Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Krotoszyce

Gmina Krotoszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 59-223 Krotoszyce, ul. Piastowska 46
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2014-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krotoszyce
    ul. Piastowska 46 46
    59-223 Krotoszyce, woj. dolnośląskie
    REGON: 39064746900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Krotoszyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstałych i zebranych z terenu Gminy Krotoszyce m.in: ? bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, ? z punktów gniazdowych tj. pojemników typu iglo, ? z selektywnej zbiórki w systemie akcyjnym (odbiór odpadów bezpośrednio od mieszkańca, poprzez odbiór odpadów wystawianych bezpośrednio przed posesję), ? z przystanków komunikacji, ? odbioru gromadzonych w gminnym punkcie zbiórki odpadów min. odpadów remontowych i budowlanych, odpadów zielonych, odpadów wielkogabarytowych, odpadów chemicznych (m.in. chemia budowlana i gospodarcza). Wykonawca zobowiązany będzie odstawiać opróżniony pojemnik zawsze w miejsce jego pierwotnego położenia. 1.2 Zaopatrzenie na czas trwania usługi, właścicieli nieruchomości w pojemniki, worki na odpady o pojemnościach i kolorystyce wskazanych w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Krotoszyce oraz utrzymania ich w należytym stanie sanitarnym, technicznym i porządkowym tj konserwację, naprawę lub wymianę oraz ich mycie i dezynfekcję bez zbędnej zwłoki w każdym przypadku kiedy jest to konieczne, nie rzadziej niż dwa razy w roku. Wykonawca na czas realizacji zlecenia wyposaża nieruchomości zamieszkałe i niezamieszkałe w pojemniki do gromadzenia odpadów z zastrzeżeniem, że udostępnienie pojemników nastąpi w terminie 7 dni przed dniem rozpoczęcia świadczenia usługi w ilości i o pojemności odpowiadającej zgłoszonemu Zamawiającemu zapotrzebowaniu. Szczegółowy wykaz punktów wywozowych, które powinny zostać wyposażone w pojemniki i ich rodzaj oraz ilość stanowić będzie załącznik do umowy. Zamawiający w okresie trwania umowy zobowiązuje się informować Wykonawcę o zmianach danych objętych niniejszym wykazem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) na konto Gminy Krotoszyce BS Krotoszyce 18 8649 1015 2001 0000 0303 0004. Wadium wpłacane na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację - nazwę przetargu. Potwierdzenie wniesienia wadium - oryginał należy dołączyć do oferty. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego w SIWZ terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu znajdzie się ono na podanym rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu (przelew na rachunek bankowy Zamawiającego), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z przepisami prawnymi i powinny zawierać wskazany niżej element: - zobowiązanie Gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, albo - Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, albo - Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, albo - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 2. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 5. 3. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy lub zawarcie umowy jest niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy albo nie wniósł zabezpieczenia umowy jeżeli było wymagane. 7. Oferta w trakcie trwania procedury od terminu składania ofert podanego w SIWZ poprzez wybór oferty do terminu podpisania umowy (termin związania ofertą 30 dni) winna być przez cały okres zabezpieczona wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin zapłaty faktury za usługę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krotoszyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach