Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli zamieszkałych i niezamieszkałych nieruchomości z terenu Gminy Gomunice w 2016 r.

Gmina Gomunice ogłasza przetarg

  • Adres: 97-545 Gomunice, ul. Armii Krajowej 30
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 6850245, 6842485 , fax. 44 6842468; 6842485 w. 230
  • Data zamieszczenia: 2015-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gomunice
    ul. Armii Krajowej 30 30
    97-545 Gomunice, woj. łódzkie
    tel. 44 6850245, 6842485, fax. 44 6842468; 6842485 w. 230
    REGON: 59064795400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gomunice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli zamieszkałych i niezamieszkałych nieruchomości z terenu Gminy Gomunice w 2016 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie wszystkich odpadów komunalnych zmieszanych oraz zbieranych w sposób selektywny od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, zgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gomunice. Nazwa i kod CPV: -90.51.00.00-5 Usuwanie i obróbka odpadów -90.51.20.00-9 Usługi transportu odpadów -90.51.31.00-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE POSZCZEGÓLNYCH RODZAJÓW ODPADÓW W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odbierać i zagospodarować następujące rodzaje odpadów: 1)bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych: a)selektywnie zebrane odpady komunalne z podziałem na następujące frakcje: szkło, papier i tektura, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale, odpady ulegające biodegradacji, b)zmieszane (niesegregowane) odpady komunalne, c)odpady wielkogabarytowe oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - zbiórka raz na kwartał. 2)z wyznaczonych punktów selektywnej zbiórki następujące frakcje odpadów komunalnych: a)przeterminowane leki i chemikalia, b)zużyte baterie i akumulatory, c)zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, d)zużyte opony, e)odpady wielkogabarytowe, f)szkło, g)papier i tektura, h)tworzywa sztuczne, i)opakowania wielomateriałowe, j)metale, k)odpady ulegające biodegradacji, l)odpady budowlane i rozbiórkowe, m)odpady zielone. Wykaz punktów selektywnej zbiórki: a)Urząd Gminy Gomunice - Słostowice 1A, 97-545 Gomunice - punkt zbierania zużytych baterii i akumulatorów, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon, odpadów wielkogabarytowych i chemikalii, szkła, papieru i tektury, tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriałowych, metali oraz odpadów ulegających biodegradacji, odpadów budowlanych i rozbiórkowych oraz odpadów zielonych, b)Gminny Ośrodek Zdrowia w Gomunicach, ul. Armii Krajowej 30, 97-545 Gomunice, apteki w Gomunicach: ul. Krasińskiego 33 - punkt zbierania przeterminowanych leków, c)Urząd Gminy w Gomunicach, ul. Armii Krajowej 30, 97-545 Gomunice - punkt zbierania zużytych baterii, d)Zespól Szkolno - Przedszkolny w Gomunicach ul. Słowackiego 12, 97 - 545 Gomunice - punkt zbierania zużytych baterii, e)Zespół Szkolno - Przedszkolny w Chrzanowicach, ul. Łuckiego 16, 97-545 Gomunice - punkt zbierania zużytych baterii. 3)na indywidualne zgłoszenie i za dodatkową opłatą bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych: f)odpady budowlane i rozbiórkowe, g)odpady zielone. OBOWIĄZEK ZAPEWNIENIA POJEMNIKÓW Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia posiadaczom nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych pojemników na odpady zmieszane oraz worków/pojemników na odpady zbierane w sposób selektywny przystosowanych do opróżniania mechanicznego o pojemnościach i właściwościach określonych w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gomunice. Przekazywane pojemniki powinny być nowe lub używane, czyste i estetyczne. Do dnia podpisania umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, objętych zamówieniem. Wykaz ten będzie na bieżąco aktualizowany. Wykonawca w terminie 1 tygodnia od daty przekazania mu aktualizacji wykazu zobowiązany będzie do dokonania wymiany pojemników na nieruchomościach lub dostarczenia dodatkowych pojemników stosownie do wprowadzonych zmian. Wykonawca jest zobowiązany wyposażyć nieruchomości zamieszkałe i niezamieszkałe w pojemniki na okres od 01.01.2016. do dnia 31.12.2016 r. W terminie do 10.01.2016 r. wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu raport o ilości i rodzaju pojemników znajdujących się na poszczególnych nieruchomościach na dzień 01.01.2016 r. wraz z informacją o nieruchomościach, do których pojemników nie dostarczono (z podaniem przyczyny niedostarczenia). Wykonawca jest zobowiązany wyposażyć Punkty Selektywnej Zbiórki Odpadów zlokalizowane na terenie Gminy Gomunice w pojemniki w ilości i o rodzajach wynikających z potrzeb występujących w danym punkcie. Dopuszcza się zorganizowanie dodatkowych PSZOK zlokalizowanych w odległości nie większej niż 5 km od granic Gminy Gomunice. Poszczególne punkty należy wyposażyć w pojemniki na następujące frakcje odpadów komunalnych: a)Urząd Gminy Gomunice - Słostowice 1A, 97-545 Gomunice: -zużyte baterie i akumulatory, -zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, -chemikalia, -szkło, -papier i tekturę, -tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale, -odpady ulegające biodegradacji, -odpady budowlane i rozbiórkowe, -odpady zielone. b)Gminny Ośrodek Zdrowia w Gomunicach, ul. Armii Krajowej 30, 97-545 Gomunice, apteka w Gomunicach: ul. Krasińskiego 33: -przeterminowane leki, c)Urząd Gminy w Gomunicach, ul. Armii krajowej 30, 97-545 Gomunice: -zużyte baterie, d)Zespól Szkolno - Przedszkolny w Gomunicach ul. Słowackiego 12, 97 - 545 Gomunice -zużyte baterie, e)Zespół Szkolno - Przedszkolny w Chrzanowicach, ul. Łuckiego 16, 97-545 Gomunice -zużyte baterie, Jeżeli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia pojemników z winy Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany uszkodzonego pojemnika na własny koszt. CZĘSTOTLIWOŚĆ ORAZ ZASADY ODBIORU I WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH 1)Od właścicieli nieruchomości zamieszkałych odbiór odpadów komunalnych zmieszanych oraz zebranych w sposób selektywny będzie następował zgodnie z częstotliwością określoną w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gomunice w cyklu miesięcznym, natomiast z zabudowy wielorodzinnej (bloki) w cyklu tygodniowym. 2)Od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne odbiór odpadów komunalnych zmieszanych oraz zebranych w sposób selektywny będzie następował w cyklu miesięcznym, natomiast od prowadzących działalność gastronomiczną, hotelarską lub sprzedaż artykułów spożywczych (sklepy) w cyklu tygodniowym. 3)Od instytucji przeznaczonych do użytku publicznego w cyklu dwutygodniowym. 4)Od zarządzających działkami letniskowymi odbiór odpadów komunalnych zmieszanych oraz zebranych w sposób selektywny będzie następował w sezonie od 1 kwietnia do 31 października w cyklu miesięcznym. 5)Odpady zielone (w miesiącach od maja do października) oraz budowlane i rozbiórkowe będą odbierane z terenów nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na indywidualne zgłoszenie. 6)Podczas realizacji umowy niedopuszczalne jest mieszanie odpadów komunalnych zebranych w sposób selektywny z odpadami zmieszanymi. 7)Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego wywozu odpadów komunalnych z PSZOK rozmieszczonych na terenie Gminy Gomunice, tak aby zapewnić możliwość ciągłego dostarczania odpadów przez mieszkańców. 8)Odbiór odpadów będzie następował z pojemników/worków wystawionych przez właściciela nieruchomości przed wejście na teren nieruchomości lub ustawionych w wyodrębnionych miejscach łatwo dostępnych dla pracowników Wykonawcy bez konieczności otwierania wejścia na teren nieruchomości. 9)W zakresie odbioru odpadów z nieruchomości o utrudnionym dojeździe (brak utwardzonej drogi) Wykonawca może ustalić odrębne terminy wywozu niż dla pozostałych nieruchomości w danej miejscowości. KONTROLOWANIE OBOWIĄZKU SEGREGOWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH PRZEZ WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI 1)Wykonawca jest zobowiązany do kontrolowania obowiązku segregowania odpadów komunalnych przez właścicieli nieruchomości. 2)W przypadku niedopełnienia obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych przez właściciela nieruchomości Wykonawca jest zobowiązany przyjąć odpady jako zmieszane, a następnie powiadomić o tym Zamawiającego (pisemnie lub faxem). Zawiadomienie będzie zawierało m.in. następujące informacje: dzień wywozu, adres nieruchomości, na której nie dopełniono obowiązku segregacji odpadów, krótki opis, który będzie obrazował podstawę zakwalifikowania odpadów jako zmieszane. Do zawiadomienia Wykonawca załącza dokumentację fotograficzną. POZOSTAŁE WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY 1)Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych w sposób ciągły, w terminach wynikających z przyjętego harmonogramu odbioru, niezależnie od warunków atmosferycznych, pojazdami przystosowanymi do odbierania poszczególnych frakcji odpadów, w sposób wykluczający mieszanie odpadów. 