca przyjmuje na siebie wszystkie obowiązki posiadacza odpadów zgodnie z ustawą o odpadach, a jeżeli będzie transportował odpady niebezpieczne – również obowiązki przewoźnika zgodnie z ustawą o przewozie towarów niebezpiecznych. 7. Regulamin funkcjonowania PSZOK Wykonawca udostępni na tablicy informacyjnej PSZOK, przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej w celu udostępnienia na stronie internetowej Zamawiającego. 8. Odpady komunalne zebrane w PSZOK zgodnie z obowiązującym prawem Wykonawca ma zagospodarować, przetworzyć, unieszkodliwić lub przekazać specjalistycznej firmie posiadającej stosowne upoważnienia do dalszego zagospodarowania. Przekazanie odpadów odbywa się na własny koszt/dochód Wykonawcy. 9. Koszty zagospodarowania odpadów przyjętych do PSZOK poniesie Wykonawca. 10.Wykonawca zobowiązany jest do: a) sporządzania i przekazywania półrocznych sprawozdań wraz z kserokopią kart przekazania odpadów potwierdzających sposób zagospodarowania danej ilości i rodzaju odebranych odpadów, b) prowadzenia ewidencji odpadów zgodnie z posiadanymi koncesjami i zezwoleniami oraz dokumentacji gospodarki odpadami ustalonymi w odrębnych przepisach, c) prowadzenia systemu ewidencji odpadów przekazywanych do PSZOK (co najmniej rodzaj i ilość przekazywanych odpadów, pochodzenia odpadów oraz przekazywania miesięcznych raportów z wyszczególnieniem rodzaju i ilości przyjętych odpadów, o pochodzeniu odpadów i miejscach ich zagospodarowania), d) zachowania ciągłości świadczenia usługi w okresie zawartej umowy, e) posiadania aktualnego zezwolenia na wykonywane czynności prowadzone w PSZOK, a związane z gospodarką odpadami oraz powiadamiania Zamawiającego o zmianach zezwoleń ograniczających wykonanie przyjętych zobowiązań, 11. Ponadto mieszkańcy Gminy Uniejów będą mogli w PSZOK uzyskać nieodpłatnie dodatkową ilość worków na odpady segregowane oraz harmonogram wywozu odpadów z nieruchomości przez Wykonawcę. 12).Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić 2 razy w roku w postaci mobilnego punktu selektywnej zbiórki odpadów zbiórkę następujących frakcji: zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, opony samochodowe, z ciągników i maszyn rolniczych, . III. Zagospodarowanie odpadów 1. Wykonawca jest zobowiązany do: a) przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Krzyżanówku, ul. Łąkoszyńska 127, 99-300 Kutno. b) przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji przetwarzania odpadów lub samodzielnego zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami; c) prowadzenia ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Wykonawca ma obowiązek zagospodarować odebrane odpady komunalne w sposób zapewniający osiągniecie określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012r. poz. 645) poziomów recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów: papier, metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe oraz szkło w roku 2017 3. Osiągane przez Wykonawcę poziomy recyklingu i przygotowania do ponownego życia obliczane będą na podstawie wzorów zawartych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego życia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645). 4. W przypadku zagrożenia nieuzyskaniem właściwych dla poszczególnych frakcji poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku frakcji odpadów segregowanych Wykonawca zobowiązany jest udowodnić, że dołożył wszelkich starań w szczególności w zakresie uzyskania ich dodatkowego strumienia z odpadów zmieszanych. 5. Wykonawca ma obowiązek zagospodarować odebrane odpady komunalne w sposób zapewniający osiągnięcie określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012r. poz. 676) poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania w stosunku do masy tych odpadów wytworzonych w 1995 r.- w roku 2017 6. Wykonawca jest zobowiązany do obliczenia poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania w półrocznych sprawozdaniach przekazywanych przez Wykonawcę, spełniających wymogi rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach. IV. Wyposażenie nieruchomości w pojemniki i worki do zbierania odpadów komunalnych: 1. