Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz domków letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe jedynie przez część roku z terenu Gminy Głuchów w 2020 roku

Gmina Głuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-130 Głuchów, Aleja Klonowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 157 530 , fax. 468 157 058
  • Data zamieszczenia: 2019-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchów
    Aleja Klonowa 5
    96-130 Głuchów, woj. łódzkie
    tel. 468 157 530, fax. 468 157 058
    REGON: 53268800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminagluchow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz domków letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe jedynie przez część roku z terenu Gminy Głuchów w 2020 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz domków letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe jedynie przez część roku z terenu Gminy Głuchów w 2020 roku. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje realizacje usługi polegającej na: 1) odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz domków letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe jedynie przez część roku z terenu Gminy Głuchów w 2020 roku. 2) utworzeniu i odbiorze odpadów z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, odbiór i zagospodarowanie odpadów z w/w PSZOK znajdującego się w Głuchowie przy ulicy Aleja Klonowa 5, 96-130 Głuchów. 2. Ogólna charakterystyka Gminy Głuchów niezbędna do wyceny zamówienia: 1) Powierzchnia Gminy Głuchów : 111 km2 2) Liczba mieszkańców zameldowanych na dzień 30.06.2019 r.: 5824 3) Szacunkowa liczba osób mieszkających na terenie gminy: 5100 4) Szacunkowa liczba nieruchomości zamieszkałych : 1440 W takcie trwania umowy liczba gospodarstw domowych i liczba mieszkańców może ulec zmianie około +\- 5% 5) Długość dróg gminnych i powiatowych wynosi około 99 km, 6) Ilość odpadów komunalnych odebranych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Głuchów w 2018 r. : L.p. kod odpadu waga odpadów / Mg / 1 20 03 01 zmieszane odpady komunalne 746,360 2 15 01 01 opakowania tekturowe 4,367 3 15 01 02 opakowania z tworzyw sztucznych 39,515 4 15 01 07 opakowania ze szkła 56,602 5 16 01 03 zużyte opony 4,860 6 17 09 04 zmieszane odpady z betonu, gruzu 1,520 9 20 03 07 odpady wielkogabarytowe 52,060 Razem 911,464 Dodatkowo z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów odebrano odpady o kodzie: 17 09 04 - 5,160 Mg i 20 02 01 -6,140 Mg. 7) Ilość odpadów o komunalnych odebranych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Głuchów w I półroczu 2019 r. : 515,024 Mg ( w tym 410,230 Mg odpadów o kodzie 20 03 01).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium 5 000,00 zł 2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BANK SPÓŁDZIELCZY Skierniewice O/Głuchów Nr 14 9297 0005 0900 2088 2012 0005 , z dopiskiem „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz domków letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe jedynie przez część roku z terenu Gminy Głuchów w 2020 roku”. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjęty zostanie termin w którym odpowiednia kwota znajdzie się na rachunku Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.). 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzana zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedziby, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do:” zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: • odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub • nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub • zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony gdy Wykonawca: 1. Załączy podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, 2. Posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami Ustawy z dn. 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 z późn. zm.), 3. Posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów komunalnych zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz.701 z późn. zm.); lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów. Zamawiający uzna również ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadał wpis do uruchomionego przez Ministerstwo Środowiska, a prowadzonego przez marszałków województw elektronicznego rejestru BDO (Bazy danych odpadowych). 4. Posiada wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. 2018 r. poz. 1466 z późn. zm.). 5. Posiada aktualną umowę z Regionalną Instalacją Przetwarzania Odpadów Komunalnych dla Regionu III Gospodarki Odpadami Województwa Łódzkiego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach