Przetargi.pl
"Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz domków letniskowych lub innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno - wypoczynkowe w Gminie Zaniemyśl"

Gmina Zaniemyśl ogłasza przetarg

  • Adres: 63020 Zaniemyśl, ul. Średzka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 857 580 , fax. 612 857 747
  • Data zamieszczenia: 2017-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zaniemyśl
    ul. Średzka 9
    63020 Zaniemyśl, woj. wielkopolskie
    tel. 612 857 580, fax. 612 857 747
    REGON: 63125818700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaniemysl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz domków letniskowych lub innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno - wypoczynkowe w Gminie Zaniemyśl"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Zaniemyśl w częściach I i II jak również z domków letniskowych oraz innych nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno – wypoczynkowe w części I i II oraz ich dostarczenie do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych wyznaczonej w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Wielkopolskiego na lata 2016-2022 wraz z planem inwestycyjnym. Dopuszcza się również dostarczanie odpadów zmieszanych do stacji przeładunkowej w miejscowości Mateuszewo w gminie Śrem. Usługa odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w częściach I i II jak również z domków letniskowych oraz innych nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno - wypoczynkowe na terenie gminy Zaniemyśl obejmuje: 1) selektywne odbieranie odpadów komunalnych (zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Zaniemyśl) następujących frakcji odpadów: a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, b) papieru i tektury, c) szkła, d) tworzyw sztucznych e) metalu, f) odpadów biodegradowalnych, g) odpadów wielomateriałowych, h) odpadów budowlanych i rozbiórkowych, wielkogabarytowych, niebezpiecznych, przeterminowanych leków, zużytych opon, baterii i akumulatorów oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, styropianu od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Zaniemyśl w częściach I, II i z domków letniskowych oraz innych nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno - wypoczynkowe. 2) odbiór odpadów komunalnych z ppkt. a, b, c, d, e, f, g, odbywać się będzie z pojemników/worków na odpady komunalne, o pojemności i w kolorystyce określonej w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U z 2017 r. poz. 19) oraz w obowiązującym Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Zaniemyśl, z częstotliwością określoną w tym Regulaminie; 3) Przewidywana liczba obsługiwanych mieszkańców zamieszkałych stan na dzień 01.08.2017 r.: - w części I - 3340 mieszkańców (Zaniemyśl i Łękno) - odbiór raz na dwa tygodnie - w części II - 3172 mieszkańców (pozostałe miejscowości Gminy) - odbiór raz na cztery tygodnie, natomiast w miesiącach lipiec i sierpień raz na dwa tygodnie. Domki letniskowe: - w części I około 25 nieruchomości - odbiór w miesiącach kwiecień - październik raz na dwa tygodnie oraz dodatkowo w jedną sobotę miesiąca. - w części II - około 100 nieruchomości odbiór w miesiącach kwiecień - październik raz na cztery tygodnie oraz dodatkowo w jedną sobotę miesiąca. Inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno – wypoczynkowe: - w części I około 50 nieruchomości - odbiór w miesiącach kwiecień - październik raz na dwa tygodnie oraz dodatkowo w jedną sobotę miesiąca. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości odbieranych odpadów i liczby nieruchomości. 5) Zamawiający, w czasie trwania umowy, udostępni Wykonawcy niezwłocznie informacje o: 1) nieruchomościach nowo zgłoszonych, na których zamieszkują mieszkańcy i powstają odpady komunalne, 2) nieruchomościach zmieniających swój status użytkowania np. z nieruchomości zamieszkałej na nieruchomość, na której nie powstają odpady komunalne. Zamawiający wyznacza następujące kryteria oceny ofert: a) Cena - 60 pkt b) Termin płatności: do 7 dni włącznie - 0 pkt, 8 -14 dni włącznie - 10 pkt, 15 -21 dni włącznie - 20 pkt, powyżej 21 dni - 30 pkt c) Aspekty społeczne - zatrudnienie osób niepełnosprawnych: 0 osób -0 pkt, 1 osoba i więcej -10 pkt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 22.000,00, słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych 00/100. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Kórnik o/Zaniemyśl, nr rachunku: 79 9076 0008 2002 0070 0098 0007 z adnotacją: wadium - "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz domków letniskowych lub innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno - wypoczynkowe w Gminie Zaniemyśl" 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień (koncesje, zezwolenia, licencje lub wpis do jedynego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawcy posiadają siedzibę, członkostwo w określonej organizacji od którego uzależnione jest prawo do świadczenia usługi objętej przedmiotem zamówienia w kraju pochodzenia wykonawcy lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę) a) zezwolenia na świadczenie usług w zakresie odbioru odpadów, b) wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 5) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, 6) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, 7) oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, 8) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy, 9) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716), 10) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach