Gmina Głuchów ogłasza przetarg
- Adres: 96130 Głuchów, Aleja Klonowa
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 468 157 530 , fax. 468 157 058
- Data zamieszczenia: 2016-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchów
Aleja Klonowa 5
96130 Głuchów, woj. łódzkie
tel. 468 157 530, fax. 468 157 058
REGON: 53268800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz domków letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe jedynie przez część roku z terenu Gminy Głuchów w latach 2017-2019 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz domków letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe jedynie przez część roku z terenu Gminy Głuchów na lata 2017-2019. Zakres zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości: zamieszkałych, zamieszkałych jedynie przez część roku oraz wykorzystywanych na cele rekreacyjno -wypoczynkowe a także odbiór odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Wykonawca, przed skalkulowaniem przedmiotu zamówienia, powinien dokonać wizji lokalnej terenu realizacji przedmiotu zamówienia ( Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Głuchów zawierający usytuowanie nieruchomości dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Gminy Głuchów). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium 30 000,00 zł 2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BANK SPÓŁDZIELCZY Skierniewice O/Głuchów Nr 14 9297 0005 0900 2088 2012 0005 , z dopiskiem „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz domków letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe jedynie przez część roku z terenu Gminy Głuchów w latach 2017-2019”. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjęty zostanie termin w którym odpowiednia kwota znajdzie się na rachunku Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzana zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedziby, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do:” zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: • odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub • nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub • zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy”.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Aleksandrów”
Dodano: 2024-04-16 - Usługa odbioru odpadów komunalnych od Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zgierzu
Dodano: 2024-04-03 - Wykonywanie sukcesywnej usługi odbioru i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych z obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim.
Dodano: 2024-03-13 - Odbiór odpadów komunalnych z PCM Sp. z o.o. 5/ZP/TP1/U/24
Dodano: 2024-02-16 - Wykonywanie sukcesywnej usługi odbioru i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych z obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim.
Dodano: 2024-01-30 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Żelechlinek
Dodano: 2024-01-17 - Opróżnianie koszy ulicznych na śmieci na terenach podlegających Zarządowi Dróg Miejskich w Pabianicach
Dodano: 2024-01-11 - Odbiór i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych wraz z selektywną ich zbiórką z terenu gminy Kiernozia w 2024 roku
Dodano: 2023-12-14 - Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Dąbrowice
Dodano: 2023-12-05 - Usługa odbioru odpadów komunalnych i wielkogabarytowych w COS-OPO w Spale ZP 30/2023
Dodano: 2023-11-29