2)Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia harmonogramu odbioru odpadów komunalnych w formie papierowej oraz elektronicznej na wszystkie miesiące trwania umowy oraz dostarczenia go do wszystkich nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych do dnia 31.12.2015 r. oraz Zamawiającemu do akceptacji do dnia 22.12.2015 r. 3)Wykonawca ma obowiązek opracować i dostarczyć mieszkańcom oraz Zamawiającemu, w terminie do 31.12.2015 r., ulotki informacyjne o sposobie przygotowania odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny. Ze wskazaniem, które odpady należy wrzucać do poszczególnych pojemników/ worków. 4)Załadunek i transport odpadów będzie się odbywał za pomocą odpowiedniego sprzętu oraz środków transportu, które muszą być w dyspozycji wykonawcy. 5)Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania porządku w miejscach załadunku odpadów. 6)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane odbiorem odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 7)Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu następujących dokumentów i informacji: a)sprawozdań, o których mowa w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. b)raportów potwierdzających ilość i rodzaj odebranych i zagospodarowanych odpadów komunalnych, c)kart przekazania odpadów (określone Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów - Dz. U. z 2014, poz. 1973). d)raportów miesięcznych zawierających określenie ilości i rodzajów przekazywanych pojemników w danym miesiącu wraz z uaktualnionym raportem o ilości i rodzaju pojemników znajdujących się na poszczególnych nieruchomościach. e)raportów potwierdzających ilość odebranych i zagospodarowanych odpadów zielonych oraz budowlanych i rozbiórkowych wraz z danymi właściciela nieruchomości oraz adresem nieruchomości, z której odpady te zostały odebrane. 8)Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania innych informacji na temat odbioru i zagospodarowania odpadów, jeśli w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający nałoży taki obowiązek. Powyższy obowiązek może dotyczyć jedynie informacji, w posiadaniu których będzie Wykonawca. 9)Wykonawca jest zobowiązany uzyskać: -poziom ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania w poszczególnych latach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25.05.2012r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012, poz. 676), -poziom recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła w poszczególnych latach zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012, poz. 645), -poziom recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych w poszczególnych latach zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012, poz. 645). 10)Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania selektywne zebranych odpadów komunalnych do instalacji posiadającej mechaniczno - biologiczne przetwarzanie odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w ustawie z dn. 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.). 11)Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych do właściwej Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub, w szczególnych przypadkach, do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi regionu, zgodnie z uchwałą w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Łódzkiego. 12)Wykonawca zobowiązany jest do odbierania każdej ilości odpadów znajdujących się w pojemniku, bez względu na stopień jego zapełnienia, jak również, tych które nie zmieściły się do pojemnika i zostały umieszczone obok niego. 13)Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowego gospodarowania odebranymi odpadami komunalnymi zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. 14)W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamknięcie drogi) gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z harmonogramem, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości oraz innych terminów ich odbioru - taki sposób spełnienia świadczenia wynikającego z umowy może być wykonywany jedynie po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji Zamawiającego. INFORMACJE OGÓLNE MAJĄCE WPŁYW NA WYCENĘ ZAMÓWIENIA: Obszar Gminy Gomunice zajmuje powierzchnię 62,57 km2. Do SIWZ załączono aktualny wykaz pojemników na odpady komunalne rozstawione na terenie Gminy Gomunice - stan na 17.09.2015 r. Wykaz załączony jest pomocniczo w celu oszacowania zakresu zamówienia. W okresie realizacji zamówienia dane objęte wykazem będą ulegać zmianie. Nie wpłynie to na cenę zamówienia, która w okresie realizacji umowy jest niezmienna. Nieruchomości niezamieszkałe, na których powstają odpady komunalne przedstawia się następująco: Szkoły i przedszkola - 3 (Gomunice - 2, Chrzanowice - 1), Instytucje - 3 (Gomunice - 3, w tym: Urząd Gminy - 1, Gminna Biblioteka Publiczna - 1, Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji - 1), Cmentarze - 3 (Gomunice - 1, Chrzanowice - 1, Piaszczyce 1), Przychodnie - 1 (Gomunice - 1), Sklepy - 19 (Gomunice - 8, Chrzanowice - 3, Kocierzowy - 1, Pudzików - 1, Kletnia - 3, Słostowice - 2, Wąglin - 1), Przedsiębiorcy prowadzący działalność gastronomiczną i hotelarską - 6 (Wojciechów - 1, Słostowice - 1, Borowiecko - Kolonia - 1, Gomunice - 3), Duże zakłady - 2 (Gomunice - 2), Mali przedsiębiorcy - 50 (Gomunice - 19, Chrzanowice - 3, Kocierzowy - 4, Kletnia - 12, Borowiecko - Kolonia - 5, Piaszczyce - 1, Piaszczyce - Kolonia - 2, Wojciechów - 1, Karkoszki - 1, Słostowice - 1, Wójcik 1,Placówki Bankowe - 1 (Gomunice - 1), Świetlice wiejskie - 1 (Wąglin - 1), Ochotnicze Straże Pożarne - 6 (Gomunice - 1, Słostowice - 1, Kletnia - 1, Piaszczyce - Kolonia - 1, Kocierzowy - 1, Chrzanowice - 1), Apteki - 1 (Gomunice - 1), Działki letniskowe - 1 (Gomunice - 1), Pozostałe niezamieszkałe - 15 (w tym: działki z rozpoczętą budową) - 2 (Kletnia - 2) Szacunkowa ilość pojemników do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych z terenu nieruchomości niezamieszkałych wynosi: pojemnik 110 l - 38 szt., pojemnik 120 l - 10 szt., pojemnik 200 l - 3 szt., pojemnik 240 l - 29 szt., pojemnik 700 l - 3 szt., pojemnik 1100 l - 13 szt., kontener 3,5 m3 - 3 szt., kontener 7,0 m3 2 szt., Powyższa liczba nieruchomości niezamieszkałych oraz szacowana ilość pojemników do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych z terenu nieruchomości niezamieszkałych podane są pomocniczo do wyceny zamówienia. Zostały oszacowane na podstawie deklaracji złożonych do dnia ogłoszenia przetargu. W okresie realizacji zamówienia wielkości te będą ulegać zmianie. Dane o ilości odpadów komunalnych odebranych w 2014 r. Informacje o ilości odpadów zebranych w 2014 r. od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Gomunice przez firmy odbierające odpady zawiera tabela. Lp. Kod odpadu Ilość Mg 1.15 01 02 - 9,7; 2.15 01 06 - 77,5; 3.15 01 07 - 14,7; 4.16 01 03 - 11,9; 5.17 01 01 - 5,1; 6.17 01 02 - 6,7; 7.17 01 03 - 6,1; 8.17 01 07 - 1,0; 9.20 01 31 - ----; 10.20 01 36 - 0,2; 11.20 01 39 - ----; 12.20 01 02 - ----; 13.20 01 01 - ----; 14.20 02 03 - 15,2; 15.20 03 01 - 1180,4; 16.20 03 07 -12,5 RAZEM - 1341 Wskazane ilości odebranych w 2014 r. odpadów są podane jedynie pomocniczo w celu ułatwienia Wykonawcom wyceny zamówienia. Ilość złożonych deklaracji na wywóz odpadów złożonych przez mieszkańców (właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz właścicieli nieruchomości niezamieszkałych) wg stanu na dzień 11.09.2015r. wynosiła 1653 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w ESBANKU Banku Spółdzielczym z siedzibą w Radomsku: Nr rachunku: 91 8980 0009 2003 0017 5564 0004 z dopiskiem: Wadium - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli zamieszkałych i niezamieszkałych nieruchomości z terenu Gminy Gomunice w 2016 r. Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu należy przedłożyć oryginał lub kserokopię (poświadczoną za zgodność z oryginałem) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium przez Wykonawcę. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach należy przedłożyć oryginał dokumentu wadialnego (poręczenia lub gwarancji). UWAGA! Dotyczy wadium wniesionego w formie o której mowa w ust. 2-5. Zamawiający prosi Wykonawców o nie zszywanie z pozostałą częścią oferty oryginału dokumentu wadialnego, z uwagi na to, iż dokument ten zostanie po otwarciu ofert zdeponowany w kasie Zamawiającego. Kopia dokumentu wadialnego (poręczenia lub gwarancji), potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna stanowić część oferty (winna być trwale zszyta z zasadniczą treścią oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gwgomunice.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach