Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie Gminy Lądek

Gmina Lądek ogłasza przetarg

  • Adres: 62-406 Lądek, ul. Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 763 512, , fax. 632 763 512
  • Data zamieszczenia: 2019-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek
    ul. Rynek 26
    62-406 Lądek, woj. wielkopolskie
    tel. 632 763 512, , fax. 632 763 512
    REGON: 31101936100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaladek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie Gminy Lądek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, na których powstają odpady komunalne w granicach administracyjnych gminy Lądek, w sposób zgodny z przepisami ustawy z dn. 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2018 poz. 1454 z późn. zm.), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami z załącznikami oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Lądek, a także innymi przepisami prawa stanowionego i miejscowego oraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego. 2.Powierzchnia gminy Lądek wynosi 9 832 ha (98 km2). 3. Drogi -asfaltowe, tłuczniowe, gruntowe, -publiczne i prywatne, -długość dróg szacuje się na około 117 km. 4. Dane o nieruchomościach znajdujących się na terenie Gminy Lądek ( stan 31.12.2018 )  Liczba sołectw w Gminie 16  Łączna ilość nieruchomości 1471  Łączna liczba osób wg deklaracji 4541  Ilość osób z zadeklarowaną selektywną zbiórką odpadów 3735  Ilość osób z niezadeklarowaną selektywną zbiórką odpadów 806 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany w tym zakresie ,, + / - '' 3 %. Zamawiający nie określił ilości nieruchomości zlokalizowanych na terenach o utrudnionym dojeździe. W związku z tym zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskania wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wyżej wymienionych danych w związku z migracją ludności, weryfikacją złożonych deklaracji oraz powstaniem lub likwidacją nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wnosząc lub wpłacając wadium przetargowe należy je oznaczyć tytułem: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie Gminy Lądek” 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy O/Lądek 55 8542 0001 2200 1935 0213 3373 z dopiskiem „Wadium nr sprawy IZ.271.5.2019” 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.Wadium wniesione w pieniądzu musi być potwierdzone w ofercie kserokopią wpłaty. 7.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 8.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać, termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 9.Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantującą wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp. 10.Wadium dla grupy Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum), może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.2.1 dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Wykonawca wykaże że: a) jest wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.); b) posiada zezwolenie na zbieranie odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. 2019 r. poz. 701 z późn. zm.), c) posiada uprawnienie do prowadzenia działalności w zakresie transportu odpadami, tj. wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. 2019 r. poz. 701 z późn. zm.), prowadzonego przez właściwego marszałka województwa

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach