Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Łagiewniki.

Gmina Łagiewniki ogłasza przetarg

  • Adres: 58-210 Łagiewniki, ul. Jedności Narodowej 21
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8939328 , fax. 074 8939328
  • Data zamieszczenia: 2013-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łagiewniki
    ul. Jedności Narodowej 21 21
    58-210 Łagiewniki, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8939328, fax. 074 8939328
    REGON: 93193465000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagiewniki.pl,BIP, zakładka przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Łagiewniki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest . Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstałych na nieruchomościach zamieszkałych na których powstają odpady komunalne, na terenie Gminy Łagiewniki, zgodnie z zasadami prawa krajowego, w tym m.in. z ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz.U. z 2012poz 391 ze zm.)oraz aktami prawa miejscowego. 2.Wykonawca ma obowiązek: 2.1Zapewnić odbiór wszystkich przekazywanych przez mieszkańców odpadów komunalnych tj. odbiór odpadów komunalnych u źródła oraz odbiór odpadów od mieszkańców w Punktach Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, a w szczególności: a)odpady z grupy 15: (15 01 01 - opakowania z papieru i tektury, 15 01 02 - opakowania z tworzyw sztucznych, 15 01 04 - opakowania z metali, 15 01 05 - opakowania wielomateriałowe, 15 01 06 - zmieszane odpady opakowaniowe, 15 01 07 - opakowania ze szkła); odpady z grupy 16: (16 01 03 - zużyte opony); odpady z grupy 17: (17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy, 17 01 02 - gruz ceglany, 17 01 03 - odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia, 17 01 07 - zmieszane odpady z betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów, 17 01 80 - usunięte tynki, tapety, okleiny itp., 17 01 82 - inne niewymienione odpady); odpady z grupy 20 (wszystkie wymienione w katalogu odpadów ) b)Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów z terenu nieruchomości zamieszkałych (jednorodzinnych i wielorodzinnych) z pojemników do gromadzenia odpadów, oraz workami. Pojemniki i kontenery zapewnia właściciel nieruchomości i ustawia je na czas odbioru w miejscach umożliwiających swobodny do nich dostęp. Mimo, iż wyposażenie nieruchomości w pojemniki i kontenery należy do właścicieli nieruchomości, Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować taką ilością pojemników i kontenerów na odpady, aby umożliwić wszystkim, zainteresowanym właścicielom nieruchomości, wyposażenie nieruchomości w odpowiednie pojemniki i kontenery na zasadzie ich dzierżawy, najmu lub zakupu, c)Wykonawca musi dostosować częstotliwość odbioru odpadów do ilości wytwarzanych odpadów z danej nieruchomości, z uwzględnieniem liczby osób i wielkości pojemników, nie dopuszczając do przepełnienia pojemników, przy czym: -odbiór odpadów zmieszanych musi odbywać się nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu -odbiór odpadów selektywnie zebranych musi odbywać się co najmniej jeden raz w miesiącu Wykonawca zabezpiecza odpowiednią ilość worków a w miejscach selektywnej zbiórki w pojemnikach nie dopuszcza do ich przepełnienia, -odbiór odpadów wielkogabarytowych musi odbywać się co najmniej dwa razy w roku. 2.2Stworzenia i zapewnienia funkcjonowania od dnia rozpoczęcia świadczenia usług: a)Biura Obsługi Mieszkańców (zwanego dalej BOM), b)Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych zwanego dalej PSZOK, wraz z punktem zbiórki odpadów problematycznych, w przypadku nie posiadania przez Wykonawcę na posiadanej przez niego nieruchomości wszelkich decyzji i zezwoleń na prowadzenie PSZOK, Zamawiający dopuszcza okres przejściowy, tj. od dnia 1 stycznia 2014 r. do dnia 31 stycznia 2014 r., funkcjonowania zastępczego (prowizorycznego) punktu PSZOK zlokalizowanego w odległości nie większej niż 5 km od granic administracyjnych Gminy Łagiewniki. c)Mobilnych punktów zbiórki odpadów; 2.3Wdrożenia programu systemu ewidencji, segregacji a także rozliczeń w gospodarce odpadami z wykorzystaniem kodów kreskowych, wydruku oraz dystrybucji naklejek z kodami kreskowymi do oznaczenia worków z daną frakcją odpadu. 2.4Transport odpadów komunalnych do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK). 2.5Łączna ilość odpadów, przewidzianych do odbioru w okresie realizacji umowy, tj od zawarcia umowy do 31.12.2014 r. wynosi: l.p.Kategoria i nazwa odpadu Jednostka miary Ilość 1.Niesegregowane (zmieszane)odpady komunalne Mg 1054,20 2.Odpady z tworzyw sztucznych Mg 82 3.Opakowania z papieru i tektury Mg 34,9 4.Opakowania ze szkła Mg 139,8 5.Odpady remontowe Mg 34,7 6.Biodegradowalne Mg 393,6 7.Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny Mg 10 RAZEM: 1 749,20[Mg] 3.Inne wymagania Zamawiającego w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: 3.1Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych lub częściowych. 3.2Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia o 20% ilości odpadów do odbioru przewidzianych w Przedmiocie Zamówienia. 3.3Szczegółowy opis i wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 3.4Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części (zakres) zamówienia/prac, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości 20.000,00zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lagiewniki.pl; BIP; zakładka przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach