Gmina Głuchów ogłasza przetarg
- Adres: 96130 Głuchów, Aleja Klonowa
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 468 157 530 , fax. 468 157 058
- Data zamieszczenia: 2016-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchów
Aleja Klonowa 5
96130 Głuchów, woj. łódzkie
tel. 468 157 530, fax. 468 157 058
REGON: 53268800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz domków letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe jedynie przez część roku z terenu Gminy Głuchów w latach 2017-2019 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i właścicieli nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe jedynie przez część roku z terenu Gminy Głuchów, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2016 r. poz. 250), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Łódzkiego nr XXVI/481/12 z dnia 21 czerwca 2012 roku w sprawie przyjęcia Planu Gospodarki Odpadami Województwa Łódzkiego 2012, a także zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 645) i rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 roku w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji, przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r., poz. 676), a także regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Głuchów Uchwalonego Uchwałą nr XVII/107/2016 Rady Gminy Głuchów z dnia 30 czerwca 2016r. (Dz. U. z 2016r., poz. 3391). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium 30 000,00 zł 2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BANK SPÓŁDZIELCZY Skierniewice O/Głuchów Nr 14 9297 0005 0900 2088 2012 0005 , z dopiskiem „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz domków letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe jedynie przez część roku z terenu Gminy Głuchów w latach 2017-2019”. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjęty zostanie termin w którym odpowiednia kwota znajdzie się na rachunku Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzana zgodnie z obowiązującym prawem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie z odpadami zebranymi z terenu Nadleśnictwa Grotniki – II postępowanie
Dodano: 2024-06-15 - USŁUGA MECHANICZNEGO DOCZYSZCZANIA WORKOWANYCH ODPADÓW ZIELONYCH DLA ZARZĄDU GOSPODAROWANIA ODPADAMI W 2023 ROKU
Dodano: 2024-05-16 - „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Aleksandrów”
Dodano: 2024-04-16 - Usługa odbioru odpadów komunalnych od Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zgierzu
Dodano: 2024-04-03 - Wykonywanie sukcesywnej usługi odbioru i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych z obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim.
Dodano: 2024-03-13 - Odbiór odpadów komunalnych z PCM Sp. z o.o. 5/ZP/TP1/U/24
Dodano: 2024-02-16 - Wykonywanie sukcesywnej usługi odbioru i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych z obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim.
Dodano: 2024-01-30 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Żelechlinek
Dodano: 2024-01-17 - Opróżnianie koszy ulicznych na śmieci na terenach podlegających Zarządowi Dróg Miejskich w Pabianicach
Dodano: 2024-01-11 - Odbiór i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych wraz z selektywną ich zbiórką z terenu gminy Kiernozia w 2024 roku
Dodano: 2023-12-14