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego wyposażenia w pojemniki do zbierania odpadów zmieszanych i pozostałych po segregacji poszczególne nieruchomości na podstawie odrębnie zawieranych umów ( np. umowa użyczenia ). 2. pojemniki powinny być wykonane z tworzywa sztucznego lub metalu w kolorze czarnym lub szarym na kółkach. Dopuszcza się stosowanie pojemników na odpady zmieszane w innym kolorze niż czarny lub szary, pod warunkiem prawidłowego ich oznakowania poprzez umieszczenie napisów „ZMIESZANE”, „POZOSTAŁE PO SEGREGACJI”. 3. Wykonawca zobowiązany jest w ramach realizacji przedmiotu umowy do bezpłatnego zapewnienia właścicielom nieruchomości worków do selektywnej zbiórki odpadów o pojemności nie mniejszej niż 110l dla niżej wymienionych frakcji: - odpady biodegradowalne- kolor brązowy - papier i tektura- kolor niebieski - opakowania z tworzyw sztucznych, metale, opakowania wielomateriałowe- kolor żółty - szkło- kolor zielony 4. Worki muszą być oznaczone przez Wykonawcę informacją o rodzaju odpadów, które należy w nich gromadzić oraz informacją o rodzaju odpadów, których w nich gromadzić nie wolno, ponadto oznaczone nazwą, adresem i numerem telefonu Wykonawcy. Czytelna instrukcja umieszczona na workach ma ułatwić właścicielom nieruchomości prowadzenie selektywnej zbiórki odpadów. 5. Pojemniki oraz worki muszą zostać dostarczone w nieprzekraczalnym terminie do 1 stycznia 2017 r. 6. Należy przyjąć, że nieruchomości zamieszkałe przez 1- 4 osoby należy wyposażyć w pojemniki, w minimalnej ilości - 1 szt. o poj. 120 l; nieruchomości zamieszkałe przez 5 i więcej osób należy wyposażyć w pojemniki w ilości - 2 szt. o poj. 120 l lub jeden o pojemności 240l; 7. Nieruchomości, które segregują odpady komunalne należy wyposażyć w worki w odpowiedniej ilości. W czasie trwania umowy, na prośbę właściciela nieruchomości należy wyposażyć nieruchomość w worki wg jego potrzeb. 8. Przy odbiorze odpadów segregowanych za każdy wystawiony pełny worek właściciel nieruchomości dostaje w zamian pusty worek. 9. Szacunkowa ilość worków, którą Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć podczas całego okresu realizacji przedmiotu zamówienia:. ok 100 000 szt. 10. Szacunkowa ilość pojemników o pojemności min. 120l na odpady niesegregowane oraz pozostałości po segregacji, którą Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć podczas całego okresu realizacji przedmiotu zamówienia: ok 2200 szt. 11.Szacunkowa ilość pojemników o pojemności min. 30 l na przeterminowane leki z aptek -3 szt. 12. Wykonawca zobowiązany jest do zaopatrzenia w pojemniki gniazda znajdujące się przy budynkach wielolokalowych w m. Uniejów ( w miejscach wcześniej ustalonych z Zamawiającym) w ilości: a) 3 szt pojemników na opakowania z tworzyw sztucznych, metali, opakowań wielomateriałowych o pojemności 1100-2000 l, b) 3 szt pojemników na odpady mokre (ulegające biodegradacji) o pojemności 1100-2000 l, c) 3 szt pojemników na papier i tekturę o pojemności 1100-2000 l, d) 3 szt pojemników na szkło o pojemności 1100-2000, e) 3 szt pojemników na pozostałości po segregacji o pojemności1100-5000 l, Pojemniki zostaną ustawione we wcześniej ustalonych miejscach z Zamawiającym 13. Wykonawca zobowiązany jest do zaopatrzenia Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w następujące pojemniki: a) zużyte baterie 40 l- 1szt, b) chemikalia 1100 l- 1 szt, c) przeterminowane leki 40 l - 1 szt, d) zużyte opony 7000 l -1 szt, e) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny 7000 l - 1 szt, f) odpady budowlane 7000 l -1 szt, g) odpady wielkogabarytowe 36 m3 - 1 szt. 14. Wykonawca ma obowiązek odbierania odpadów gromadzonych w pojemnikach będących własnością właścicieli nieruchomości, jeżeli spełnią one wymagania określone w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Uniejów, oraz znajdują się one w odpowiednim stanie technicznym i sanitarnym. 