Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych oraz z nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno – wypoczynkowe, wykorzystywane jedynie przez część roku położonych na terenie Gminy Koszarawa.

Urząd Gminy Koszarawa ogłasza przetarg

  • Adres: 34-332 Koszarawa, Koszarawa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 639 407 , fax. 338 639 373
  • Data zamieszczenia: 2019-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Koszarawa
    Koszarawa 19
    34-332 Koszarawa, woj. śląskie
    tel. 338 639 407, fax. 338 639 373
    REGON: 54051200000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych oraz z nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno – wypoczynkowe, wykorzystywane jedynie przez część roku położonych na terenie Gminy Koszarawa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych i zagospodarowania tych odpadów od nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Koszarawa oraz od nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno- wypoczynkowe, wykorzystywane jedynie przez część roku. W zakresie zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych od nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Koszarawa oraz od nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno- wypoczynkowe, wykorzystywane jedynie przez część roku, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz ich transport do instalacji regionalnej lub instalacji zastępczej do obsługi regionu, zgodnie z zapisami: • ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 ze zm.), • uchwały Sejmiku Województwa Śląskiego nr IV/25/1/2012 z dnia 24 sierpnia 2012 r. w sprawie przyjęcia „Planu gospodarki odpadami dla województwa śląskiego 2014”, oraz zgodnie z obowiązującymi w czasie trwania umowy; • uchwałą Rady Gminy Koszarawa Nr XXVIII/164/12 z dnia 28.12.2012r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Koszarawa, • uchwała Rady Gminy Koszarawa Nr VII/60/19 z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie wyboru metody ustalania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalania wysokości stawki tej opłaty. 2. ZAMÓWIENIE OBEJMUJE: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych od nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Koszarawa oraz od nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno- wypoczynkowe, wykorzystywane jedynie przez część roku oraz ich transport do instalacji regionalnej lub instalacji zastępczej do obsługi regionu: • nieruchomości zamieszkałe (nieruchomość, na której zamieszkują osoby); • nieruchomości niezamieszkałe (nieruchomość, na której prowadzona jest np. działalność gospodarcza); • nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno- wypoczynkowe, wykorzystywane jedynie przez część roku Odbiorem zostaną objęte odpady: 1) zmieszane (nieselektywnie zbierane) 2) selektywnie zbierane: • szkła, • plastiki, metale, papier, • żużel • odpady wielkogabarytowe 3) a także inne odpady komunalne selektywnie zbierane niewymienione w pkt. 1 i 2, których odbieranie odbywać się będzie w terminach podanych w harmonogramie: • wielkogabarytowe, • odpady organiczne, • remontowo – budowlane w ilości do 1 m³ • opony w ilości do 4 szt. rocznie • odpady zielone, • przeterminowane lekarstwa, • chemikalia, w tym farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe itd., • zużyte baterie i akumulatory, • zużyty sprzęt elektroniczny w tym wszelkiego rodzaju lampy żarowe, halogenowe, świetlówki, inny sprzęt będący na wyposażeniu gospodarstw domowych • tekstylia, w tym ubrania, • opakowania po środkach ochrony roślin i nawozach powstających w rodzinnych gospodarstwach rolnych. Do przedmiotu zamówienia należy również: • Zapewnienie worków przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów. • Zapewnienie worków przeznaczonych na odpady zmieszane Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć w terminie 30 dnia od dnia podpisania umowy: aptekę na terenie gminy w specjalne oznakowane pojemniki przeznaczone do zbierania przeterminowanych leków oraz opróżniać je po zgłoszeniu. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia i wyposażenia bez dodatkowych opłat, nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości nie zamieszkałych, z których odbierane są odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny i zmieszany, w kolorowe worki z folii LDPE o grubości zapewniającej wytrzymałość worków (tj. co najmniej 0,02 mm) przeznaczone na gromadzenie odpadów segregowanych. Po każdorazowym odbiorze tych odpadów wykonawca ma pozostawić worki/ pojemniki w ilości odpowiadającej odebranym workom / pojemnikom. Worki/pojemniki powinny być oznaczone informacją o rodzaju gromadzonych w nich odpadów, nazwą, adresem oraz numerem telefonu Wykonawcy. Worki/pojemniki (1 komplet) należy przekazać właścicielowi nieruchomości (cena worków wliczona w cenę oferty) do 7 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem wywozu. Wykonawca jest obowiązany do przedstawienia harmonogramu wywozu odpadów przed podpisaniem umowy. Wszelkie zmiany harmonogramu będą wymagały zgody Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia zmienionych harmonogramów do każdej nieruchomości objętej odbiorem odpadów komunalnych. Odbiór odpadów będzie dokonywany bezpośrednio z terenów nieruchomości (worki wystawione w miejscu widocznym przed posesją) bez względu na panujące warunki atmosferyczne. Usługa obejmuje zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punków trudnodostępnych (szczególnie zimą i w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu) poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z terenów trudno dostępnych. Odbiór odpadów komunalnych odbywać się będzie w sposób następujący: a) odbiór odpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych – dwa razy w miesiącu, zgodnie z harmonogramem wywozu podanym przez podmiot odbierający uzgodniony przez zamawiającego, b) odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości nie zamieszkałych oraz nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno – wypoczynkowe, wykorzystywane jedynie przez część roku – dwa razy w miesiącu, zgodnie z harmonogramem wywozu podanym przez podmiot odbierający uzgodniony przez zamawiającego, c) odbiór odpadów od budynków, w których prowadzona jest działalność publiczna 2 razy w miesiącu, zgodnie z harmonogramem wywozu podanym przez podmiot odbierający uzgodniony przez zamawiającego, d) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony, odpady wielkogabarytowe dwa razy w roku zgodnie z harmonogramem wywozu podanym przez podmiot odbierający uzgodniony przez zamawiającego. e) popiół – jeden raz w trakcie trwania umowy, f) z koszy ulicznych – nie rzadziej niż raz na tydzień g) z cmentarza – w miarę potrzeby Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować w godzinach od 7.00-18.00. Wykonawca jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów tj.: a) posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Koszarawa zgodnie z art. 9c ust.1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; b) posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych lub gotowość przyjęcia odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. Miejsca odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, o których mowa wyżej powinny spełniać warunki określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.) i ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz. U. z 2018r. poz. 1454 ze zm.) c) posiadają wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, d) posiadają zezwolenie na transport odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.) lub ważny wpis do rejestru o którym mowa w art.49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.) jako transportujący odpady.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy, a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8. b)Pełnomocnictwo - przypadku gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, wymaga się, aby Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo do podpisania oferty; (pełnomocnictwo musi być poświadczone za zgodność z oryginałem przez notariusza)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach