Gmina Głuchów ogłasza przetarg
- Adres: 96130 Głuchów, Aleja Klonowa
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 468 157 530 , fax. 468 157 058
- Data zamieszczenia: 2018-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchów
Aleja Klonowa 5
96130 Głuchów, woj. łódzkie
tel. 468 157 530, fax. 468 157 058
REGON: 53268800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gluchow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz domków letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe jedynie przez część roku z terenu Gminy Głuchów w latach 2019-2020” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz domków letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe jedynie przez część roku z terenu Gminy Głuchów w latach 2019-2020. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje realizacje usługi polegającej na: 1) odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz domków letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe jedynie przez część roku z terenu Gminy Głuchów na lata 2019-2020. 2) utworzeniu i prowadzeniu punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, odbiór i zagospodarowanie odpadów z w/w PSZOK znajdującego się w Głuchowie przy ulicy Aleja Klonowa 5, 96-130 Głuchów. Wykonawca, przed skalkulowaniem przedmiotu zamówienia, powinien dokonać wizji lokalnej terenu realizacji przedmiotu zamówienia (Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Głuchów zawierający usytuowanie nieruchomości dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Gminy Głuchów). Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami 90511000-2 – Usługi wywozu odpadów 90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90513100-9 – Usługi transportu odpadów 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium 20 000,00 zł 2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BANK SPÓŁDZIELCZY Skierniewice O/Głuchów Nr 14 9297 0005 0900 2088 2012 0005 , z dopiskiem „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz domków letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe jedynie przez część roku z terenu Gminy Głuchów w latach 2019-2020”. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjęty zostanie termin w którym odpowiednia kwota znajdzie się na rachunku Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r., poz. 2260, z późn. zm.). 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzana zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedziby, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do:” zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: • odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub • nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub • zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy”. 6. Postanowienia punktu 5 stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych w punkcie 4 ppkt 2 i 5. 7. W przypadku złożenia przez Wykonawców wadium w formie, o której mowa w punkcie 3 ppkt 2-5, Wykonawca zobowiązany jest włączyć do ofert kopię dokumentu gwarancji potwierdzoną za zgodność z oryginałem, a oryginał tej gwarancji osobno załączyć do oferty. 8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, ze otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 9. Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym wadium wniesione w pieniądzu. 10. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania oferty. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 PZP. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony gdy Wykonawca: 1. Załączy podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, 2. Posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami Ustawy z dn. 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz. U. z 2018 r., poz. 1454), 3. Posiada aktualne zezwolenie na transport, zbieranie i przetwarzanie odpadów komunalnych zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz.992); lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów. 4. Posiada wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z ustawą Ustawa z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. 2018 r. poz. 1466 ); 5. Posiada aktualną umowę z Regionalną Instalacją Przetwarzania Odpadów Komunalnych dla Regionu III Gospodarki Odpadami Województwa Łódzkiego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie z odpadami zebranymi z terenu Nadleśnictwa Grotniki - IV postępowanie
Dodano: 2024-07-24 - Postępowanie z odpadami zebranymi z terenu Nadleśnictwa Grotniki – II postępowanie
Dodano: 2024-06-15 - USŁUGA MECHANICZNEGO DOCZYSZCZANIA WORKOWANYCH ODPADÓW ZIELONYCH DLA ZARZĄDU GOSPODAROWANIA ODPADAMI W 2023 ROKU
Dodano: 2024-05-16 - „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Aleksandrów”
Dodano: 2024-04-16 - Usługa odbioru odpadów komunalnych od Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zgierzu
Dodano: 2024-04-03 - Wykonywanie sukcesywnej usługi odbioru i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych z obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim.
Dodano: 2024-03-13 - Odbiór odpadów komunalnych z PCM Sp. z o.o. 5/ZP/TP1/U/24
Dodano: 2024-02-16 - Wykonywanie sukcesywnej usługi odbioru i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych z obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim.
Dodano: 2024-01-30 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Żelechlinek
Dodano: 2024-01-17 - Opróżnianie koszy ulicznych na śmieci na terenach podlegających Zarządowi Dróg Miejskich w Pabianicach
Dodano: 2024-01-11