15. W przypadku zgłoszonych nowych nieruchomości Wykonawca dostarczy worki oraz pojemnik podczas najbliższej zbiórki odpadów przypadającej w miejscowości w której zgłoszono nieruchomość. V. Harmonogram wywozu odpadów: 1. Wykonawca przedłoży szczegółowy harmonogram odbioru odpadów zmieszanych i segregowanych, ze wskazaniem: miejscowości i terminów odbierania odpadów komunalnych. 2. Odbiór odpadów przez Wykonawcę powinien odbywać się w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 19:00. 3. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania harmonogramu właścicielom nieruchomości zamieszkałych przed dniem 1 stycznia 2017 r – 1 egzemplarz w formie papierowej dla każdej nieruchomości. 4. Zamawiający uznaje, że wystarczającym dla obowiązku doręczenia harmonogramu będzie włożenie go do skrzynek pocztowych każdej nieruchomości, 5. Odbiór odpadów powinien odbywać się dla danych miejscowości zawsze w ten sam dzień tygodnia (preferowanym dniem tygodnia dla zbiórka odpadów na terenie Gminy Uniejów jest środa) 6. Harmonogram powinien być dostarczony do Zamawiającego w terminie 7 dni przed rozpoczęciem usługi. 7. Zaleca się aby odbiór odpadów zmieszanych, pozostałych po segregacji i zebranych selektywnie odbywał się w tym samym dniu pod warunkiem nie mieszania frakcji. VI. Sprawozdawczość: 1. Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu raportów miesięcznych zawierających informację o: - ilości i rodzaju odebranych odpadów komunalnych, zarówno odpadów zmieszanych jak i selektywnie zbieranych (rodzaj i kod odpadu) potwierdzonych kserokopiami kwitów wagowych z Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych, - ewidencji realizacji (z wyszczególnieniem każdej posesji) wszystkich odbiorów odpadów odebranych z nieruchomości, w tym w przypadku odpadów gromadzonych selektywnie należy podać ilość odebranych worków z podziałem na kolory, natomiast w przypadku odbioru niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych należy podać ilość odebranych pojemników, - ewidencję przypadków, w których odbiór odpadów zmieszanych lub selektywnych nie został dokonany ze wskazaniem przyczyn niedokonania ich odbioru. - sposobie zagospodarowania odpadów opisanych w rozdz. I pkt 3 ze wskazaniem instalacji do których odpady oraz pozostałości z odpadów komunalnych przeznaczonych do sortowania zostały przekazane, 2. Ponadto wykonawca będzie przekazywał sprawozdania z wykonywanych usług zgodnie z art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 3. Wykonawca przekazuje także Zamawiającemu bieżące informacje o adresach nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i powstają odpady komunalne, a nie ujętych w bazie danych otrzymanych od Zamawiającego oraz o przypadkach, niedopełnienia przez właścicieli nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, w tym dokumentację fotograficzną potwierdzającą fakt, że odpady gromadzone są w sposób niewłaściwy. Zdjęcia muszą być wykonane w taki sposób, aby nie budziły wątpliwości i pozwalały na przypisanie pojemników/ worków do konkretnej posesji. 4. Wykonawca jest zobowiązany do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze wskazanej przez Zamawiającego i przekazywania dokumentacji pomiarów Zamawiającemu w okresach miesięcznych. 5. Wykonawca zgodnie z przepisami prawa złoży, półroczne sprawozdanie. Sprawozdanie należy przekazać Burmistrzowi, w terminie do końca miesiąca następującego po półroczu, którego dotyczy. UWAGA: Przedstawione wielkości ilości odpadów komunalnych są wielkościami orientacyjnymi. Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w zakresie szacunkowej ilości odpadów komunalnych mających zostać odebranych, przetransportowanych i zagospodarowanych z terenu gminy Uniejów w okresie realizacji niniejszego przedmiotu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ 1. Wadium należy wnieść w wysokości 10.000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym oraz w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j.: Dz. U. z 2016 r. Nr 359) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 14 8557 0009 2005 0200 0130 0001 w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonym w pkt XI SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach