Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych zmieszanych oraz odpadów segregowanych z terenu Gminy Iwanowice

Gmina Iwanowice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-095 Iwanowice, Iwanowice Włościańskie 99
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 3884003 , fax. 012 3884030
  • Data zamieszczenia: 2013-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Iwanowice
    Iwanowice Włościańskie 99 99
    32-095 Iwanowice, woj. małopolskie
    tel. 012 3884003, fax. 012 3884030
    REGON: 35155583200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: iwanowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych zmieszanych oraz odpadów segregowanych z terenu Gminy Iwanowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu komunalnych stałych zmieszanych oraz odpadów segregowanych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (stale i sezonowo) z terenu Gminy Iwanowice i zagospodarowanie odebranych odpadów tj. odzysk lub unieszkodliwienie, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.). Zagospodarowanie odpadów tj. odzysk lub unieszkodliwienie powinno być zgodne z obowiązującymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.), oraz zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Małopolskiego Nr XXV/379/12 z dnia 2 lipca 2012 r. oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Iwanowice przyjętego Uchwałą Nr XXVIII/184/2012 z dnia 19 grudnia 2013 roku. Charakterystyka gminy Iwanowice Gmina Iwanowice leży na pograniczu Wyżyny Miechowskiej i Jury Krakowsko - Częstochowskiej w odległości ok. 20 kilometrów na północ od Krakowa. Przez jej teren prowadzą drogi z Krakowa w kierunku Miechowa, Wolbromia i Ojcowa. Powierzchnia Gminy Iwanowice wynosi 7 062 ha (70,62 km?). W załączniku nr 5 do SIWZ zamieszczono mapkę z zaznaczonymi drogami (gminnymi, powiatowymi, wojewódzkimi oraz krajową), przebiegającymi przez teren Gminy Iwanowice. Na mapie oznaczono drogi, na których konieczne będzie wykorzystanie samochodu o ładowności do 3,5 t. W miejscach gdzie nie jest możliwe dojechanie samochodem, pojemnik lub worek należy donieść. Liczba mieszkańców Liczba mieszkańców gminy Iwanowice wynosi 8 583 osób zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Pojemniki do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych (o pojemności 60l, 120l, 240l, 1100l), Wykonawca powinien wydzierżawić właścicielom nieruchomości w cenie świadczonej usługi, na czas wykonywania usługi. Obowiązkiem Wykonawcy jest również dostarczenie w cenie świadczonej usługi, kolorowych worków na odpady segregowane zgodnie z przedmiotem zamówienia. Na terenie gminy obowiązywać będzie system mieszany workowo - pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. Wykonawca zobowiązany jest do odebrania i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (stale lub sezonowo) w tym: 1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01). Niesegregowane, zmieszane odpady komunalne będą gromadzone w pojemnikach 60l, 120l 240l, 1100l. Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę - 1 raz w miesiącu. Opróżnianie koszy ulicznych i koszy umieszczonych na przystankach autobusowych następować będzie po napełnieniu pojemnika, jednak nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu. Stan napełnienia tych pojemników zobowiązany będzie na bieżąco kontrolować Wykonawca. Wykonawca jest również zobowiązany uprzątać teren wokół koszy ulicznych i przystankowych. 2. Selektywnie zbierane odpady komunalne: a) - papier i tektura ( kod 20 01 01, 15 01 01) - worek koloru niebieskiego, - szkło białe i kolorowe (kod 20 01 02, 15 01 07) - worek koloru zielonego, - tworzywa sztuczne (kod 20 01 39, 15 01 02), opakowania wielomateriałowe (kod 15 01 05), oraz metal (kod 15 01 04, 20 01 40) zbierane łącznie - worek koloru żółtego. Częstotliwość załadunku i wywozu odpadów przez Wykonawcę - 1 raz w miesiącu. b) Odpady ulegające biodegradacji w tym odpady zielone (kod 20 01 08, 20 02 01) - worek koloru brązowego. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów ulegających biodegradacji w tym zielonych - 2 razy w miesiącu. c) Odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07), wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny (kod 20 01 35*, 20 01 36) oraz zużyte opony (kod 16 01 03). Odbiór odpadów wielkogabarytowych i wyeksploatowanego sprzętu elektrycznego i elektronicznego prowadzony będzie na zasadzie akcji przeprowadzonej z częstotliwością raz na kwartał. Odbiór zużytych opon odbywać się będzie raz w roku. d) Odbiór odpadów budowlanych i rozbiórkowych prowadzony będzie w miarę zapotrzebowania, po każdorazowym zgłoszeniu Wykonawcy takiej konieczności przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia kontenerów na odpady budowlane i rozbiórkowe w miejsce wskazane przez Zamawiającego w ciągu 3 dni od dnia zgłoszenia. e) Odpady niebezpieczne (o kodach 20 01 21, 20 01 33) oraz przeterminowane leki (20 01 32) odbierane będą w ramach zbiórki objazdowej, która przeprowadzana będzie raz na rok. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłową gospodarkę odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dotyczy to między innymi załadunku, przeładunku, transportu, uregulowania spraw związanych z bazą magazynowo-sprzętową (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości) oraz wszelkich spraw formalno - prawnych związanych z odbieraniem i dostarczeniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. W ramach zagospodarowania odpadów podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu zachodniego zgodnie z uchwałą Nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego. W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, zobowiązany jest do ich przekazania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w Rozdziale 2 (Hierarchia sposobów postępowania z odpadami) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) B. Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów i sprzętu technicznego a) Urządzenia do gromadzenia odpadów Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów: - materiał - folia polietylenowa LDPE, - pojemność - min. 100 l, - kolor - żółty, niebieski, zielony, brązowy. Intensywność zabarwienia (przezroczystość) worka powinna pozwalać na ocenę zawartości worka. - grubość - min. 0,2 mm, - nadruk - jednostronny o treści na poszczególnych workach: worek niebieski: PAPIER i GMINA IWANOWICE worek zielony: SZKŁO i GMINA IWANOWICE worek żółty: PLASTIK/METALOPAKOWANIA WIELOMATERIAŁOWE i GMINA IWANOWICE worek brązowy: ODPADY BIODEGRADOWALNE i GMINA IWANOWICE b) Sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia wykazano w opisie warunków udziału w postępowaniu (rozdział 5 pkt. 3).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 40 000 złotych ( słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iwanowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach