Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Siemkowice

Gmina Siemkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 98-354 Siemkowice, Plac Wolności
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 841 72 69 , fax. 043 841 72 69
  • Data zamieszczenia: 2019-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemkowice
    Plac Wolności 1
    98-354 Siemkowice, woj. łódzkie
    tel. 043 841 72 69, fax. 043 841 72 69
    REGON: 73093472000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Siemkowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Siemkowice 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE NASTĘPUJĄCYCH RODZAJÓW ODPADÓW: 1) z zamieszkałych posesji: a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o kodzie 20 03 01, b) segregowane odpady komunalne z podziałem na następujące frakcje: - papier i tektura (odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury) - metale i tworzywa sztuczne (odpady opakowaniowe z metali, tworzywa sztuczne oraz odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych i opakowań wielomateriałowych) - szkło (bezbarwne i kolorowe) - odpady ulegające biodegradacji i odpady zielone 2) z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) pozostałe odpady komunalne: 3) przeterminowane leki o kodzie 20 01 32 – wykaz punktów: a) apteka w miejscowości Radoszewice (odbierane minimum 1 raz w roku lub w/g zgłoszenia Zamawiającego). - WYPOSAŻENIE PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH (PSZOK) - ZBIÓRKA ODPADÓW WIELKOGABARYTOWYCH - OBOWIĄZEK ZAPEWNIENIA POJEMNIKÓW Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia posiadaczom nieruchomości zamieszkałych pojemników na odpady przystosowanych do opróżniania mechanicznego o pojemnościach i właściwościach określonych w uchwale Rady Gminy Siemkowice w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz uchwale Rady Gminy Siemkowice w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Siemkowice według kolorystyki zgodnej z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów. Przekazywane pojemniki powinny być nowe lub używane, czyste i estetyczne. Pojemniki powinny być w odpowiednim kolorze i oznakowane czytelnym napisem: - „BIO” – pojemnik koloru brązowego; - „PAPIER” – pojemnik koloru niebieskiego; - „SZKŁO” – pojemnik koloru zielonego; - „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE” – pojemnik koloru żółtego; - „ZMIESZANE” – oznaczenie kolorystyczne inne niż dla odpadów segregowanych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Zbiorcze zestawienie ilości i rodzaju pojemników wraz z ilością mieszkańców w poszczególnych miejscowościach określone jest w załączniku nr 8 do SIWZ. 5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę odbioru odpadów komunalnych z posesji 6. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum trzech osób wykonujących bezpośrednio usługi przy realizacji przedmiotu zamówienia, a realizacja tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określają zapisy projektu umowy. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace związane z realizacją odbioru odpadów z posesji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert i na okres związania z ofertą. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Warcie O/ Siemkowice: Nr rachunku: 41 9270 1029 0200 0794 2002 0015 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w Gminie Siemkowice w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie z art. 9b ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 ze zm.) b) posiada wpis w rejestrze podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.) w zakresie transportu odpadów oraz zbierania zużytego sprzętu elektronicznego i ma nadany indywidualny numer rejestrowy. c) posiada wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2019 r. poz. 1895.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów – złożone w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach