Gmina Zaniemyśl ogłasza przetarg
- Adres: 63020 Zaniemyśl, ul. Średzka
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 612 857 580 , fax. 612 857 747
- Data zamieszczenia: 2017-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zaniemyśl
ul. Średzka 9
63020 Zaniemyśl, woj. wielkopolskie
tel. 612 857 580, fax. 612 857 747
REGON: 63125818700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaniemysl.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz domków letniskowych lub innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno - wypoczynkowe w Gminie Zaniemyśl" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Zaniemyśl w częściach I i II jak również z domków letniskowych oraz innych nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno – wypoczynkowe w części I i II oraz ich dostarczenie do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych wyznaczonej w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Wielkopolskiego na lata 2016-2022 wraz z planem inwestycyjnym. Dopuszcza się również dostarczanie odpadów zmieszanych do stacji przeładunkowej w miejscowości Mateuszewo w gminie Śrem. Usługa odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w częściach I i II jak również z domków letniskowych oraz innych nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno - wypoczynkowe na terenie gminy Zaniemyśl obejmuje: 1) selektywne odbieranie odpadów komunalnych (zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Zaniemyśl) następujących frakcji odpadów: a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, b) papieru i tektury, c) szkła, d) tworzyw sztucznych e) metalu, f) odpadów biodegradowalnych, g) odpadów wielomateriałowych, h) odpadów budowlanych i rozbiórkowych, wielkogabarytowych, niebezpiecznych, przeterminowanych leków, zużytych opon, baterii i akumulatorów oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, styropianu od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Zaniemyśl w częściach I, II i z domków letniskowych oraz innych nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno - wypoczynkowe. 2) odbiór odpadów komunalnych z ppkt. a, b, c, d, e, f, g, odbywać się będzie z pojemników/worków na odpady komunalne, o pojemności i w kolorystyce określonej w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U z 2017 r. poz. 19) oraz w obowiązującym Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Zaniemyśl, z częstotliwością określoną w tym Regulaminie; 3) Przewidywana liczba obsługiwanych mieszkańców zamieszkałych stan na dzień 01.08.2017 r.: - w części I - 3340 mieszkańców (Zaniemyśl i Łękno) - odbiór raz na dwa tygodnie - w części II - 3172 mieszkańców (pozostałe miejscowości Gminy) - odbiór raz na cztery tygodnie, natomiast w miesiącach lipiec i sierpień raz na dwa tygodnie. Domki letniskowe: - w części I około 25 nieruchomości - odbiór w miesiącach kwiecień - październik raz na dwa tygodnie oraz dodatkowo w jedną sobotę miesiąca. - w części II - około 100 nieruchomości odbiór w miesiącach kwiecień - październik raz na cztery tygodnie oraz dodatkowo w jedną sobotę miesiąca. Inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno – wypoczynkowe: - w części I około 50 nieruchomości - odbiór w miesiącach kwiecień - październik raz na dwa tygodnie oraz dodatkowo w jedną sobotę miesiąca. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości odbieranych odpadów i liczby nieruchomości. 5) Zamawiający, w czasie trwania umowy, udostępni Wykonawcy niezwłocznie informacje o: 1) nieruchomościach nowo zgłoszonych, na których zamieszkują mieszkańcy i powstają odpady komunalne, 2) nieruchomościach zmieniających swój status użytkowania np. z nieruchomości zamieszkałej na nieruchomość, na której nie powstają odpady komunalne. Zamawiający wyznacza następujące kryteria oceny ofert: a) Cena - 60 pkt b) Termin płatności: do 7 dni włącznie - 0 pkt, 8 -14 dni włącznie - 10 pkt, 15 -21 dni włącznie - 20 pkt, powyżej 21 dni - 30 pkt c) Aspekty społeczne - zatrudnienie osób niepełnosprawnych: 0 osób -0 pkt, 1 osoba i więcej -10 pkt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 22.000,00, słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych 00/100. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Kórnik o/Zaniemyśl, nr rachunku: 79 9076 0008 2002 0070 0098 0007 z adnotacją: wadium - "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz domków letniskowych lub innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno - wypoczynkowe w Gminie Zaniemyśl" 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień (koncesje, zezwolenia, licencje lub wpis do jedynego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawcy posiadają siedzibę, członkostwo w określonej organizacji od którego uzależnione jest prawo do świadczenia usługi objętej przedmiotem zamówienia w kraju pochodzenia wykonawcy lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę) a) zezwolenia na świadczenie usług w zakresie odbioru odpadów, b) wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 5) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, 6) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, 7) oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, 8) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy, 9) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716), 10) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów kom/ od właścicieli nieruch. zamieszkałych oraz nieruch., na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruch. wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe,
Dodano: 2024-07-15 - ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY MARGONIN W TERMINIE OD 01.09.2024 – DO 31.12.2024 ROKU
Dodano: 2024-07-15 - Zagospodarowanie odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości
Dodano: 2024-06-14 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2025 r.
Dodano: 2024-06-04 - >>ZAGOSPODAROWANIE SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
Dodano: 2024-05-29 - Odbiór,transp. i zagosp. lub unieszkod. odpadów z Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Opatówku Cz.I-190805-ustabilizowane komunalne osady ściekowe,Cz.II-190801-skratki,Cz.III-190802-zawartość piaskowników
Dodano: 2024-05-29 - Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy
Dodano: 2024-05-29 - Transport i zagospodarowanie bioodpadów z nieruchomości niezamieszkałych i z PSZOK z terenu Gminy Rokietnica
Dodano: 2024-05-07 - Odbiór, transport niesegregowanych odpadów oraz odbiór, transport i zagospodarowanie Bioodpadów i pozostałych odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Czerwonak w maju br.
Dodano: 2024-05-02 - ZAGOSPODAROWANIE W ROKU 2024, SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
Dodano: 2024-04-25